eejjjjjjj Stuquote:Op zondag 30 januari 2005 15:35 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik ga zometeen even saucijzenbroodjes eten
Hoi folks![]()
Hey D.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjj Stu
die heb ik van de week al gehad, ik ga straks maar weer eens het 1 en ander frituren
ik heb genoegquote:Op zondag 30 januari 2005 15:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey D.![]()
Goed plan, dat idee bewaar ik voor vanavond![]()
Hoi Stuartquote:Op zondag 30 januari 2005 15:35 schreef Stuart het volgende:
Hoi folks![]()
eejjjjjjjjjquote:Op zondag 30 januari 2005 15:35 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjjj![]()
*uitgebadderd en bereid zich of de GC te storten
Nee, zal wel maandag of dinsdag worden. Ze hebben het probleem nu ook met eigen ogen kunnen aanschouwen. Dus ze gaan morgen kijken aan welk onderdeel het kan liggen.quote:
toch knap, fokken zonder pcquote:Op zondag 30 januari 2005 15:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoi Stuart.
[..]
eejjjjjjjjj
[..]
Nee, zal wel maandag of dinsdag worden. Ze hebben het probleem nu ook met eigen ogen kunnen aanschouwen. Dus ze gaan morgen kijken aan welk onderdeel het kan liggen.
dat doe je elders?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:41 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is dus nu saucijzenbroodjes aan het eten
Tot later![]()
Ok. Ik hoor het wel!quote:Op zondag 30 januari 2005 15:40 schreef ElmarO het volgende:
Nee, zal wel maandag of dinsdag worden. Ze hebben het probleem nu ook met eigen ogen kunnen aanschouwen. Dus ze gaan morgen kijken aan welk onderdeel het kan liggen.
Ik ga zometeen even mijn PC in honderd duizend miljoen miljard ontelbaar stukken trappenquote:Op zondag 30 januari 2005 15:35 schreef Stuart het volgende:
Hoi folks![]()
Eetsmakelijk.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:41 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is dus nu saucijzenbroodjes aan het eten
Tot later![]()
Dat zijn veel stukjesquote:Op zondag 30 januari 2005 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga zometeen even mijn PC in honderd duizend miljoen miljard ontelbaar stukken trappen
Hoi folks![]()
Veel succes daarmee. Ik kan je trouwens ook een hamer aanraden.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga zometeen even mijn PC in honderd duizend miljoen miljard ontelbaar stukken trappen
Hoi folks![]()
Tip: wacht daar mee totdat je een nieuwe hebt...quote:Op zondag 30 januari 2005 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi folks![]()
Mag ik je pc dan hebben??quote:Op zondag 30 januari 2005 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi folks![]()
Dat zou raar zijn. Gisteren nog gedraaid en hij is bijna nieuw. En cd's die al plenzen wijn, kots en kwijl over zich heen hebben gekregen tijdens feestjes, doen het wel gewoon.quote:
Gebruiken als puzzel denk ik. Ben je toch weer even zoet mee.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat wou je met al die stukjes doen dan?
is het een 'echte' of een kopie?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn. Gisteren nog gedraaid en hij is bijna nieuw. En cd's die al plenzen wijn, kots en kwijl over zich heen hebben gekregen tijdens feestjes, doen het wel gewoon.
Nou ja, fucking klote-techniek. Het werkt niet of het hapert hier in huis.
voor op regenachtige zondagmiddagenquote:Op zondag 30 januari 2005 15:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gebruiken als puzzel denk ik. Ben je toch weer even zoet mee.
Neej niet in stukjes hequote:Op zondag 30 januari 2005 15:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat wou je met al die stukjes doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |