Zou je haar ook eens het recept kunnen vragen ben al lang opzoek naar een goed recept voor Balkenbrijquote:Op zondag 30 januari 2005 18:21 schreef Plunderbunny het volgende:
Mmmmmmm.........
Balkebrij heb ik niet meer gegeten sinds ik op mijn vierde jaar mezelf er van overtuigd had dat het gemaakt was van ezels...
Zal m'n oma weer eens vragen om het te maken!
tuurlijk. Al weet ik niet of het lekker is hoor. haar koken is vooral functioneel door haar jeugd op de boerderij waar niets verspild mocht worden en te veel kruiden niet nodig werd geacht. Ik vind het heerlijk, alles zo simpel, maar da's ook maar net waar je mee op groeitquote:Op zondag 30 januari 2005 22:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zou je haar ook eens het recept kunnen vragen ben al lang opzoek naar een goed recept voor Balkenbrij
Hmmmz, pas geleden voor de eerste keer op, mijn moeder wilde al niet zeggen wat erin zatquote:Op maandag 31 januari 2005 08:55 schreef RaisinGirl het volgende:
Waarom mensen dit lekker vinden, is mij een raadsel.
Dan hoop ik dat het recept op het recept lijkt van mij oma wat zij helaas nooit met mij heeft gedeeld.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:48 schreef Plunderbunny het volgende:
[..]
tuurlijk. Al weet ik niet of het lekker is hoor. haar koken is vooral functioneel door haar jeugd op de boerderij waar niets verspild mocht worden en te veel kruiden niet nodig werd geacht. Ik vind het heerlijk, alles zo simpel, maar da's ook maar net waar je mee op groeit![]()
Ooit geproefd? Dan weet je waarom!!quote:Op maandag 31 januari 2005 08:55 schreef RaisinGirl het volgende:
Waarom mensen dit lekker vinden, is mij een raadsel.
Balkenbrij met suiker?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:28 schreef lj_lightning het volgende:
balkenbrij is heerlijk (uit de oven met suiker) ik heb Zult nog nooit op... lijkt me wel leuk om eens te proberen
![]()
jaquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Balkenbrij met suiker?
Ken het alleen met mayo en ketchup
Gaan inderdaad best razige ingredienten in is namelijk allemaal gebasseerd op slachtafvalquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:25 schreef Killer_Mom het volgende:
ik vraag mijn mom wel wat ze erin stopte, in Bloedworst, en Balkenbrij, of zult.
je hoort er van, als t tenminste niet te go......is
Hmm.. ik eet gewoon grijze balkenbrij op wit brood, zonder iets.. heerlijkquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Balkenbrij met suiker?
Ken het alleen met mayo en ketchup
Grijze balkenbrij? Heb je dan nog verschillende soorten?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:01 schreef Bigs het volgende:
[..]
Hmm.. ik eet gewoon grijze balkenbrij op wit brood, zonder iets.. heerlijkHet lijkt me niks met mayo en ketchup eigenlijk
de reden dat ik t nu wel eet is dat dit gemaakt wordt van zuiver slachtvlees, tenminste toen nog,quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Gaan inderdaad best razige ingredienten in is namelijk allemaal gebasseerd op slachtafval
Verkoopt die slager ook eigen gemaakte zult? Want dat is vaak beter dan al die fabriekszooiquote:Op maandag 7 februari 2005 00:35 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
de reden dat ik t nu wel eet is dat dit gemaakt wordt van zuiver slachtvlees, tenminste toen nog,
dus ik weet ook niet wat ik eet, ongeveer wel, de slager hier maakt t zelf, je kunt ook in zijn keuken kijken, en ik ben er vaak te vinden, wel netjes aan de andere kant, als waar hij bezig is, maar je kunt uitzoeken wat je wil, en hij gaat tekeer met een heel groot mes.
zult en bloedworst is ook niet iedere dag te koop,
nu is slacht af-valvlees iets heel anders, zie de keuringsdienst van waren.
of hij alles zelf maakt weet ik niet, ik denk dat dat ook niet kan, hij heeft zijn eigen slagerij binnen een supermarkt. dus.....quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:30 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Verkoopt die slager ook eigen gemaakte zult? Want dat is vaak beter dan al die fabriekszooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |