Hij heeft een matje in zijn nekquote:Op zondag 30 januari 2005 19:06 schreef jessie het volgende:
Sven je bent echt een lekker ding!!! Enne die haartjes niet eraf ze zijn zo kjoet
ik zie ze nietquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:38 schreef LadyS het volgende:
ik ben Amber, een half jaar oud en ik doe Hannibal Lecter na
[afbeelding]
[afbeelding] :
dat riepen wij op dat moment ook. Hij vond het zaaaalig en gaf duidelijk aan het jammer te vinden dat de waterpret na een kwartiertje toch echt over wasquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:34 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik mis bij de ene foto alleen nog een paar knappe meiden met fruit en een palmtak die aan het wuiven is
Jolie en heeft het je gesmaakt?
Iris en eva gezellig he samen snoezelen,badderen en samen willen slapen in bedje
doen, echt Jayden vond het geweldig om in het water te zijn,maar na 5 minuten was de rust uit zijn lijffie, met de band hield ie het veel langer vol en vermaakte zich opperbest. Hier ligt ie er op, maar je kan de benen er natuurlijk ook doorheen steken en dan hangt/zit ie en hij kan zich dan voorruit trappelen (heb filmpje nog niet geknipt, doe ik morgen wel ff) maar super gezicht die trappelende voetjes en teentjes steeds boven het water uit)quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:42 schreef Bar_en_Mar het volgende:
misschien moeten wij ook maar zoiets aanschaffen aangezien wij 18 februari ook op vakantie gaan naar centerparcs, die strand foto van je dochter is trouwens ook prachtig hoor
ze wil alleen helaas niet altijd meer op de fotoquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:28 schreef clauwheee het volgende:
En je meissie..ik heb echt een zwak voor dr
quote:Op maandag 7 februari 2005 14:29 schreef kozakken het volgende:
Enne Lucas? Bij de DA geshopt voor je mooie cape?![]()
2posts terugquote:Op maandag 7 februari 2005 20:37 schreef piglet het volgende:
Waar blijft die beloofde spam van jouw kids Tan![]()
Joliequote:Op maandag 7 februari 2005 20:35 schreef Luchtbel het volgende:
Jolietjes zwaait vanuit de douche
[afbeelding]
En lief maar vreselijk ondeugend!
[afbeelding]
Jolie zit er net pas in omdat ik d'r niet zo goed kan houden in de douche, gaat Jadey er dan gewoon inzitten? Je moet d'r echt helemaal dubbelouwen of niet?quote:Op maandag 7 februari 2005 23:31 schreef danosa het volgende:
Jolie, wat zit jij daar lekker in de tummie. Wist je dat Jadey nog steeds net als jij in de tummie zit, ze vindt het super!!!!
Kloptquote:Op maandag 7 februari 2005 21:11 schreef moussy het volgende:
fort kijkduin tan?
dankjequote:Op woensdag 9 februari 2005 13:22 schreef Anitra het volgende:
Dop ik vind jou foto's zo mooi ik weet het heb het al gezegd, maar ze zijn zo mooi
Nu nog wel dopquote:Op woensdag 9 februari 2005 14:12 schreef dop het volgende:
[..]
dankje
ik ben blij dat ik andere er ook van kan laten genieten
kinderen zijn overigens een makkelijk onderwerp)
Het is een zenuwtrekje van hemquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:12 schreef danosa het volgende:
Hé Joep ligt op Het-Grote-Supradyn-Bed, zo te zien vermaakt hij zich er wel prima!
Jasper, keep your fingers crossed! Waarom deed hij dat trouwens Coolbabe?
Dat knutselen ziet er gezellig uit!
LOLquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/664789/10/25#25063788]zaterdag 12 februari 2005 22:33
Suus heeft mama nog geen [b]nu-kan-ik-er-wel-bij-krukjes?
Hij vond het heerlijk. De vieze gezichten waar ik op zat te wachten (die doen het tenslotte zo leuk op de foto) kwamen maar niet en hij heeft echt zitten smullen.quote:Op zondag 13 februari 2005 21:54 schreef babyfeet het volgende:
Wat heeft Kai een lekker koppie zeg...en vond hij het lekker?
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Op die eerste foto is het net Piet op zijn geboortekaartje (maar die foto was met het hoofd de andere kant op, als ik het me goed herinner)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |