abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32107599
quote:
Op woensdag 9 november 2005 02:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Ow die TMF band,.. wat een schijtmuziek is dat, liever echte Metal of echte Gothic.
Zoals?

Kneus. Muziek is muziek, als je het mooi vindt, basta. Je bent pas zielig als je gaat baseren wat er cool is aan de hand van wat er wel of niet op TMF gedraaid wordt of wat het 'image' op straat is.

Ik kan ook wel aan komen zetten met m'n Mortician, Darkthrone en Triumphator CDs, eens kijken wie er het meest "true" is
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Pffrt! Maak je een grapje? Ze begint steeds valser te zingen. Ik moet toegeven, ik doe het ook niet na. Maar geef mij maar een vaste stem zoals die van Floor Jansen

sorry, ik wilde niet gemeen overkomen op de WT-fans. no offence
Floor Jansen legt het er veel te veel bovenop. Net als die (inmiddels ex) zangeres van Nightwish. Alleen maar van dat geforceerde opera gedoe. Sharon daarentegen zingt veel zuiverder, evt. gewoon zachtjes als het bij het nummer past. Meer zoals bv Annie Haslam van Renaissance. Die stijl van Floor Jansen daarentegen bezorgt me na 2 nummers al hoofdpijn.

[ Bericht 46% gewijzigd door StefanP op 09-11-2005 05:21:22 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_32116801
De Deluxe is idd met live cd en met een uitgebreid boekje met foto's en van alles enzo..
Seriously!?
  woensdag 9 november 2005 @ 18:06:34 #53
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32122934
quote:
Op woensdag 9 november 2005 05:14 schreef StefanP het volgende:

[..]

Zoals?

Kneus. Muziek is muziek, als je het mooi vindt, basta. Je bent pas zielig als je gaat baseren wat er cool is aan de hand van wat er wel of niet op TMF gedraaid wordt of wat het 'image' op straat is.

Ik kan ook wel aan komen zetten met m'n Mortician, Darkthrone en Triumphator CDs, eens kijken wie er het meest "true" is
[..]

Floor Jansen legt het er veel te veel bovenop. Net als die (inmiddels ex) zangeres van Nightwish. Alleen maar van dat geforceerde opera gedoe. Sharon daarentegen zingt veel zuiverder, evt. gewoon zachtjes als het bij het nummer past. Meer zoals bv Annie Haslam van Renaissance. Die stijl van Floor Jansen daarentegen bezorgt me na 2 nummers al hoofdpijn.
Het gaat niet om 'tr00' het gaat om goede muziek en schijtmuziek, WT is de laatste.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 23 november 2005 @ 08:51:18 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_32499915
Ik lees hier nog niets over de nieuwe dvd Wie heeft hem al gekocht? Ik heb de live cd al gehoord en ik vind het uitermate stoer dat Candles (mijn favo nr) erop staat
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 november 2005 @ 09:27:24 #55
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_32500393
ik ga em kopen of krijgen voor Kerst
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  woensdag 23 november 2005 @ 09:32:58 #56
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32500489
quote:
. Net als die (inmiddels ex) zangeres van Nightwish. Alleen maar van dat geforceerde opera gedoe.
Je kunt veel van haar zeggen, maar ze kan wel degelijk een goed stukje opera zingen..
quote:
Sharon daarentegen zingt veel zuiverder, evt. gewoon zachtjes als het bij het nummer past.
Nou, DAT heb ik haar nog nooit horen doen. Live op graspop was het weer tenenkrommend schreeuwerig. Erg jammer want ze kan het wel inderdaad, tenminste, als ik zo naar zeker de eerste CD's luister.
[KNE]-Mod
pi_32514288
Over de dvd, had hem donderdag gekocht. Hij is erg gaaf!! Leuk om het Java-concert weer helemaal terug te beleven, en alle backstage- en extra-items op de tweede dvd brengen een HELE hoop herinneringen terug Ik ben gelukkig maar één keer zelf in beeld, ik had meer verwacht. Dat valt weer mee
De bloopers vallen wat tegen, maar zijn wel erg lachwekkend
Seriously!?
pi_32515261
quote:

[..]

Zoals?

[..]

Uhmm Sharon kan indd goed zingen op de cd maar live is het vaak een heel stuk minder zuiver. Als je dan naar Tarja(ex nightwish) luister zowel cd als live blijft zei gewoon mooi zingen.
  maandag 28 november 2005 @ 09:49:08 #59
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_32638791
No offense, maar... soms heb ik het idee dat WT een grote gimmick is, waar de bandleden zelf geen raad mee weten. Overdag brave burgerlijke Hollanders en 's avonds een metamorfose ondergaan en de gothic-helden spelen, zoiets...

Sharon die constant meent te moeten zwaaien met haar arm om het publiek mee te krijgen, teksten tussen de nummers door ('Jullie zijn fantastisch!', 'Dit is jullie nummertje!' of 'Zing allemaal maar mee!!') die m.i. niet bij het imago van de band passen én puberaal gedrag als ik naar de backstage-beelden kijk op de laatste DVD.

Ik heb diverse CD's en DVD's van WT en ik waardeer op zich wel wat ze doen. Ik hoop alleen dat de band iets volwassener wordt en WT meer laten zijn dan een mooie dame in een mooie jurk, bombastische rock en in zwart geklede bandleden.

Zo niet, dan wordt WT een parodie op zichzelf, vrees ik...
  maandag 12 december 2005 @ 10:39:24 #60
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_33008745
Dochter voor zangeres Within Temptation

Sharon den Adel, zangeres van Within Temptation, is bevallen van een dochter. Dat gebeurde woensdagavond, acht weken eerder dan gepland, zo maakte het management van de gothicband dit weekeinde bekend. Het meisje heet Eva Luna.

Ondanks de vroege geboorte gaat alles goed met het meisje. Ze weegt 1755 gram en heeft donker krullend haar.
============================
Echt leuk voor haar!! Gefeliciteerd
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  maandag 12 december 2005 @ 11:18:51 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_33009604
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:39 schreef kruimel_20 het volgende:
Dochter voor zangeres Within Temptation

Sharon den Adel, zangeres van Within Temptation, is bevallen van een dochter. Dat gebeurde woensdagavond, acht weken eerder dan gepland, zo maakte het management van de gothicband dit weekeinde bekend. Het meisje heet Eva Luna.

Ondanks de vroege geboorte gaat alles goed met het meisje. Ze weegt 1755 gram en heeft donker krullend haar.
============================
Echt leuk voor haar!! Gefeliciteerd
en leuk voor hem, want ze heeft een relatie met mede-WT'er Robert Westerholt
Niet meer actief op Fok!
pi_33009769
De roepnaam is overigens Luna
Seriously!?
pi_33014711
Ik ben benieuwd hoe ze geschreeuwd zal hebben in de verloskamer...

Maar gefeliciteerd! Mooie naam!
  maandag 12 december 2005 @ 15:29:23 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_33015910
Beetje irri hoor. Ik zie overal dat Sharon den Adel van WT een baby heeft gekregen. Maar de papa zit ook in WT, hoor, zoals ik al zei
Niet meer actief op Fok!
  maandag 12 december 2005 @ 15:29:49 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_33015931
quote:
Op maandag 12 december 2005 14:46 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze geschreeuwd zal hebben in de verloskamer...
misschien wordt het nog op cd uitgebracht
Niet meer actief op Fok!
pi_45305296
Zo.. anders is er even ruim een jaar niet in dit topic gereageerd Er is zoveel nieuws ondertussen! Zo heeft WT muziek gemaakt voor de game The Chronicles of Spellborn, die dit jaar moet uitkomen.
En, nog belangrijker: er is een nieuwe single die zeer binnenkort in de winkels ligt, en in maart verschijnt het nieuwe album!

Even de details op een rijtje:

What Have You Done (feat. Keith Caputo)
Release: 16 februari
Is inmiddels op Studio Brussel in première gegaan.

Deze single wordt in twee verschillende versies uitgebracht. Eén voor de Europese markt (met uiteraard verschillende speciale edities) en één voor de Amerikaanse markt. De Amerikaanse versie kent geen strijkers, en hardere gitaren.
De voorlopige tracklist van de Europese versie zal zijn:

01. What Have You Done (single version) 03:59
02. What Have You done (album version) 05:15
03. Blue Eyes (previously unreleased) 05:24
04. Aquarius (live at the Java Island, Amsterdam) 04:50
05. Caged (live at the Java Island, Amsterdam) 05:49

What Have You Done is een "duet" met Keith Caputo, ook wel bekend als zanger van de Amerikaanse metalband Life of Agony. De videoclip bij het nummer is in december opgenomen in Londen, en zal deze of komende week te zien zijn op de Nederlandse muziekzenders.

