Ja zwansen in het lab werk ik welquote:
fucking compensatie voor de donderdagavond!quote:Op maandag 7 februari 2005 12:28 schreef Nouk het volgende:
Ach ja, wa een leven, om 1 uur eens gaan werken..;(
ik heb een camera besteldquote:Op maandag 7 februari 2005 17:40 schreef Zwansen het volgende:
ik heb het koud!
Uhm... Je zult wel ff moeten wachten tot de klok verzet is... Mijn fiets staat nl. in Grun'n. Nu is het niet zo'n probleem om dat apparaat terug te fietsen, maar wel dat ik nu een afstudeerstage a/h lopen ben en dus niet eerder dan 5 uur vrij ben op vrijdag... Waardoor het niet lukt om die fiets voor het donker weer in Erica e.o. te krijgen. Als jullie je fiets in het weekend hier in Grun'n kunnen krijgen is dat wel weer een oplossing!!quote:Op maandag 7 februari 2005 18:20 schreef Zwansen het volgende:
Ja je moet wat met je geld he!
Maar SW we gaan nu echt een keer fietsen binnenkort, kom ik samen met Oele wel bij je ofzo. Fietsen we ff 280 km en dan nog ff de kroeg in.
Joah dat is hier wel te doen, boven Groningen houdt de wereld helemaal op, maar de wegen niet!!quote:Op maandag 7 februari 2005 18:47 schreef Zwansen het volgende:
Dat moet op zich geen probleem zijn, kan je daar een beetje fietsen dan?
Whehehe, jullie met de mountainbike??quote:Op maandag 7 februari 2005 19:02 schreef Zwansen het volgende:
Ideaal, wij moeten zowiezo wat vaker fietsen de komende tijd willen we op die Alp 'd Huez niet voor lul staan. En met zijn 3en fietsen is ook beter enzo. Elkaar helemaal kapot fietsen hehe...
cadeautje voor mn ouders...quote:Op maandag 7 februari 2005 18:20 schreef Zwansen het volgende:
Ja je moet wat met je geld he!
quote:Op maandag 7 februari 2005 19:53 schreef Nouk het volgende:
Ik denk dat mijn ouders echt uitkijken naar de dag dat ik ze iets duurders geef dan 7,50. Een camera, djezus.
Nouja, het alternatief is ook niet fraai; je piemel op de tafel leggen en kijken wie de langste heeft.quote:Op maandag 7 februari 2005 19:35 schreef Nouk het volgende:
Altijd die competitiedrang bij mannen. Pfffff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |