Onder de tafel jongen , onder de tafelquote:Op zondag 30 januari 2005 18:44 schreef Chriz2k het volgende:
Ze kijkt eerder alsof ze bevredigt word.
Eyo doe chill man , dat was die sjoownieuwsquote:Op zondag 30 januari 2005 23:22 schreef Renmaestro het volgende:
Spot niet met Hart van Nederland. Als je spot met Hart van Nederland spot je met kwaliteit-televisie.
whahahahaha iemand heeft goede smaakquote:Als je spot met Hart van Nederland spot je met kwaliteit-televisie.
quote:Op maandag 31 januari 2005 09:30 schreef Krisso het volgende:
[..]
whahahahaha iemand heeft goede smaak(nooooot)
Niet tegen Schnappi! Als het aan mij lag werd ie verwerkt in een handtasquote:
Of laarzenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet tegen Schnappi! Als het aan mij lag werd ie verwerkt in een handtas.
Portemonnee!quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet tegen Schnappi! Als het aan mij lag werd ie verwerkt in een handtas.
quote:
R.I.P.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben schnappi de handtas
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:16 schreef hallo_mensen het volgende:
[afbeelding]
Der kleine Kroko From the Ghetto
Schnappi is crimineelquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]![]()
Schnappi wordt crimineel.
Tegen jou.. beetje kansloos om dit te doen hequote:
Nee ik werk niet voor de overheidquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:18 schreef 2M5_KillerBee het volgende:
[..]
Tegen jou.. beetje kansloos om dit te doen he![]()
in 1 woord gezegt... je bent gewoon kansloosquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:21 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Nee ik werk niet voor de overheid
Sterker ik ben werkeloos
Jij hebt anders ook geen hoge opleiding gehadquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:02 schreef 2M5_KillerBee het volgende:
[..]
in 1 woord gezegt... je bent gewoon kansloos![]()
hahaha.. ik gok een hogere opleiding als jijquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:15 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook geen hoge opleiding gehad![]()
Kansloze schnappi`s roeleren
Jij bent zeker een slachtoffer van Schnappi die geile krokodil? Je doet zo prikkelbaarquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:36 schreef 2M5_KillerBee het volgende:
[..]
hahaha.. ik gok een hogere opleiding als jij![]()
ja, word er gefokt vanquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:56 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Jij bent zeker een slachtoffer van Schnappi die geile krokodil? Je doet zo prikkelbaar
had dat dan gelijk gezegtquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:36 schreef 2M5_KillerBee het volgende:
[..]
hahaha.. ik gok een hogere opleiding als jij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |