termiwattusquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:53 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Godver ja. Ik was vast terminaal verdwaald.
Nee van teveel in bed liggen en achter de computer zittenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:01 schreef Ruis het volgende:
vast niet van t harde werken
Heb ik ... normaal heb ik er ook geen last van .. alleen vandaagquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:03 schreef Ruis het volgende:
koop een goed bed/goeie stoel dan
zaterdagquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:21 schreef Ruis het volgende:
ach, nog 40 minuutjes, dan is t voorbij
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heb ik ... normaal heb ik er ook geen last van ..alleen vandaagbeetje vaag
quote:
Tja hij fokt minder ..oeh es ff kijken of er al weer eens iets gelogd isquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:51 schreef Ruis het volgende:
was?
quote:Op zondag 30 januari 2005 02:19 schreef Ruis het volgende:
friggin lurkers
toffe dingen voorgedaanquote:Op zondag 30 januari 2005 15:48 schreef Nouk het volgende:
Hey Chicane.
Er hebben zich echt toffe dingen voorgedaan gister, fantastisch feest, maar oke.
Oei druk druk druk dus .. wat deed je in belgië ?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:58 schreef Cynic het volgende:
Hey!
Zo, ben weer teru uit België, heb zowaar onderweg en terplaatste nog aan m'n scriptie kunnen werken. Nu eerst wat soep eten en dan vanavond de boel inelkaar zetten, vervolgens morgenvroeg om kwart over 5 m'n zusje naar school brengen (die gaat skieën) en dan naar Groningen m'n conceptscriptie inleveren.
Maar eigenlijk wil ik het liefst slapen
Liedjes spelenquote:Op zondag 30 januari 2005 16:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oei druk druk druk dus .. wat deed je in belgië ?
top beetje leuke reacties van de belgen ?quote:
Ja hoor, was leuk.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
top beetje leuke reacties van de belgen ?
Nee woensdagquote:Op zondag 30 januari 2005 16:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja hoor, was leuk.
Oe, heb je morgen een presentatie?
stage ! (maarja stage/school zit niet veel verschil inquote:Op zondag 30 januari 2005 16:27 schreef Cynic het volgende:
Oh, dan heb je nog even speling
Voor stage of voor school?
Wat vind jij eigenlijk zo mooi aan bentley's behalve dat ze fucking duur zijn ?quote:
hehe het uiterlijk van een baksteen en hij rijdt waarschijnlijk 1:3 !quote:Op zondag 30 januari 2005 16:52 schreef Zwansen het volgende:
875 Nm koppel mên! 2500 kg en toch in 5,5 s naar de 100! En dan die voorkant, die grill.
hehe ik vind dat zo'n jaren dertig grillquote:Op zondag 30 januari 2005 16:52 schreef Zwansen het volgende:
Die onderste is juist het mooist!
ik zie het al je zet het belangrijkste argument tussen haakjes ... als ze zo duur waren als opels had je ze waarschijnlijk kut gevondenquote:Op zondag 30 januari 2005 16:55 schreef Zwansen het volgende:
Een mercedes is voor paupers, een Bentley is voor de mensen met stijl! (en geld)
Het schijnt dat zo'n ding fantastisch rijdt met alle luxe die je maar kan bedenken...quote:Op zondag 30 januari 2005 16:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik zie het al je zet het belangrijkste argument tussen haakjes ... als ze zo duur waren als opels had je ze waarschijnlijk kut gevonden
haha maar daar wordt hij niks mooier vanquote:Op zondag 30 januari 2005 17:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het schijnt dat zo'n ding fantastisch rijdt met alle luxe die je maar kan bedenken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |