abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 januari 2002 @ 14:37:30 #251
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_2670046
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 12:32 schreef Hummer_ het volgende:
Ik zal het moeilijk krijgen!
Eventjes maar Hummer. Over een week ben je van de meeste lichamelijke afkickverschijnselen af, en over twee weken begint het ook geestelijk te wennen. Wat zijn nou twee weekjes?
pi_2670078
Wie kan er voor zorgen dat me moeder stopt met roken??
pi_2671866
Zo, de 1e dag. Ik begin nu al een hekel te krijgen aan rokers.

Ik moest films terugbrengen naar de videotheek, zou dit trimmend gaan doen.

2 rokers hier in huis, wilden dat ik dan ff sigaretten voor ze mee zou nemen. Dit wilde ik niet, om verschillende redenen:
1. Ik heb me voorgenomen om vanaf dit jaar dus nooit meer een pakje sigaretten te kopen.
2. Ik ben gestopt (al moet ik wel bekennen dat ik vandaag wat gesmokkeld heb, heel erg ,ik weet het, maar het was nog niet op, en ik zou 1 januari stoppen, dat is het nog steeds, dus ik heb dit gebombadeerd tot smokkeldag, slecht excuus, ik weet het).
3. Heel stom, maar als ik sigaretten meeneem, dan ben ik bang dat ik voor mezelf ook een pakje koop, of dat ik een leuk verhaal ervan maak dat ik daar toch ook een sigaretje van wil, onder het mom van "haalrechten" omdat ik ze heb gehaald.

Beide heren begrepen het niet en waren boos op mij. Ze vonden het achterlijk dat ik geen sigaretten voor ze mee wilde nemen. Ik kan best begrijpen dat men bovenstaande redenen achterlijk vind, maar dat vind ik niet, zo denk ik er nou eenmaal over. Maar nee hoor, geen begrip dus, totaal niet. En bedankt voor de steun uit mijn omgeving !

  dinsdag 1 januari 2002 @ 18:10:50 #254
4605 KingShakur
back.... really...
pi_2671901
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  Admin dinsdag 1 januari 2002 @ 18:12:28 #255
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_2671915
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 18:10 schreef KingShakur het volgende:
Verder in FOK!kers stoppen met roken - deel 5 (2002) !
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')