abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 30 januari 2005 @ 22:18:29 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_24840057
Ben ik even blij dat ik al iets ouder ben en weet dat Guus Meeuwis, Brainpower en Xander terecht in de schaduw staan bij de artiesten waar ze mee mogen samenspelen zoals Danny Lademacher Boudewijn de Groot en Frank Boeyen.

Wat zijn we in het verleden toch verwend geweest als je de hedendaagse helden ziet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 30 januari 2005 @ 22:22:13 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_24840109
Blijken ze vrienden van Amstel te heten.

Manuela Kemp is ook vreselijk.

Wie heeft ooit tegen haar gezegd dat ze kan zingen ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 30 januari 2005 @ 22:22:42 #3
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24840117
Wel aardig muziek voor op de achtergrond tijdens het Fokken
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_24840380
ja vreselijk manuela kemp die er altidj bij gaat blerren
maar sowieso vreselijk programma altijd dezelfde lui dezelfde liedjes afschaffen die handel
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_24840405
rtl4-amusement
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_24840408
Ik vind het wel leuk! Ziet er wel gezellig uit

Mis alleen Borsato
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  Trouwste user 2022 zondag 30 januari 2005 @ 22:38:25 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_24840418
Als zelfs baggeruser dit al bagger vindt.

pi_24840533
quote:
Op zondag 30 januari 2005 22:38 schreef tong80 het volgende:
Als zelfs baggeruser dit al bagger vindt.

idd dan is het erg gesteld hoor met het niveau.
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  zondag 30 januari 2005 @ 22:52:25 #9
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_24840775
quote:
Op zondag 30 januari 2005 22:18 schreef tong80 het volgende:
Ben ik even blij dat ik al iets ouder ben en weet dat Guus Meeuwis, Brainpower en Xander terecht in de schaduw staan bij de artiesten waar ze mee mogen samenspelen zoals Danny Lademacher Boudewijn de Groot en Frank Boeyen.

Wat zijn we in het verleden toch verwend geweest als je de hedendaagse helden ziet.

Iemand als Boudewijn is natuurlijk inderdaad een grote, maar hij zong behoorlijk vals zonet tijdens Avond. Guus was 'groter' op dat punt
Hatsjoe!
  zondag 30 januari 2005 @ 22:58:31 #10
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_24840909
vind guus anders altijd best leuk en gezellig klinken
maar krezip?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_24841033
nee intwine is lekker. 'stoere rockers' die alleen maar van die gare kutballads maken
pi_24848912
Frank Boeijen .
Line-up niet echt bijzonder (muv Frank Boeijen en Boudewijn de Groot). Geen Blof, geen Van Dik Hout, geen Acda en de Munnik.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_24848940
De dijk mên!
pi_24870867
Ik heb bij de HvA net al bij de NotP altijd het gevoel dat er mensen heengaan die je normaal noooooooooooooooooooooooooooit bij enig ander concert in Concertgebouw, Paradiso, Melkweg, Nighttown, Effenaar, 013 of willekeurig Ahoy'concert ziet en twijfel derhalve bij voorbaat al aan het muziekliefhebberniveau van die gasten, wat resulteert in de keuze van de optredende artiesten...

drie keer weinig dus!
Take on the situation, but not the torment ...
pi_24886115
Het nationale incestfeestje van uitgerangeerde artiesten...

Lange Frans & Baas B die het pruilende anagrammeisje van Perzik laten kwelen over hoeveel er nog moeten komen en gaan en het publiek komt terstond...

Opperhoer Guus Meeuwis, die nooit het studentenniveau is ontstegen, bevredigt Frank Boeijen in het Kronenburg Park, beleeft een spannende avond met Boudewijn de Groot en brengt aan een ode aan de eerste bierdode en nationale knuffelalcoholist, samen met schuinsmarcheerder Xander "neuk je eigen wijf" de Buisonjé....

Die beroepsgigolo gaat vervolgens achter de piano Zij gelooft in mij spelen, dat massaal wordt meegebruld door een stel benevelde ouden van dagen op hun jaarlijkse feestdag...

Het ergste is echter moederkloek Manuela Kemp, die ongevraagd het podium bespringt om mee te schreeuwen met haar vreselijke schorre stem met elke artiest die maar wil. Of die niet wil, kan haar het rotten...

Bagger is zacht uitgedrukt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24886155
mm, ben je aan het oefenen voor een column?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Trouwste user 2022 woensdag 2 februari 2005 @ 17:57:14 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_24886160
Amen.

pi_24886181
Dan ben ik Blöf nog vergeten zelfs... En Gert-Jan de gesjeesde student...
www.thuisuiteten.nl
pi_24887677
Bløf en Krezip vorig jaar was niet de meest briljante combinatie.
Afzonderlijk zijn beiden geweldig.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Trouwste user 2022 woensdag 2 februari 2005 @ 19:36:38 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_24887889
Krezip zal wel een plaat uitbrengen eerdaags en weer door de platenmaatschappij in de belangstelling zijn gezet. Want die bepalen met hun geld wat de kijkers te zien krijgen.

pi_24887933
Ja!

Brainpower die rapt over Una Paloma Blanca, ook altijd mooi.
www.thuisuiteten.nl
pi_24887972
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Bløf
Blof zeker omdat ze iets met zeeuwen hebben? Al blért het wel lekker mee als het wat later wordt....
pi_24888304
Frank Boeijen is ook gewoon slecht. Altijd geweest ook. Zeg me niet dat het niet zo is.
www.thuisuiteten.nl
pi_24888538
Best sneu, als je als jong bandje als Krezip al gedoemd bent om met Heren Van Amstel achtige dingen mee te moeten doen. Dan heb je nog een lekkere toekomst voor je .:D

Het is overigens ook een kut kroeg, die Heren Van Amstel, er spelen vaak enorme kut cover bandjes. Helaas beland ik er toch een keer per jaar omdat vrienden er wel eens af willen spreken, dan krijg ik de hele avond rillingen over m'n rug als ik aan Manuela denk ... brrrr
Aldus.
pi_24888705
Maaaaaaahaaaaaanuuuuueeeeeeeeeeellllaaaaaaaaaaaaaa!

Je hoort het ze brullen!
www.thuisuiteten.nl
pi_24889176
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Frank Boeijen is ook gewoon slecht. Altijd geweest ook. Zeg me niet dat het niet zo is.
Jij denkt wel heel zwart wit
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_24904486
Oh ja, omdat je het niet kan verstaan is het ineens goed? Dan snap ik niet waarom Kaizers Orchestra niet op 1 staat in de top 40 hoor...
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')