met ander woorden:quote:Op zondag 30 januari 2005 17:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We spreken elkaar niet echt vaak hoor, maar is wel handig als je iets wilt weten of zow, daarom heb ik em dan ook maar stiekem in de groep: Handige jongens/meisjes gegooid
quote:
Dan zou ik hem gewoon bestellen. Is verder niks mis mee.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
- 80gig is al to-much, doe het normaal met 40 gig en ik had nog 20 vrij
Ik hoef alleen een MB Processor, hardeschijf, geheugen en een kast, evt. een koeler voor TOT 350,- , am liebsten 330 ongeveer, dan hou ik ook nog wat geld over![]()
Wat wil je dan weten ?quote:Op zondag 30 januari 2005 17:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We spreken elkaar niet echt vaak hoor, maar is wel handig als je iets wilt weten of zow, daarom heb ik em dan ook maar stiekem in de groep: Handige jongens/meisjes gegooid
Mooie sitequote:Op zondag 30 januari 2005 17:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lijkt me beter als je dit gaat bekijken
weerwoord
smakelijk alvast, en tot vanavond dan maar weerquote:Op zondag 30 januari 2005 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even oma bellen, dan eten, en vanavond ben ik weer bij jullie
Omgquote:
Nee, en ja, dat welquote:Op zondag 30 januari 2005 17:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat heb je dus afgebeld? (met de telefoon)
Waren ze vast teleurgesteld
Veel plezier en eet smakelijk Flashquote:Op zondag 30 januari 2005 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even oma bellen, dan eten, en vanavond ben ik weer bij jullie
quote:Op zondag 30 januari 2005 17:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga de grotendeelse kleuterklas even verlaten. Dag allemaal, later!
Ik kan je geen ongelijk gevenquote:Op zondag 30 januari 2005 17:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga de grotendeelse kleuterklas even verlaten. Dag allemaal, later!
dat mag er best zijnquote:Op zondag 30 januari 2005 17:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
-foto van een mevrouw met een strak truitje-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |