Uit de FAQquote:Op zondag 30 januari 2005 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard is iedereen welkom.
Aangezien er nooit 1 datum uitkomt waarop iedereen kan, maar even je voorkeur hier aangeven:
Poll: Welke datum?16 april 23 april
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zondag 30 januari 2005 19:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uit de FAQ
"Het voetbalforum is niet bedoeld om polls in te plaatsen"
Klopt, geen losse polls. Een poll in een bestaand topic wordt al een tijdje toegestaan.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:13 schreef DutchGooner het volgende:
Uit de FAQ
"Het voetbalforum is niet bedoeld om polls in te plaatsen"
tis maar net hoe je uit wilt leggen he?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt, geen losse polls. Een poll in een bestaand topic wordt al een tijdje toegestaan.
quote:Op zondag 30 januari 2005 18:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
* ook wel interesse heeft *
grinzquote:Op maandag 31 januari 2005 09:12 schreef Cart_man het volgende:
Meeting in het ajaxhonk lijkt me wel wat...
Murphy's is ook aan te lopen. En dan is er voor de nacht van 16 op 17 april vast wel een overnachtingsplekkie te vinden voor alle niet combigangersquote:Op zondag 30 januari 2005 17:52 schreef DIGGER het volgende:
16 April? Aardig programma dan iig.
Rotterdam, dicht bij het station, is O'Sheas, maar dat is veel kleiner dan Mick O'Connels en dus veel minder practisch.
Utrecht ligt wel iets centraler dan Rotjeknor.quote:Op maandag 31 januari 2005 17:34 schreef popolon het volgende:
Utrecht is me tegen die tijd net iets te ver weg.
Helaas.
maakt weinig uit denk ik als je in de States woont....quote:Op maandag 31 januari 2005 21:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Utrecht ligt wel iets centraler dan Rotjeknor.
Haha, mijn fout jaquote:Op maandag 31 januari 2005 22:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
maakt weinig uit denk ik als je in de States woont....
ligt eraan wat je van plan bent aan te trekkenquote:
Uiteraard!quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard!
DIGGER zijn vrouw en justme en Bluezz zijn de afgelopen voetbalmeets ook altijd van de partij geweest.
Zelfs Doc zijn vrouw en zijn dochters zijn er geweest.
Je moet alleen wel een beetje tegen drank kunnen, want het wil nog wel eens snel gaan daarmee.
Goeie zaak..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 08:41 schreef Blumchen het volgende:
[..]Leuk! Nou misschien ga ik ook wle mee dan.. als ik dan nog nie in hetbuitenland zit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |