stuur dat ff het water overquote:Op donderdag 3 februari 2005 10:50 schreef CompuMess het volgende:
Overigens is het nu weer zonnig en blauw hierzo. nabij Hoorn
quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:56 schreef Rewimo het volgende:Ik heb trouwens nieuwe schoenen
Hippe lichtblauwe, en natuurlijk geheel op maat gemaakt
![]()
Wat minder geschikt voor het Flevogebeuren dan mijn andere paar trouwens
Thx !quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:56 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
stuur dat ff het water over![]()
mooie plaatjes hoor
Vanavond, ik zit nu op mijn werkquote:
Ik stond dus toch voor de goeie deurquote:Op donderdag 3 februari 2005 10:47 schreef Xilantof het volgende:
Zeg Shark, heeft er gister avond nog iemand bij jou aangebeld?
ik kreeg namelijk een telefoontje van iemand
deze?quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh....gaaf ding die 80-400 mm met VR[/sub]
In dat geval zou ik ze niet op ImageShack hosten, want dan zit weer tout Fok! met een ban opgescheeptquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:05 schreef Subhuman het volgende:Ik heb net foto's opgehaald en ze zijn zwaar kut!
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:10 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
In dat geval zou ik ze niet op ImageShack hosten, want dan zit weer tout Fok! met een ban opgescheept
Wat dacht jij dan, cupmaten?quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:34 schreef Bowiefan het volgende:
ik wist niet dat die in gewichtsklasses onderverdeeld werden....
Vertel Sub? De bestuursfoto's zijn niet helemaal gelukt?quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:05 schreef Subhuman het volgende:Ik heb net foto's opgehaald en ze zijn zwaar kut!
Licht.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vertel Sub? De bestuursfoto's zijn niet helemaal gelukt?
scherpteprobleem, lichtprobleem?
Waar hebbie de foto's af laten drukken?quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:51 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Licht.
De kleding is perfect belicht, de gezichten zijn overbelicht. En ik dacht nog wel dat ik genoeg gecompenseerd had...
En sowieso hebben de gezichten geen geweldige kleur vind ik maar dat ligt aan het gebruikte rolletje.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:59 schreef Xilantof het volgende:
en vanavond uit en fotograferen toch Pdehoog?
Kral, goedkoopste print (¤ 0,15 per afdruk)quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:05 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Waar hebbie de foto's af laten drukken?
Ga d'r eens mee naar een shop met een minilab en vraag aan de machinist of hij ze wat kan door-densitreren......quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:15 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Kral, goedkoopste print (¤ 0,15 per afdruk)
Waar blijven de feauteauxzquote:
Bedankt voor de tip, dat ga ik eens proberen!quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:18 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ga d'r eens mee naar een shop met een minilab en vraag aan de machinist of hij ze wat kan door-densitreren......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |