Ik heb drie dagen geleerd. Maar bij biologie veel niet gezien.quote:Op maandag 31 januari 2005 12:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En je had zo goed geleerd?![]()
![]()
Misschien valt het allemaal wel mee![]()
Bij biologie niks gezien? Dat was 't enige boek waar de plaatjes de moeite waard waren vroegerquote:Op maandag 31 januari 2005 14:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb drie dagen geleerd. Maar bij biologie veel niet gezien.en bij wiskunde krijg ik altijd spontaan een black out.
Woohoo!!quote:Op maandag 31 januari 2005 14:26 schreef Zhenar het volgende:
Eindelijk is het zover: alles is af, de benodigde formulieren heb ik (ondertekend) verzameld en ik ga dan nu ook ein-de-lijk...mijn afstudeerscriptie officieel inleven
![]()
Nou, over bloedstolling enzo.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Bij biologie niks gezien? Dat was 't enige boek waar de plaatjes de moeite waard waren vroeger
Oh, dus 't leukste komt nogquote:Op maandag 31 januari 2005 14:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou, over bloedstolling enzo.Maar morgen ga ik scoren met Duits
En we laten NA maar even achterwege![]()
Dat waren ook mijn probleemvakkenquote:Op maandag 31 januari 2005 14:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb drie dagen geleerd. Maar bij biologie veel niet gezien.en bij wiskunde krijg ik altijd spontaan een black out.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 31 januari 2005 14:26 schreef Zhenar het volgende:
Eindelijk is het zover: alles is af, de benodigde formulieren heb ik (ondertekend) verzameld en ik ga dan nu ook ein-de-lijk...mijn afstudeerscriptie officieel inleven
![]()
Ik krijg van de week me rapport. Ik scan het wel even en post hier op FOK.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat waren ook mijn probleemvakken
Voor biologie haalde ik altijd een 3 ofzo, en toen heb ik het maar laten vallen
Wiskunde had ik het laatste jaar eindelijk door
quote:Op maandag 31 januari 2005 15:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik krijg van de week me rapport. Ik scan het wel even en post hier op FOK.
Let niet op de vele onvoldoendes![]()
Ja, dat moet ook nog, maar dat is meer een formaliteit: kan het eindcijfer (dat ik nog niet weet) slechts een klein beetje negatief of positief beïnvloeden. Maar de voldoende is per definitie binnen!quote:Op maandag 31 januari 2005 14:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Woohoo!!
Moet je hem ook not verdedigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |