haha deze tour iig niet. Misschien over een paar jaar. In het kader van het x jaar bestaan van WT ofzo.quote:Op zondag 18 september 2011 12:00 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ik dacht, ik wordt niet te veeleisend, want ik vrees dat ze dat toch niet doen. Maar blijven hopen is wel leuk, natuurlijk.
Damn dat zijn mooie foto'squote:Op donderdag 29 september 2011 23:22 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Het was weer leuk. Zelfs 2x zo leuk door Toos van het management. Een paar dagen voor het concert kreeg ik een mail dat ik door antwoord op een simpele vraag te geven kans kon maken op 2 kaarten voor de fanclubdag overdag. Omdat ik kaarten voor het concert in Tilburg had. En dus gewonnen. Hardstikke tof, dus bedankt Toos van het management!
Zo heb ik nog extra kunnen genieten van deze setlist. Waarbij ik vooral blij werd van Forgiven.
Bovendien heb ik nog handtekeningen en wat foto's met de bandleden kunnen scoren. Daarvan is die met Robert vat mij betreft het leukste is geworden:
[ link | afbeelding ]
IMG_0663 by Phoenixbirdy, on Flickr
Een aantal andere foto's die ik heb gemaakt kan je in de link vinden.
Het concert zelf was natuurlijk ook weer goed. Sharon was ook goed bij stem, dus dat is natuurlijk altijd goed. De twee nieuwelingen vond ik er prima bij passen. De 'nieuwe Robert' is ook niet lelijk en dat is mooi meegenomen. Beide aardige jongens en er is ook weer Tilburgse versterking bij. Wat willen we nog meer.![]()
In de setlist geen verrassingen. Our solemn hour blijft goed voor versnelde hartslag.
Dank je wel. Ik vind vooral de laatste goed gelukt. Terwijl ze er daar helemaal niet zo gothic uitzien als vroegahr.quote:
Ik zou bijna zeggen sta je op de foto met een zwerverquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:35 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik vind vooral de laatste goed gelukt. Terwijl ze er daar helemaal niet zo gothic uitzien als vroegahr.
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen sta je op de foto met een zwerver
Is maar een cultuurbarbaar, niet druk om makenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:25 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Nou ja zeg.![]()
Robert is hardstikke lief.
Wie ik?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Is maar een cultuurbarbaar, niet druk om maken
Dat lijkt mij als artiest wel lastig een gezin combineren met een band.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:25 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Nou ja zeg.![]()
Robert is hardstikke lief. Hij heeft zelfs nog 'voor Phoenixbirdy' bij zijn krabbel gezet. Ik zou hem en Sharon denk ik graag als ouders hebben. Goed dat hij meer tijd met zijn kids gaat besteden.
Dit is trouwens de nieuwe single, en ik vind hem steeds toffer worden:
Dat nummer stond ooit op youtube onder de beelden van Heroes seizoen 1. Paste echt geweldigquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:59 schreef Dagoduck het volgende:
What have you done! What have you done!
WHAT HAVE YOU DONE NOW!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |