22 september is op een maandag. Dat houdt in dat de winkels hun spul meestal op vrijdag krijgen en het in de winkel leggen: 19 september dus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:03 schreef Desunoto het volgende:
22 september dus.
Ik zag laatst wel ergens 19 september vermeld staan op een site.. maar die zullen het wel fout hebben dan.
quote:Zoals jullie al in de tracklisting al hebben kunnen lezen zal er op onze nieuwe DVD ook een documentaire staan. Deze documentaire, die zal gaan over de geschiedenis van Within Temptation en Black Symphony, zal aanstaande zaterdag worden uitgezonden op Nederland 3 bij de NPS, om 00:26 uur. Aansluitend zullen er ook een aantal nummers worden uitgezonden van het concert. Alvast veel plezier!
Hetzelfde geldt voor mij, ik vond Mother Earth het allerbeste album, maar ik heb ook echt kunnen genieten van the Heart of Everything.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:50 schreef Desunoto het volgende:
Ehh, dat moet je lekker voor jezelf bepalen. Ik vind al hun albums tot nu toe erg goed. Met Mother Earth als hoogtepunt.
Heb net gekeken naar hetgene wat ze op Nederland 3 hadden uitgezonden, vond het er erg mooi uitzien en ik vond de steltlopers eigelijk ook wel gaafquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:14 schreef Tackleberry het volgende:
Ben benieuwd hoe ze de show hebben vertaald naar de dvd. Kijken of die steltlopers daar ook zo overdreven lang rondwandelen. Was voor mij het enige minpunt van de shown toen...
Live heb ik ze nog minimaal één keer meer gezien.quote:Op zondag 21 september 2008 14:19 schreef Desunoto het volgende:
Die steltenlopers kwamen op DVD 1 alleen op tijdens het nummer 'Angels' (prachtig nummer trouwens) en verder heb ik ze niet gezien. In de documentaire besteden ze er meer aandacht aan? Ga ik die ook maar even kijken vanavond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |