Nog gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik moet erbij zeggen dat mijn oma vorige week 90 is geworden.
Bij nader inzien was ik dus 8 toen ik bovenstaand rijmpje "verzon". Best knap toch?
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:47 schreef Christine het volgende:
Ik vind het nog wel het knapste van mezelf dat ik het me kan herinneren.
Mijn geheugen lijkt namelijk nogal op een... toe, hoe heet zoiets ook alweer... zo'n ding met gaatjes...
Wat is er mis met een degelijk vergiet?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:43 schreef niksan het volgende:
Er was wat opheldering nodig in deze zaak, mijn vrienden![]()
getekend,
niksan.!
Toen maakte ik me 454ste som fout.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:46 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja!Rond 9 uur dacht ik aan je!Ging ie goed?
quote:
Och ermquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:49 schreef Bupatih het volgende:
Wat is er mis met een degelijk vergiet?
Allicht, het is waarschijnlijk niet het woord dat de eerder genoemde Christine voor ogen had.
Maar het beschikt wel degelijk over gaatjes.
In afwachting van uw antwoord verblijf ik,
uw aller vriend Bupa T. Ih.
Tania!quote:
Mokkels.nlquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:45 schreef Dada het volgende:
[..]
Tania!
Sta jij met je Angelina Jolie SHO Award al op Mokkels.nl
Zegt mijn oma altijdquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:59 schreef Tania18 het volgende:
Mokkels.nl![]()
En heb jij al een aantal misdaden opgelost?
Ik heb ontzettende pijn in mijn schouders, maar verder gaat het wel. Gisteren lang gepraat met mijn vriend, en omdat één van de dingen die me dwars zitten een gebrek aan privacy is, kwam hij vandaag ineens met een heel mooi dagboek met slot aanzetten. Het is toch soms wel een lieverd hoorquote:
Geef je fulltime les nu? Of invaldingen?quote:Heb vandaag (en gisteren) met groep 3 drie leestoetsen gedaanDie laatste toets
, er leek geen eind aan te komen. En die vervelende kinderen uit groep 7/8
, die steeds maar stoorden
![]()
Niet dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:01 schreef Dada het volgende:
[..]wat denk jij? Dat ik echt Peter R. de Vries ben ofzo
U gaat begaat daar een grote denkfout, aangezien het wel degelijk mogelijk is om de zogenoemde 'grote mensen-taal' te bezigen zonder 'bejaardentaal' er aan toe te voegen. Want ziet u, ik praat nu in de 'grote mensen-taal', doch ik maak geen gebruik van termen die dateren uit de vorige eeuw en allang achterhaald zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:59 schreef Dada het volgende:
[..]
Zegt mijn oma altijd
Vond het wel toepasselijk tussen de grote mensen taal. Want je weet, je kunt geen grote mensen taal schrijven zonder een vleugje bejaardentaal er aan toe te voegen
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Buppie!
Weet je al meer over het mysterieuze muisje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |