Zal kijken wat ik kan doen, maar ik kan helaas niet iedereen gelukkig maken. Zoals gezegd kan ik ook weer niet al te veel characters nomineren, om de toegankelijk te verhogen. En moet toch ook rekening houden met andermans keuzesquote:Op zondag 30 januari 2005 16:33 schreef Hare het volgende:![]()
Atticus Finch, Norman Bates, Rick Blaine, L. B. 'Jeff' Jefferies, T.E. Lawrence, Henry Hill, Harry Lime, Sugar Kane Kowalczyk, Hans Beckert, Colonel Nicholson, Jake La Motta, Fred C. Dobbs, Terry Malloy, Capt. Virgil 'The Cooler King' Hilts etc etc etc
Staan er al niet in en dat zijn toch echt niet de minste. Ik weet niet wie hier hebben zitten nomineren, maar vind dit toch erg magertjes.
Zal zoals gezegd binnenkort nog wel wat naampjes toevoegen met acteur en film erbij....
Hoe bedoel je niet iedereen gelukkig maken? Kies jij welke nominaties erin komen of niet?quote:Op zondag 30 januari 2005 16:58 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik kan doen, maar ik kan helaas niet iedereen gelukkig maken. Zoals gezegd kan ik ook weer niet al te veel characters nomineren, om de toegankelijk te verhogen. En moet toch ook rekening houden met andermans keuzes
Maar iig bedankt voor je inbreng, ik heb gezien dat een paar belangrijke toch wel over het hoofd zijn gezien...
ik wil alleen maar zeggen dat, wat ik aan andere toernooien gemerkt heb, de aandacht snel verslapt als je een voorronde moet spelen met - ik zeg maar wat - 512 personen. Vat het niet te persoonlijk op als desinteressequote:Op zondag 30 januari 2005 18:01 schreef Hare het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet iedereen gelukkig maken? Kies jij welke nominaties erin komen of niet?
Alle aandragingen worden toch gewoon gebruikt? En de minder goede liggen er toch binnen de kortste keren uit.
En dat de toegangkelijkheid hoog moet zijn ben ik niet helemaal met je eens. Iedereen moet mee kunnen doen ja, maar niet iedereen hoeft op ieder paar te stemmen. En dan nog, de personages die ik noem zijn bij filmliefhebbers dus echt wel 100% bekend hoor.
Maar goed, als je niet alle aandragingen gebruikt ga ik ook niet de moeite nemen alle voor mij memorabele karakters te noemen.
Moet Bengt Ekerot zijn.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:56 schreef Sokolsky het volgende:
Death (Gunnar Björnstrand - Det Sjunde Inseglet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dus geanimeerde personages mogen ook. Dan nomineer ik Buzz Lightyear (Tim Allen)quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:18 schreef Patch het volgende:
Robin Williams - The Genie - Aladdin
Jeremy Irons - Scar - The Lion King
Tim Curry - Frank ''N Furter - The Rocky Horror Picture Show
Rob Schneider - Deuce Bigalow - Deuce Bigalow: Male Gigolo
Liev Schreiber - Cotton Weary - Scream Trilogie
Eddie Murphy - Donkey - Shrek
Tom Hanks - Chuck Nolan - Cast Away
Bryce Howard - Ivy - The Village
David Hyde Pierce - Slim - A Bug's Life
Albert Brooks - Marlin - Finding Nemo
Wie is chau? uit american pie? nee toch?quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:01 schreef flyguy het volgende:
stifler en chau
kleine bijrol in american pie en hij speelt in off centrequote:Op donderdag 3 februari 2005 10:30 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Wie is chau? uit american pie? nee toch?
we zijn al bij de kwartfinales patchquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:51 schreef Patch het volgende:
Wanneer beginnen de eerste ronden?
Da's een grapje toch?quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
we zijn al bij de kwartfinales patch
een welgemeendequote:Op donderdag 3 maart 2005 00:48 schreef Patch het volgende:
Zou het deze week nog van start gaan?
Welke logistieke aanpassingen dan behalve wat knip- en plakwerk?quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:00 schreef outtayourleague het volgende:
PS: het vereist nogal wat logistieke aanpassingen als ik de personages die na sluitingstijd zijn toegevoegd, er weer tussen moet plaatsen (op dit moment zijn er meer dan 400 personages). Dus de personages die erna zijn genomineerd, tel ik helaas niet meer mee.
had al besloten om ze toch toe te voegen... je hebt gelijk dat het niet al te veel werk is.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:50 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Welke logistieke aanpassingen dan behalve wat knip- en plakwerk?
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:06 schreef outtayourleague het volgende:
Nominatie is bij deze wél afgelopen...
Wat staat deze dan zielig in z'n eentje....quote:Op maandag 7 maart 2005 14:14 schreef outtayourleague het volgende:
De volledige lijst met genomioneerden:
28
Lord Hidetora Ichimonji [Tatsuya Nakadai – Ran]
Komt allemaal goed...quote:Op maandag 7 maart 2005 14:58 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat staat deze dan zielig in z'n eentje....
ja, sorry, was vorig jaar rond deze tijd niet veel online, heb dit tournament helemaal misgelopen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:49 schreef Sokolsky het volgende:
Ik keek heel raar toen ik dit zag... "huh? Nu al een rerun?", maar het bleek gewoon een flinke kick te zijn
Enfin, het tournament is gewonnen door Don Vito Corleone. De rest staat hier:
[Tournament] Grote Filmpersonagetoernooi Ronde 2.1
[Tournament] Filmpersonagetoernooi: Achtste finale
[Tournament] Filmpersonagetoernooi: Finale
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |