PS: En een dag eerder natuurlijk '10 voor taal', met Annemieke 'zij was maar een clown' Verdoorn, Bettina Berger en Jop 'het monstertje van Ulft' Joris !quote:KIJKTIP:
WO. 09-02-2005: "Theater van het sentiment" (NL1: 17:35-18:00u)
Nostalgisch magazine waarin vanmiddag Antonie Kamerling en Wilbert Gieske te gast zijn. Zij blikken terug op de serie die hen wereldberoemd maakte in heel Nederland.
quote:Bettina laat een deur intrappen om Pascal van zijn dronken moeder te redden. De situatie tussen de twee vrouwen escaleert.
Dit is toch het Onderweg Naar Antonie topic?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:24 schreef babette21 het volgende:
die kijktip is wel grappig, maar staat volgens mij in 't verkeerde topic
Nee, die slaat alleen maar stukken uit deuren. Hij begint steeds meer op Lou Ferrigno te lijken.quote:
ow ik vind de manier waarop Bettina dit soort dingetjes 'tactisch ' probeert te brengen nogal lollig.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:06 schreef babette21 het volgende:
de grap hieraan is me even ontgaan
wat een weggegooid geld is dat geweest zegquote:Op woensdag 2 februari 2005 01:00 schreef Iwan1976 het volgende:
De survivalervaringen van Simone Cobben
quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:19 schreef Wup het volgende:
Voor de Robert de la Haye & Tanja Jess fans:
2000, SBS6 promo ~ [0.30 min; 2.8 Mb] ~
Volgens mij nog niet... was een tijdje geleden te zien bij RTL Boulevard.quote:ps: is de flirt-promo hier al eens geplaatst?
Hoezo? Iwan levert ze toch als divx o.i.d. aan? Heb je ooit gezegd.quote:Op woensdag 2 februari 2005 06:36 schreef Svensational het volgende:
Ik mis ONM wel een beetje hoor, ik heb nou niks meer om over te klagen
Je weet maar nooit welk soort idioten hier rondhangt......quote:Op woensdag 2 februari 2005 07:46 schreef Svensational het volgende:
Ben je echt zo goedgelovig of doe je alsof?
leuke serie was dat. mogen ze van mij wel herhalen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:19 schreef Wup het volgende:
nope, nog niet gezien...quote:ps: is de flirt-promo hier al eens geplaatst?
oeps vergat ik 'm bijna nog te kijken..... maar gelukkig niet helemaal: hij's grandioos!!quote:Op zondag 30 januari 2005 18:36 schreef Wup het volgende:
ONM 30 januari 2004, 2000ste uitzending van ONM[/url] ~ [9.18 min; 18 Mb] ~
quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:19 schreef Wup het volgende:
ps: is de flirt-promo hier al eens geplaatst?
Arams moeder...quote:Vinger aan de pols:
Opname 25-01-2005:
In de opname van 15:00 uur zal Pia Dijkstra praten met de actrice Josine van Dalsum en haar man John van de Rest. Zij heeft een hersentumor die niet meer operabel is en de artsen geven haar nog een jaar. Voor haar is een tijd aangebroken voor het maken van 'zoveel mogelijk nieuwe herinneringen'. Daarom maakte zij samen met haar man en zoon een treinreis door Amerika.
aaahhh....quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Arams moeder...
Volgens VM vordt het interview vanavond om 19:55-20:40u uitgezonden op Nederland 2, maar de verhaaltjes op teletekst geven iets anders aan.
ja is goed...komt in de loop van de middagquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:45 schreef Orginial het volgende:
@t Elfje: Wil je de TV-Film gids even sturen, aub?![]()
Komt Fred of Hillard weer op bezoek...? Ik hoop Fred dat hij haar dan helemaal verrot scheld net als Mevr Beukman gister bij Ilyas deedquote:Iris krijgt een patiënt die ze nooit meer van haar leven wenst te zien
Hij krijgt in ieder geval een nieuw topic!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:38 schreef haagse_elfje het volgende:
Jaaaa.....Niels moet die deur intrappen krijgt hij ook weer een lijntje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:20 schreef Orginial het volgende:Gaat ze van d'r fietsje vallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja... wat in GTST kan (Dennis in coma), kan ook in ONM...![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:20 schreef Orginial het volgende:hoezo valt ze in coma dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en voor hoe lang?
ik las dit ook net in de gids en moest ook direct aan Hillard denken!quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:59 schreef haagse_elfje het volgende:
Komt Fred of Hillard weer op bezoek...? Ik hoop Fred dat hij haar dan helemaal verrot scheld net als Mevr Beukman gister bij Ilyas deed
Wup had 't laatst over 'n eng vogelvirus, dat blijkt achteraf geen gekke suggestiequote:Op woensdag 2 februari 2005 15:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Gaat ze van d'r fietsje vallen?
Ik ruik een dood vogeltje.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:35 schreef babette21 het volgende:
ik las dit ook net in de gids en moest ook direct aan Hillard denken!
dat zou leuk zijn want dan kan Niels hem even mooi in elkaar beuken
[als het even kan met La Claire als persoonlijke cheerleader aan de zijlijn]
dat zal dan geen prettig luchtje zijn....quote:
Hillard moet z'n karwei nog afmaken!quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:09 schreef babette21 het volgende:
nou ja als 't nu niet om Hillard gaat, dan kunnen de schrijvertjes bij deze mijn idee overnemen......![]()
oh yeah....... [bijna vergeten!!]quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Hillard moet z'n karwei nog afmaken!
quote:Robert krijgt Sophia tv trofee
Robert de la Haye heeft vorige week zijn opwachting gemaakt op Sophia tv. Sofia tv is een televisie kanaal van het Sophia kinderziekenhuis. Endemol draagt hier met de stichting Endemol Care for Kids aan bij door materiaal (camera's etc.) te leveren. Ook werken er een groot aantal Endemol medewerkers op vrijwillige basis regelmatig mee aan de live uitzendingen van dit kanaal.
Namens de stichting was Robert te gast in de live uitzending die gewijd was aan film- en televisie sterren. Hij had voor de kinderen een flinke lading gesigneerde foto's van zichzelf en de cast bij zich. en werd hem de hemd van het lijf gevraagd door de aanwezige kinderen. Vlak voor het eind van de uitzending wachtte Robert nog een verassing: presentator Petto overhandigde hem de Sophia tv-trofee. Robert beloofde dat deze een mooi plaatsje zou krijgen in het kantoor van Niels Richter in het AZB en dat hoopte de presentator al.
BRON: Yorin
als hij belooft een leukere tegenspeler uit te zoeken is hij uiteraard ook helemaal welkomquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:25 schreef Iwan1976 het volgende:
En Fredje mag z'n gezicht ook wel weer 'ns laten zien in het AZB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |