abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 januari 2005 @ 11:12:26 #1
11211 Bimmel
Optimistisch als altijd
pi_24847433
Welkom bij RJP voor Dummies

Opzet:

"RJP voor Dummies" is een spin off van Raad-je-Plaatje (RJP), het succesnummer van C&H. Ooit begonnen toen Yvonne hier de scepter zwaaide en nog steeds zwaait ,van stonde af begonnen door Seborik en verantwoordelijk voor hoge ogen op het wat reacties betreft altoos kwakkelende C&G forum van destijds.

Langzaam is Raad-je-Plaatje geëvolueerd tot een bezigheid voor ingewijden. Dit kwam vooral doordat gaandeweg de te raden plaatjes steeds moeilijker werden en dus steeds minder deelnemers trok. Alleen door een beroep te doen op mighty Google zijn de afgebeelde personen uiteindelijk te raden. Dit geeft natuurlijk niet, zolang degenen die eraan meedoen er schik in hebben. Echter hierdoor is Raad-je-Plaatje wel enigszins verwijderd geraakt van de oorspronkelijke bedoeling. Namelijk probeer het plaatje te raden gebruikmakend van de juiste vragen en je parate kennis.

"RJP voor Dummies" is een poging om die oorspronkelijke bedoeling van het spelletje weer in ere te herstellen, zonder verder afbreuk te doen aan Raad-je-Plaatje. Misschien een vergeefse poging, we zullen wel zien.

Wat we doen is dus een plaatje zetten, vragen stellen en dan zonder gebruik te maken van mighty Google de naam van het personage raden. De echte diehards in deze tak van sport kunnen dan mee blijven doen met Raad-je-Plaatje en het lekker knus houden. De dommere mensen, waaronder ik mezelf ook reken, kunnen dan terecht in "RJP voor Dummies

- 1e amendement: onraadbaar gebleken plaatjes kunnen, desgewenst, te vondeling worden gelegd bij onze goede buren van RJP
Onderbouwd, onderlegd, ondergewaardeerd, B-IJ-Z-ondergoed
pi_24847484
Wel een mooie naam.

Maar helaas, het schele posje was je voor.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  maandag 31 januari 2005 @ 11:15:36 #3
11211 Bimmel
Optimistisch als altijd
pi_24847489
Dubbel op Topique.
Kan op slot:

Onderbouwd, onderlegd, ondergewaardeerd, B-IJ-Z-ondergoed
pi_24847725
Jammer dat ik eerst was, ik vind hem ook mooi
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  Admin maandag 31 januari 2005 @ 13:07:43 #5
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24849173
slotteke
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')