Wat ik even kwijt wil:
Ik had vanmiddag kaarten gereserveerd voor een film om 19.30 vanavond, in Pathé De Kuip in Rotterdam.
Toen we daar aankwamen, was het een ontzettende teringzooi. De rijen voor de kassa's waren zo lang dat de rij tot buiten doorliep, en toen we met veel moeite naar binnen waren gekomen, bleek dat de afhaalautomaat voor gereserveerde kaartjes buiten werking was. Oké, geen probleem, dan ga ik wel een keer in de rij staan, tot hier toe dus niet zoveel aan de hand.
Wat ik echter storender vond, en wat ik op de parkeerplaats al begon te vermoeden, bleek waar te zijn: er wat één of andere Turkse thema-avond en Tarkan knalde keihard uit de subwoofer.
Begrijp me goed; ik heb niks tegen Turkse mensen an sich, en dat is ook niet de reden dat ik hier kom klagen. Wat ik wel bagger vind is dat Pathe hier geen enkele melding van maakt; niet op de website en niet bij de telefonische reservering. Ik vind het geen probleem, zo'n thema-avond, maar geef het dan de volgende keer alsjeblieft even duidelijk aan, zodat mensen die niet de behoefte hebben om daar tussen te gaan lopen, lekker ergens anders heen kunnen gaan of thuis een DVD'tje kunnen huren, in plaats van dat hele tyfuseind naar Rotterdam te komen rijden en er ter plekke achter moeten komen....
Oké, dat was het, ik ben het kwijt.
Adios!
Xbox Live Gamertag:
Harmen84