quote:Wat zit je nou te zeuren of vleestomaten.
Op dinsdag 4 september 2001 12:59 schreef Love Mae King het volgende:[..]
En hoe zit dat met vleestomaten?
quote:Dat is dan geen recept van spekkoek, maar van lulkoek.
Op dinsdag 4 september 2001 15:47 schreef shmoopy het volgende:[..]
en 30-60 minuten bereidingstijd.
No offense!
Laters!
AA
Probeer eens een rum-spekkoek...
Die zijn pas lekkerrrrrr :y
Recepten genoeg op internet... probeer google eens!
Greetinx,
Lay-D-Indo
quote:Het is slechts ruim 2 jaar terug mafkees
Op vrijdag 5 december 2003 19:58 schreef immenslope het volgende:[..]
Wat zit je nou te zeuren of vleestomaten.
Ga een nieuwe topic openen.........mafkees
Heeeeeeeeeeeeeerlijk !
nee klopt ook wel, ik heb mijn tokobaas effe uitgehoord en daarom maakt hij er ook meer dan 1, lees 6 minimaal, om die tijd een beetje nuttig te besteden. Enne je kan die spekkoek ook gewoon in de vriezer bewaren voor een paar maanden.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:45 schreef djkoelkast het volgende:
dit is meer een thuisrecept voor spekkoek en hier bak je laagje na laagje achter elkaar. Bij elkaar duurt het ongeveer 1,5 uur en heb je een laagje of 10. Natuurlijk kan het beter, maar ik denk niet dat de gemiddelde fokker er 5 a 6 uur voor uit wil trekken en dit is een mooi alternatief, leuk om te maken en geloof me ook erg lekker
edit: 1,5 uur is alleen het beslag bereiden en bakken he in dit geval. Reken ook op 3 uur alles op kamertemp. laten komen, 15 min. voorbereiden, 12u afkoelen
da's dus gewoon onzin: spekkoek is een afkorting van spek is een afkorting van speculaas, de gebruikte kruiden noem je samen namelijk speculaas-kruiden.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:39 schreef hassanjassan het volgende:
djkoelkast:
De naam spekkoek komt van de doorsnede van spek, waar je dus van die laagjes ziet
Krijg er honger vanquote:Op zondag 30 januari 2005 16:21 schreef IJzercookie het volgende:
Super zeg! Ik was altijd al benieuwd hoe dat nou gedaan werd. Ik wist er wel iets van, maar nu is het me helemaal duidelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |