quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:44 schreef Oceanonix het volgende:
hallo ben ook weer in bewoonbaar verklaard gebied
![]()
Zeg meneer Ouwesok, uit deze post haal ik dat gij niet erg veel vertrouwen heeft van het post gedrag van de mede forum gebruikers. Daarmee bedoel ik dat ik denk dat jij twijfel aan de kwalitatieve inhoud van onze berichten. zit ik al aan meer dan 1 regel?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:26 schreef Ouwesok het volgende:
Zow, de Sok is ook weer thuis. Dat betekent posts van meer dan één regel
Ik doelde eigenlijk op het verschijnsel dat ik tussen het werk door zelden een post maak van meer dan 1 regel. Thuis is het fok!gebruik iets minder een issue en worden de posts dus vanzelf langerquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zeg meneer Ouwesok, uit deze post haal ik dat gij niet erg veel vertrouwen heeft van het post gedrag van de mede forum gebruikers. Daarmee bedoel ik dat ik denk dat jij twijfel aan de kwalitatieve inhoud van onze berichten. zit ik al aan meer dan 1 regel?
Ik zou met die bak uit Braunschweig ook inderdaad een gelukkige kampert zijnquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:29 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
Om nu gelijk een nieuw topic te maken, vond ik te overdreven!
Maar ik heb weer wat nieuwe toys!
En wat voor een leuke dingen zeg!!
Om te beginnen....
Een Canon AT-1 met de 50mm 1.8 kit lens, en een sigma 39-80mm 3.5
Deze kan ik dus ook lekker gebruiken op mn A1 en AV-1
[afbeelding]
En nu...ja echt..mn nieuwe engeltje...
een Rollei SL-66!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is ze lief eh!!
![]()
Dat gele wat aan de randen van het "leer" zit, is gewoon lijm.
I'm one happy camper!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:44 schreef Ouwesok het volgende:
Bij Pentax weten ze inmiddels ook dat ultra_ivo een ist-DS heeft. Op dpreview wordt een firmware-update aangekondigd die helpt tegen...........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Xilantof Flickrt
foto-nerd
Hadden we toch bijna een perskaart voor hem kunnen regelenquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:05 schreef Rewimo het volgende:
Al vind ik het jammer voor P dat ie niet zwanger is
't Was vast een keizersnee geworden...quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:10 schreef Ouwesok het volgende:
Hadden we toch bijna een perskaart voor hem kunnen regelen
Ach als je er maar genoeg eet krijg je er vanzelf last vanquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:27 schreef Ouwesok het volgende:
Zal ie eerst eens last moeten krijgen van
quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:03 schreef Borelius het volgende:
Ik was er al bang voor....
Hoi Bowie, waarschijnlijk is hier net zo weinig winter als aan de andere kant van de plas! Wat een kwakkelzooi, ik wil zo graag schaatsen op natuurijs, en dan in de OVP, lijkt me helemaal tof!quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:06 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Hallo Boreliushoe gaat die aan de andere kant van het water?
U vraagt, wij postenquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:20 schreef Bowiefan het volgende:
iets zegt mij dat er binnen afzienbare tijd een actiefoto van mij met statief gaat verschijnen hier![]()
Dat moet de VT-550 zijn....quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:36 schreef Bowiefan het volgende:
ik ben er ten tijde van dat kleine beetje sneeuw niet aan toe gekomen de OVP in te duiken voor een paar sfeer plaatjes, en daar baal ik best wel beetje van.
Ik ben er eigenlijk best blij meequote:Op woensdag 2 februari 2005 21:05 schreef Rewimo het volgende:*ook maar eens meldt*
Jullie weten een mens wel op te vrolijken hoor![]()
Al vind ik het jammer voor P dat ie niet zwanger is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |