abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102089805
Ik dacht, ik wordt niet te veeleisend, want ik vrees dat ze dat toch niet doen. Maar blijven hopen is wel leuk, natuurlijk.
pi_102089880
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 12:00 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ik dacht, ik wordt niet te veeleisend, want ik vrees dat ze dat toch niet doen. Maar blijven hopen is wel leuk, natuurlijk.
haha deze tour iig niet. Misschien over een paar jaar. In het kader van het x jaar bestaan van WT ofzo.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102090685
november dan ga ik ze zien :D
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  zondag 18 september 2011 @ 13:32:49 #204
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_102093365
Op 25 september ben ik ook weer van de partij! *O*
pi_102534405
Het was weer leuk. Zelfs 2x zo leuk door Toos van het management. Een paar dagen voor het concert kreeg ik een mail dat ik door antwoord op een simpele vraag te geven kans kon maken op 2 kaarten voor de fanclubdag overdag. Omdat ik kaarten voor het concert in Tilburg had. En dus gewonnen. Hardstikke tof, dus bedankt Toos van het management!

Zo heb ik nog extra kunnen genieten van deze setlist. Waarbij ik vooral blij werd van Forgiven.

Bovendien heb ik nog handtekeningen en wat foto's met de bandleden kunnen scoren. Daarvan is die met Robert vat mij betreft het leukste is geworden:

IMG_0663 by Phoenixbirdy, on Flickr

Een aantal andere foto's die ik heb gemaakt kan je in de link vinden.

Het concert zelf was natuurlijk ook weer goed. Sharon was ook goed bij stem, dus dat is natuurlijk altijd goed. De twee nieuwelingen vond ik er prima bij passen. De 'nieuwe Robert' is ook niet lelijk en dat is mooi meegenomen. Beide aardige jongens en er is ook weer Tilburgse versterking bij. Wat willen we nog meer. ;)
In de setlist geen verrassingen. Our solemn hour blijft goed voor versnelde hartslag.
  donderdag 29 september 2011 @ 23:39:16 #206
351846 Tante-Leen
Heeft een derde been!
pi_102535105
Ik wil ook naar WT! Helaas kon ik niemand vinden die meewilde en toen ik eindelijk zo ver was dat ik wel alleen wilde, waren de tickets uitverkocht! :'( :'( :'(
pi_102545528
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:22 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Het was weer leuk. Zelfs 2x zo leuk door Toos van het management. Een paar dagen voor het concert kreeg ik een mail dat ik door antwoord op een simpele vraag te geven kans kon maken op 2 kaarten voor de fanclubdag overdag. Omdat ik kaarten voor het concert in Tilburg had. En dus gewonnen. Hardstikke tof, dus bedankt Toos van het management!

Zo heb ik nog extra kunnen genieten van deze setlist. Waarbij ik vooral blij werd van Forgiven.

Bovendien heb ik nog handtekeningen en wat foto's met de bandleden kunnen scoren. Daarvan is die met Robert vat mij betreft het leukste is geworden:
[ link | afbeelding ]
IMG_0663 by Phoenixbirdy, on Flickr

Een aantal andere foto's die ik heb gemaakt kan je in de link vinden.

Het concert zelf was natuurlijk ook weer goed. Sharon was ook goed bij stem, dus dat is natuurlijk altijd goed. De twee nieuwelingen vond ik er prima bij passen. De 'nieuwe Robert' is ook niet lelijk en dat is mooi meegenomen. Beide aardige jongens en er is ook weer Tilburgse versterking bij. Wat willen we nog meer. ;)
In de setlist geen verrassingen. Our solemn hour blijft goed voor versnelde hartslag.
Damn dat zijn mooie foto's
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:06:01 #208
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_102688846
Wthin Temptation O+.

De OP is een beetje kapot :@.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_102713324
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Damn dat zijn mooie foto's
Dank je wel. Ik vind vooral de laatste goed gelukt. Terwijl ze er daar helemaal niet zo gothic uitzien als vroegahr. :P
pi_102742959
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:35 schreef Phoenixbirdy het volgende:

[..]

Dank je wel. Ik vind vooral de laatste goed gelukt. Terwijl ze er daar helemaal niet zo gothic uitzien als vroegahr. :P
Ik zou bijna zeggen sta je op de foto met een zwerver :P
14 SHADES OF GREY
pi_102857320
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zou bijna zeggen sta je op de foto met een zwerver :P
Nou ja zeg. :( ;) Robert is hardstikke lief. Hij heeft zelfs nog 'voor Phoenixbirdy' bij zijn krabbel gezet. Ik zou hem en Sharon denk ik graag als ouders hebben. Goed dat hij meer tijd met zijn kids gaat besteden.

Dit is trouwens de nieuwe single, en ik vind hem steeds toffer worden:
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 22:28:38 #212
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_102857445
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:25 schreef Phoenixbirdy het volgende:

[..]

Nou ja zeg. :( ;) Robert is hardstikke lief.
Is maar een cultuurbarbaar, niet druk om maken :P
AFC AJAX
pi_102858132
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:28 schreef msnk het volgende:

[..]

Is maar een cultuurbarbaar, niet druk om maken :P
Wie ik?
14 SHADES OF GREY
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:53:14 #214
351846 Tante-Leen
Heeft een derde been!
pi_102924225
Er was net reclame voor 'So you think you can dance' op tv met 'Shot in the dark' als muziek! Zo leuk om hun muziek eens wat vaker te horen op tv en radio enzo! :D
pi_102924326
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:25 schreef Phoenixbirdy het volgende:

[..]

Nou ja zeg. :( ;) Robert is hardstikke lief. Hij heeft zelfs nog 'voor Phoenixbirdy' bij zijn krabbel gezet. Ik zou hem en Sharon denk ik graag als ouders hebben. Goed dat hij meer tijd met zijn kids gaat besteden.

Dit is trouwens de nieuwe single, en ik vind hem steeds toffer worden:
Dat lijkt mij als artiest wel lastig een gezin combineren met een band.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 3 december 2011 @ 21:48:04 #216
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105146745
Hallo WT fans. Ik ben dit weekend begonnen met het maken van een concertkaartjes-muur bij mij thuis, en tot mijn schrik tot de ontdekking gekomen dat ik mijn kaartje van het Black Symphony concert niet meer heb. Omdat ik het concert in mijn top-3-aller-tijden heb staan, zou ik toch heel erg graag dat kaartje ook aan die muur willen hebben.

Mijn vraag: heeft er iemand hier zijn ticket van het Black Symphony concert in Ahoy bewaard? Zo ja, zou je er een scan van willen maken (liefst kleur, maar Z/W ben ik al blij mee!) en naar mij willen sturen? Je hoeft dus geen fysieke kopie te maken en op de post te gooien, een jpg/gif/tiff/bmp/whatever naar me mailen is alles wat ik vraag. Je zou me er verschrikkelijk blij mee maken, dan kan ik dat grote zwarte gat in mijn muur er mee opvullen.

Thanks,
Rob.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_117446943
^
Waarom? :{
pi_117476852
Ja, dat vroeg ik me ook af. Ik vond het een slechte cover van een nummer dat al slecht was om mee te beginnen. Het voegt helemaal niets toe.

Ze hebben ook Bruno Mars (Grenade), Gnarls Barkley (Crazy) en Coldplay (Paradise) gecoverd. Schijnbaar een standaardritueel dat ze bij een radiostation doen op "Within Temptation Friday". Het komt een beetje over als een wanhopige poging om in de hitlijsten te komen.

Nog even en ze gaan Carly Rae Jepsen (Call Me Maybe) of PSY (Gangnam Style) spelen.
pi_129189133
Tijdje geleden dat hier gepost is, maar ik ben kleren aan het wegdoen en vond een oud Within Temptation t-shirt met lange mouwen van de "Enter" tour. Incl. vervaagde handtekeningen aan de voorkant 8-) Hij gaat dus in de zak naar de kringloopwinkel, maar als iemand hier het t-shirt wil hebben dan kan ik het tegen verzendkosten wel toesturen.

Dit dus voorop:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 17:55:03 #221
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_132103623
Nieuwste single, samen met Tarja Turunen :D Klinkt goed!!!

vrijdag 10 april 2015 @ 13:59:52 #222
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_151548621
What have you done! What have you done!
WHAT HAVE YOU DONE NOW! _O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_151548658
ja mooi nummer idd :D
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_151555005
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 april 2015 13:59 schreef Dagoduck het volgende:
What have you done! What have you done!
WHAT HAVE YOU DONE NOW! _O_
Dat nummer stond ooit op youtube onder de beelden van Heroes seizoen 1. Paste echt geweldig _O_ Helaas verwijderd :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')