The Heart Of Everything
Release: 9 maart

Het nummer "The Howling" van deze cd is inmiddels ter promotie van The Chronicles Of Spellborn online gereleased, en te luisteren/bekijken via http://www.the-howling.com.

De voorlopige tracklist van de standaard Europese versie van dit album:

01. The Howling
02. What Have You Done (feat. Keith Caputo)
03. Frozen
04. The Heart of Everything
05. All I Need
06. Our Solemn Hour
07. Hand of Sorrow
08. The Cross
09. Final Destination
10. Forgiven
11. The Truth Beneath the Rose

De Amerikaanse versie heeft als bonus-track in ieder geval "Stand My Ground", de eerste single van WT's vorige album "The Silent Force" uit 2004 (zie openingspost van dit topic).

Goed, dan zijn jullie volgens mij weer even bij! Ik zal werken aan een mooie nieuwe openingspost en deze aan een mod voorleggen

Oh, ten slotte: er is een uitgebreide Europese tour bekendgemaakt. In Nederland staan voorlopig alleen 10 keer De Vrienden van Amstel Live, 14 maart Melkweg Amsterdam en Paaspop in Schijndel op het programma. Bij de Vrienden van Amstel zal WT samenspelen met Frank Boeijen en onder andere zijn hit Kronenburg Park in een nieuw jasje ten gehore brengen!

[ Bericht 0% gewijzigd door ImPrEzA op 13-01-2007 12:27:10 ]
Seriously!?
pi_45305466
Nou, ik ben wel benieuwd naar dat album. Ik ben echt een tijdje helemaal gek geweest van WT, maar ik heb de nummers inmiddels ook zo vaak gehoord dat ik er echt even genoeg van heb. Cover van de CD ziet er overigens ook wel mooi uit.
pi_45306295
Deze band is zo commercieel geworden, en dat is te horen aan de nummers. Enter, ME vond ik leuk, maar laatst een nieuw nummer gehoord van ze en het is echt crap. Niveau is duidelijk lager, de inspiratie is op blijkbaar.
^_
pi_45307410
Ze heeft inmiddels ook meegewerkt met Delain. Heb ik de plaat van, wel aardig..
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 08:42:25 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_45307433
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 08:36 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ze heeft inmiddels ook meegewerkt met Delain. Heb ik de plaat van, wel aardig..
Wie is 'ze'? Sharon? Of bedoel je WT als geheel?

Mensen die bands met de frontman / frontvrouw vereenzelvigen .
Niet meer actief op Fok!
pi_45307485
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 08:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wie is 'ze'? Sharon? Of bedoel je WT als geheel?

Mensen die bands met de frontman / frontvrouw vereenzelvigen .
'Ze heeft'...is enkelvoud...dus wie zal ik nou bedoelen in het WT-topic?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 09:15:00 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_45307574
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 08:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

'Ze heeft'...is enkelvoud...dus wie zal ik nou bedoelen in het WT-topic?
Ja ok, maar het gaat mij er even om: bedoel je Sharon alleen of de band? .
Niet meer actief op Fok!
pi_45307631
Ook nog wel grappig:

'Stand My Ground' wordt ook gebruikt in de trailer van de Hollywood-film 'Blood and Chocolate'.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 januari 2007 @ 09:35:02 #74
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_45307708
ah, dit topic kon ik niet vinden, want in de bandlist stond een ander WT topic. deze dus.
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 01:42 schreef ImPrEzA het volgende:
What Have You Done is een "duet" met Keith Caputo, ook wel bekend als voormalig zanger van de Amerikaanse metalband Life of Agony.
psst, wellicht had je het gemist, maar Life Of Agony bestaat weer sinds een paar jaar, met Keith erbij.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_45310088
Oh, dat had ik dan inderdaad gemist Bij deze aangepast.

Stand My Ground zal overigens ook verschijnen op de soundtrack van bovengenoemde film Da's dan wel leuk voor een Nederlands bandje!
Seriously!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')