Ze willen afwachten hoe 'ie terugkomt van z'n blessure. Zou een wel erg groot risico zijn om een speler die toch blessuregevoelig lijkt een vet contract aan te bieden.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:13 schreef yvette1982 het volgende:
Echter dacht ik dat zijn contract over een paar maanden afgelopen is, en ik vind het dan ook belachelijk dat hij geen nieuw heeft gekregen. Klopt dit?
Een prestatiecontract is toch niet zo moeilijk. Zal toch wat zijn als er weer een van de betere spelers (in potentie) voor niets tot vrijwel niets de Kuip verlaat.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze willen afwachten hoe 'ie terugkomt van z'n blessure. Zou een wel erg groot risico zijn om een speler die toch blessuregevoelig lijkt een vet contract aan te bieden.
Ik denk dat als z'n knie (toch?) 't houdt, Feyenoord 'm zeker een aardig contract aan zal bieden. Zou alleen wel minder prettig zijn als de een of andere topclub 'm dan al een contract heeft aangeboden.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:38 schreef gras het volgende:
[..]
Een prestatiecontract is toch niet zo moeilijk. Zal toch wat zijn als er weer een van de betere spelers (in potentie) voor niets tot vrijwel niets de Kuip verlaat.
Dat is dus het gevaar. iedereen weet hoeveel potentie die jongen heeft. En het is zo zonde dat ze hem laten gaan. Je kon in de verslagen lezen dat Leonardo ongeveer nog steeds zo goed is. En dat talent wat hij had kan je ook niet verliezen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk dat als z'n knie (toch?) 't houdt, Feyenoord 'm zeker een aardig contract aan zal bieden. Zou alleen wel minder prettig zijn als de een of andere topclub 'm dan al een contract heeft aangeboden.
Hij komt nog altijd van buiten de EU, dus hij is nog steeds erg duurquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:20 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Hij woont hier al heel lang dus je hoeft hem geen topcontract meer aan te bieden.
Ik hoop dat z'n knie 't houdt...quote:LEONARDO: 'IK HAD LIEVER GEWONNEN'
Het is niet niks om na dik een jaar blessure- en revalidatieleed terug te keren en dan meteen in je eerste wedstrijd te scoren. 'Maar ik had toch liever gewonnen', sprak Leonardo maandagavond na afloop van Jong Feyenoord-Jong Twente, de wedstrijd waarin de Braziliaan zijn rentree bekroonde met prima spel én een goal. 'Het teamresultaat staat nou eenmaal voorop, al ben ik natuurlijk wel hartstikke blij.'
Behalve het feit dat hij er een dik kwartier voor tijd tamelijk doorheen zat, deed het optreden van Leonardo maandagavond niet vermoeden dat hij heel lang buitenspel stond na een zware knieblessure. De aanvaller was even snel en doelgericht als voor zijn blessure en was een ware plaag voor de verdediging van de Tukkers, met daarin de toch tamelijk ervarin Rahim Ouedraogo en Karim Touzani. 'Ik voelde me vandaag weer sterk, dacht geen moment aan mijn knie', aldus Leonardo. 'En omdat Twente die jongens van het eerste had opgesteld, kreeg ik extra adrenaline. Dit soort duels heb ik nodig. Nog een paar erbij en dan ben ik weer klaar voor het eerste.'
Dat is niet helemaal waar. Als spelers van buiten de EU hier al een aantal jaren voetballen dan hoef je ze niet meer het salaris te geven van iemand buiten de EU. Vandaar dat clubs zoals willem II spelers als ceesay kan betalen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij komt nog altijd van buiten de EU, dus hij is nog steeds erg duur
quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:11 schreef cultheld het volgende:
Wat ie toen bij Feyenoord liet zien was schitterend hoor. En PSV biedt gewoon veel meer perspectieven dan Feyenoord. PSV speelt CL, PSV is professioneler dan Feyenoord, PSV heeft een betere spelersgroep etc.
Arsenal is er anders wel blij meequote:Op woensdag 2 februari 2005 19:18 schreef Erasmusch het volgende:
Ja wie weet. Misschien is die andere topper, Van Persie ook wel iets voor jullie
not Exactly my point...quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:41 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Arsenal is er anders wel blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |