Dat meisje is 2 en heeft geen idee dat de hond dood isquote:Op woensdag 2 februari 2005 10:31 schreef Christine het volgende:
Owww arme Sven
Moet je nu niet dat meiske troosten ipv hier chatten?
Heftig zeg. Sterkte, en natuurlijk ook voor dat kleine meisje.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:51 schreef Svensational het volgende:
3 mensen zijn haar nu aan het vermaken. En het gekke is, ik kende die hond eigenlijk helemaal niet. Ze kwam hier af en toe als het meisje met haar ouders op bezoek kwam, maar voor de ouders is het natuurlijk veel erger. oh en dit is de hond dus:
[afbeelding]
De puppies zijn trouwens allemaal al verkocht/
Je bent een schatquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Hier is het ook nog niet 100% hoor![]()
Maarja die goede, oude, trouwe, tijd...
Als je wilt praten dan weet je mijn msn he?!
Dat zong Jimquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:00 schreef Svensational het volgende:
* Svensational luistert Stevie Wonder - Isn't she lovely.
Idols-nostalgie
quote:
Dat zongen ze met z'n alle bij de workshopquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:51 schreef Svensational het volgende:
3 mensen zijn haar nu aan het vermaken. En het gekke is, ik kende die hond eigenlijk helemaal niet. Ze kwam hier af en toe als het meisje met haar ouders op bezoek kwam, maar voor de ouders is het natuurlijk veel erger. oh en dit is de hond dus:
[afbeelding]
En dan? (heeft het met je studie te maken?)quote:
Jij houdt niet van honden?quote:
Dat ze maar geen pijn heeft mogen hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:51 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Ik probeer jullie op te vrolijkenquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:27 schreef Dada het volgende:
[..]
Jij houdt niet van honden?
IJskoningin
wie heeft dat gezegd?quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:42 schreef Christine het volgende:
Oww... dus ik mag niet komen vertellen dat ik me weer rot voel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |