quote:
Ik kreeg op mijn vijftiende zo'n plastic koffer pickupquote:Op zondag 30 januari 2005 17:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nostagie
ik heb nooit een eigen pick-up gehad
het is al bijna februariquote:Op zondag 30 januari 2005 17:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
In feb krijgen we weer sneeuw, dus duurd nog wel even
Doe er dan nog maar even 2 weken bij opquote:
Serieus ?quote:Op zondag 30 januari 2005 17:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
In feb krijgen we weer sneeuw, dus duurd nog wel even
Iemand die consequent zulke fouten blijft maken, ondanks daarop te zijn gewezen, zal het nooit lerenquote:
ik heb ook nog redelijk wat platen, maar sinds ik het huis uit ben draai ik ze dus niet meer.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik kreeg op mijn vijftiende zo'n plastic koffer pickupDaarvoor draaide ik plaatjes op de pick-up van mijn ouders.
Heb later zelf pick-ups kunnen regelen viavia. Heb toen een keer een cd-speler van een toenmalig vriendje cadeau gekregen. Heel leuk in het begin, maar het haalt het niet bij plaatjes draaien en de pest is: ik heb geen pick-up meer en in deze cd-speler zit niet eens meer een ingang om een platenspeler op aan te sluiten. Daar zit ik met mijn prachtige platen
quote:
We spreken elkaar niet echt vaak hoor, maar is wel handig als je iets wilt weten of zow, daarom heb ik em dan ook maar stiekem in de groep: Handige jongens/meisjes gegooidquote:
dat heb je dus afgebeld? (met de telefoonquote:Op zondag 30 januari 2005 17:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is vaste prik waar ik op zondag heen ga .
Nu kan ik gelukkig lachenquote:Op zondag 30 januari 2005 17:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We spreken elkaar niet echt vaak hoor, maar is wel handig als je iets wilt weten of zow, daarom heb ik em dan ook maar stiekem in de groep: Handige jongens/meisjes gegooid
Lijkt me beter als je dit gaat bekijkenquote:Op zondag 30 januari 2005 17:13 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Heb jij voor mij een link waar ik dat kan zien
quote:
Handy AMD!quote:Op zondag 30 januari 2005 17:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We spreken elkaar niet echt vaak hoor, maar is wel handig als je iets wilt weten of zow, daarom heb ik em dan ook maar stiekem in de groep: Handige jongens/meisjes gegooid
- 80gig is al to-much, doe het normaal met 40 gig en ik had nog 20 vrijquote:Op zondag 30 januari 2005 17:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit hoor. Zou je dadelijk ook de site kunnen geven van waar je het gaat bestellen. Kan ik daar eventueel nog even rondneuzen om het wat beter te kunnen beoordelen.
met ander woorden:quote:Op zondag 30 januari 2005 17:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
quote:
Dan zou ik hem gewoon bestellen. Is verder niks mis mee.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
- 80gig is al to-much, doe het normaal met 40 gig en ik had nog 20 vrij
Ik hoef alleen een MB Processor, hardeschijf, geheugen en een kast, evt. een koeler voor TOT 350,- , am liebsten 330 ongeveer, dan hou ik ook nog wat geld over![]()
Wat wil je dan weten ?quote:Op zondag 30 januari 2005 17:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mooie sitequote:Op zondag 30 januari 2005 17:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lijkt me beter als je dit gaat bekijken
weerwoord
smakelijk alvast, en tot vanavond dan maar weerquote:Op zondag 30 januari 2005 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even oma bellen, dan eten, en vanavond ben ik weer bij jullie
Omgquote:
Nee, en ja, dat welquote:Op zondag 30 januari 2005 17:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat heb je dus afgebeld? (met de telefoon)
Waren ze vast teleurgesteld
Veel plezier en eet smakelijk Flashquote:Op zondag 30 januari 2005 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even oma bellen, dan eten, en vanavond ben ik weer bij jullie
quote:Op zondag 30 januari 2005 17:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga de grotendeelse kleuterklas even verlaten. Dag allemaal, later!
Ik kan je geen ongelijk gevenquote:Op zondag 30 januari 2005 17:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga de grotendeelse kleuterklas even verlaten. Dag allemaal, later!
dat mag er best zijnquote:Op zondag 30 januari 2005 17:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
-foto van een mevrouw met een strak truitje-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |