Jammer van dat iig.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:21 schreef Panick het volgende:
Opsodemieteren met die dramaqueen.
Ik hoef um niet in een Ajaxshirt te zien iig.
Beschouw, wat zou een Sinterklaasgedicht voor je betekenen als Leonardo op het punt staat om te tekenen.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jammer van dat iig.
Panick mag voor mij een sinterklaasgedicht maken.
hij stond buitenspel, hij vond zelf van niet en deed met zijn handen een verrekijker voor zijn ogen, daarvoor kreeg hij geel, toen ging hij over de rooie en liep woedend op Wegereef af, hij zwaaide met zijn armen stond op 2centimeter van Wegereef af, Leonardo riep ook nog wat, conclusie Wegereef trok weer geelquote:Op zondag 10 december 2006 07:06 schreef tong80 het volgende:
Gisteren niet kunnen kijken.Wat gebeurde er precies bij de rode kaart ?
quote:Op zondag 10 december 2006 09:11 schreef borisz het volgende:
[..]
hij stond buitenspel, hij vond zelf van niet en deed met zijn handen een verrekijker voor zijn ogen, daarvoor kreeg hij geel, toen ging hij over de rooie en liep woedend op Wegereef af, hij zwaaide met zijn armen stond op 2centimeter van Wegereef af, Leonardo riep ook nog wat, conclusie Wegereef trok weer geel
dit geberude er ongeveer na zijn 1ste gele kaart
[afbeelding]
Toch wel een terechte rode kaart (tweede gele) als ik dat zo zie.quote:Op zondag 10 december 2006 09:11 schreef borisz het volgende:
[..]
hij stond buitenspel, hij vond zelf van niet en deed met zijn handen een verrekijker voor zijn ogen, daarvoor kreeg hij geel, toen ging hij over de rooie en liep woedend op Wegereef af, hij zwaaide met zijn armen stond op 2centimeter van Wegereef af, Leonardo riep ook nog wat, conclusie Wegereef trok weer geel
[afbeelding]
Ja, dat zit ik me dus ook af te vragen, Die gast heeft duidelijk symptomen van zelfoverschatting en ook nog eens een behoorlijke gedragstoornis. Met hem in je elftal speel je met 10 man, want hij heeft enkel oog voor zichzelf. Zijn rendement is zo goed als nihil, daarom is hij bij Feyenoord ook geflopt, en buiten dat alles om richt hij meer schade aan bij zijn eigen ploeg met dat gedrag dan bij de tegenstander.quote:Op zondag 10 december 2006 10:28 schreef TLC het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Leonardo de interesse heeft van clubs als Ajax, PSV en Tottenham Hotspurs ?
Heb ik soms fabelachtig goede wedstrijden van Leonardo gemist ?![]()
Ik volg dat ff niet, ik dacht toch dat hij meer langs de kant van het veld staat dan dat hij erin staat![]()
quote:10/12/2006 - Leonardo: nog niet gesproken met Ten Cate, ook praten met NAC
(Gepost door RvN)
Tegenover Omroep Brabant heeft NAC aanvaller Leonardo ontkend al met Ten Cate gesproken te hebben over een mogelijke overgang naar Ajax. Hij sluit niet uit dat dat later alsnog gebeurt. Hij sloot overigens ook een verlengd verblijf bij NAC niet uit. Komende week zal hij daarover rond de tafel gaan zitten met NAC, zo liet hij weten.
Ik geloof Henk wat eerder dan die kleine pisnicht.quote:Op maandag 11 december 2006 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]en nu misschien weer blijven bij NAC
Wat een maf ventje joh.quote:Op zondag 10 december 2006 09:11 schreef borisz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Past dan toch goed bij dat maffe cluppie van jou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |