Gefeliciteerd. Je zit ter hoogte van de middellijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:22 schreef DutchGooner het volgende:
Zit je in vak 19 een beetje goed?
Heb een kaartje voor dat vak voor Heerenveen v Newcastle
Slechter dan een HCE wedstrijd kan toch niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:00 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik ben tevens benieuwd of je je mening over dat saaie publiek van Heerenveen een beetje gaat herzien na afloop...![]()
Het is maar waar je van houdt.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 18:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Slechter dan een HCE wedstrijd kan toch niet?
Dat hangt niet van het gedwongen carnaval en dronkemansgelal op de tribune af.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
sfeerrijke en leuke wedstrijden
Klopt, met de wedstrijd tegen Den Bosch als voorlopig dieptepunt. Kan ik je vooraf nog een biertje aanbieden in de supporterskantine?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 18:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Slechter dan een HCE wedstrijd kan toch niet?
Nee,ik drink geen bierquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:50 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Klopt, met de wedstrijd tegen Den Bosch als voorlopig dieptepunt. Kan ik je vooraf nog een biertje aanbieden in de supporterskantine?
Ach ja,iedereen zijn mening...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat hangt niet van het gedwongen carnaval en dronkemansgelal op de tribune af.
Ik ben heel vroeg in het stadion (16:00/17:00 ongeveer) voor spandoeken, vlaggen en banners. Het ligt er een beetje aan wat mijn medesupporters van plan zijn maar ik wil sowieso een uur voor de wedstrijd al op de tribune staan, gezien de drukte op Zuid de vorige keer...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,ik drink geen bier
Kan evt wel wat afgesproken worden
talan, lurling dus wat is sinds tijden?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 18:51 schreef methodmich het volgende:
Hij zit erbij hoor! De eerste Heerenveen-international sinds tijden, lijkt me.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:06 schreef MaxPower het volgende:
#%$#@%
De pleuris mag wel eens uitbreken anders grijpen we dit seizoen overal naast. Het lijkt wel of iedereen stuk zit of geblesseerd is. Veel te plichtmatig voetbal en een veel te laag tempo. Aan de inzet ligt het niet zozeer maar ze kunnen niet beter lijkt het.
mwah,heb de wedstrijd bezocht omdat Standard v Genk op het laatste moment werd afgelast maar een gelijkspel was denk ik terecht geweest.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
En terecht, !
Dat is zeker en ze hadden wel meer moeten scoren maar ik heb ze nu 2 maal gezien in een uitwedstrijd dit seizoen en ze winnen 2 maal op dezelfde wijzequote:Op zondag 13 februari 2005 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, bij dat woord terecht kun je vraagtekens zetten. Ik ben er niet geweest. Een ordinaire counterploeg vind ik oke, als de counters maar goed en slim worden uitgevoerd.
Jij krijgt het echt hoog in je bol is het niet?quote:Op zondag 13 februari 2005 01:14 schreef SCH het volgende:
DG, leuk dat je een nieuwe ploeg hebt gevonden. Welkom
Nou hoog, zo'n Bossche bol erbij, is dat hoog?quote:Op zondag 13 februari 2005 01:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jij krijgt het echt hoog in je bol is het niet?
blablablaquote:Op zondag 13 februari 2005 01:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou hoog, zo'n Bossche bol erbij, is dat hoog?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |