Wanneer nou eens nietquote:Op zondag 30 januari 2005 16:00 schreef D.Rose het volgende:
fok heeft de handrem er op gegooid geloof ik
volgens mij stond er stotjequote:Op zondag 30 januari 2005 16:01 schreef SpeedyGJ het volgende:ik gooi em dicht met een bericht: Slotje ermee
Toepasselijk
Omgquote:
ik heb er niet zoveel verstand vanquote:Op zondag 30 januari 2005 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Als fokken met een P2-300 laptopje met 128 MB sneller gaat dan met een AMD2000+ desktop met 512 MB DDR, mag ik dan aannemen dat die desktop op de schroothoop kan? ja wel toch zeker he?
Aldi Actueel.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we de puzzel verwachten?
Dat is inderdaad een redelijke hint dat hij niet helemaal goed meer werkt. Dus ja.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Als fokken met een P2-300 laptopje met 128 MB sneller gaat dan met een AMD2000+ desktop met 512 MB DDR, mag ik dan aannemen dat die desktop op de schroothoop kan? ja wel toch zeker he?
Heb je de windows al eens opnieuw opgezet??quote:Op zondag 30 januari 2005 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Koopjequote:Op zondag 30 januari 2005 16:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aldi Actueel.
Volgendeweek:
Speciale Actie! Pc, in 10.000 stukjes, van 500 euro nu voor 5,95
aan het geheugen ligt het niet, want ik heb pas nog Memtest gedraaid. In 200 uur nul fouten gevonden.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een redelijke hint dat hij niet helemaal goed meer werkt. Dus ja.
Update:quote:Op zondag 30 januari 2005 16:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Koopje. Hopen dat deze actie ook bij AH of de Lidl komt, want we hebben hier geen Aldi
.
Hmmz oke, dan wordt wel vaag.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aan het geheugen ligt het niet, want ik heb pas nog Memtest gedraaid. In 200 uur nul fouten gevonden.
Da's wel vreemd, en je hebt hem in de tussen tijd ook niet als onderlegger of frisbee gebruikt? Heb je nog een andere cd(rom)-speler om te kijken of ie het daar wel doet?quote:Op zondag 30 januari 2005 16:07 schreef Duderinnetje het volgende:
@ D.Rose: een echte, officiële cd. De andere (is een dubbel-cd) doet het wel gewoon en de weigeraar werkte gisteren ook nog prima.
Nee nergens anders voor gebruiktquote:Op zondag 30 januari 2005 16:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's wel vreemd, en je hebt hem in de tussen tijd ook niet als onderlegger of frisbee gebruikt? Heb je nog een andere cd(rom)-speler om te kijken of ie het daar wel doet?
Ja hebbes! Maar in zo'n ding moeten batterijen, die ik niet heb én een koptelefoon (ook niet aanwezig). Nou ja. Ik kan het niet testen dus.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee nergens anders voor gebruikt
Maar een goed idee hem elders uit te testen, heb volgens mij een cd-walkman.... weet ik niet zeker, even zoeken..
Nee. Het ligt uiteindelijk wrsl aan het mobo, maar goed, ik heb dat hele ding ooit zelf in elkaar geprutst, en dat was alweer 2,5 jaar geleden... Genoeg is genoeg. Wegtiefen, nieuwe kope lijkt mijquote:Op zondag 30 januari 2005 16:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz oke, dan wordt wel vaag.
Al eens een topic in DIG geopend?
Sorry hoorquote:
Hmmz oke, nou ja, ik kan er dan ook nog maar weinig aan doen.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Het ligt uiteindelijk wrsl aan het mobo, maar goed, ik heb dat hele ding ooit zelf in elkaar geprutst, en dat was alweer 2,5 jaar geleden... Genoeg is genoeg. Wegtiefen, nieuwe kope lijkt mij
je hebt geen 'gewone' cd-speler?quote:Op zondag 30 januari 2005 16:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hebbes! Maar in zo'n ding moeten batterijen, die ik niet heb én een koptelefoon (ook niet aanwezig). Nou ja. Ik kan het niet testen dus.
Jaquote:Op zondag 30 januari 2005 16:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz oke, nou ja, ik kan er dan ook nog maar weinig aan doen.
Je kan net zo goed een nieuwe mobo kopen
Hoeft niet hoor. Ze maken nog Socket A moederborden. Maar een compleet nieuwe is inderdaad veel leukerquote:Op zondag 30 januari 2005 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
En nieuw bijpassend geheugen en CPU en koeler....En dan nog met de rest lapwerk blijven zitten?? Weg met die paardeshit, zet dan maar gewoon helemaal een nieuwe neer
Goedenmiddag bengeltjequote:Op zondag 30 januari 2005 16:29 schreef Bengeltje het volgende:
*blos op de wangen, heerlijk gewandeld in de sneeuw![]()
Goedemiddag
Hoiquote:Op zondag 30 januari 2005 16:29 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag
Stuur je dan die pc even naar mij toe??quote:Op zondag 30 januari 2005 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
En nieuw bijpassend geheugen en CPU en koeler....En dan nog met de rest lapwerk blijven zitten?? Weg met die paardeshit, zet dan maar gewoon helemaal een nieuwe neer
Socket A? Weet eigenlijk niet wat ik heb... Ik heb een AMD 2000+ op een Asus A7V8X... Is dat Socket A? Het zal ook wel. Ik wil gewoon een nieuwequote:Op zondag 30 januari 2005 16:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Ze maken nog Socket A moederborden. Maar een compleet nieuwe is inderdaad veel leuker.
Dus wel sneeuw gehad??quote:
Goedemiddag Bengeltjequote:Op zondag 30 januari 2005 16:29 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag
sneeuw?quote:Op zondag 30 januari 2005 16:29 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag
Paar dagen geleden..quote:Op zondag 30 januari 2005 16:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dus wel sneeuw gehad??
Wij hebben hier niks gehad
Ja in mijn gewone cd-speler doet hij het juist niet. Ik zie nu dat er wel krasjes op die cd zitten. Hoe dat kan is mij een raadsel, aangezien hij het gister nog deed. Denk dat het daaraan ligt, aangezien andere cd's het gewoon doen in de speler.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je hebt geen 'gewone' cd-speler?
Misschien zit er stof in je speler voor de laser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |