abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 januari 2005 @ 03:00:38 #26
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_24844779
excuseer al mijn schrijf- spel- en stijlfouten. Hte is al laat en ik typ maar wat uit de losse pols. Heb mijn typex op mijn werk laten liggen dus je doet het er maar mee
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  maandag 31 januari 2005 @ 07:42:58 #27
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24845752
quote:
Op zondag 30 januari 2005 22:20 schreef el_hombre het volgende:

[..]

Klopt, Maar er zijn ook genoeg blanke jodenhaters
Bijvoorbeeld de nazi`s of recenter: Kijk eens op stormfront.org
Ik gaf alleen even 2 sprekende voorbeelden, el_hombre.

Helaas is er idd veel meer dan alleen dat.
pi_24847326
quote:
Op maandag 31 januari 2005 02:34 schreef Fonkmeistah het volgende:

als je dus met zo'n arrogante houding tussen de goyim gaat wonen terwijl ze je in eerste instantie met open armen ontvangen, dan is het niet zo gek dat ze je d'r uiteindelijk weer uittrappen..
Ach, Sturmmeister is er ook weer. Kun je hier wat voorbeelden van geven, misschien?
pi_24847353
- Een keer volstaat wel.

[ Bericht 92% gewijzigd door Johan_de_With op 31-01-2005 13:37:02 ]
pi_24852317
quote:
Op maandag 31 januari 2005 02:34 schreef Fonkmeistah het volgende:
wanneer een groepje mensen zich gebaseerd op een sectarische doctrine zichzelf gaat afscheiden van de rest van de mensheid door zichzelf te profileren als een speciaal soort mens ( uitverkoren ) of sterker nog, het enige soort mens en de rest vee ( goyim ) dan valt dat natuurlijk niet in goede aarde bij de overige leden van de mensheid.
het probleem is dus niet dat de rest jullie haat , maar dat jullie de rest haten.. en wie haat zaait zal het oogsten..

als je dus met zo'n arrogante houding tussen de goyim gaat wonen terwijl ze je in eerste instantie met open armen ontvangen, dan is het niet zo gek dat ze je d'r uiteindelijk weer uittrappen..

Ik heb nog nooit gehoord van joden die arrogant doen tegen hun omgeving.
Heb je voorbeelden, of heb je dit ergens op stormfront opgepikt
  dinsdag 1 februari 2005 @ 00:16:07 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24855790
quote:
Op maandag 31 januari 2005 16:38 schreef el_hombre het volgende:

Heb je voorbeelden, of heb je dit ergens op stormfront opgepikt
Ach ja... hij weet niet beter.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24856011
SEMIET is geen Jood --- Pallestijnen zijn ook semieten
Is er hier een Gristen aanwezig die ze met dat bijbelvers over sem Chad en Jakob (dacht ik) om de oren kan slaan.. Hoofdstuk en vers.

Die hele streek daar is vergevben van semieten
De enige echte antisemieten zijn de pallestijnen zelf omdat ze zichzelf mee opblazen
Maar serieus Palestijnen zijn semieten en ze zijn anti-zionistisch en dat is een goede zaak
(Zionisme is zoiets als het 3e rijk)
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 00:26:24 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24856036
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 00:25 schreef desiredbard het volgende:
SEMIET is geen Jood --- Pallestijnen zijn ook semieten
Is er hier een Gristen aanwezig die ze met dat bijbelvers over sem Chad en Jakob (dacht ik) om de oren kan slaan.. Hoofdstuk en vers.

Die hele streek daar is vergevben van semieten
De enige echte antisemieten zijn de pallestijnen zelf omdat ze zichzelf mee opblazen
Maar serieus Palestijnen zijn semieten en ze zijn anti-zionistisch en dat is een goede zaak
(Zionisme is zoiets als het 3e rijk)
Verdiep je, behalve in het leren schrijven van Nederlands, ook eens verder in de geschiedenis?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24856100
Eh, Palestijnen zijn Filistijnen? Of ben ik abuis?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_24856245
hee kan wel schrijven maar niet typen.....geheel twee verschillende deingen hoor.

Krakkemikie Ja en Nee je hebt gedeeltelijk gelijk... zeg ben niet zo bijbelvast hoor
Ik was op zoek naar een Gristelijke Christen die ons met een bijbelvers om de oren kan timmeren zodat we het allemaal even kunnen nalezen.

Het zou zelfs in de Koran moeten staan daar het OT is
pi_24856305
Jaloezie, joden zijn slim

kheb geen zin in een ingewikkeld filosofisch-godsdienstig antwoord
  † In Memoriam † dinsdag 1 februari 2005 @ 00:40:36 #37
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24856335
lol

Ja het zijn (volgens het verhaal) allemaal afstammelingen van Sem (hence semieten)

Dat was één van de drie zonen van Noach (Sem, Cham en Jafeth) die daarna met zijn broers de stamvaders van alle volken zou zijn geworden. De rest van de mensheid was immers verdronken in de zondvloed.

Staat in Genesis - eerste boek oude testament

pi_24856418
idd Jafeth..niet jakob........ LOL eindelijk iemand die het weet...weltrusten
  dinsdag 1 februari 2005 @ 08:16:57 #39
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24857612
quote:
Op maandag 31 januari 2005 16:38 schreef el_hombre het volgende:
En wat noem je de huidige houding van Israel dan ?
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_24857630
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 08:16 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

En wat noem je de huidige houding van Israel dan ?
Een 1:1 kopie van de houding van Amerika, alleen beperkt tot het Midden Oosten, terwijl Amerika hem op de hele wereld toepast.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 10:33:18 #41
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24858959
zouden ze iets in gemeen hebben ?
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_24859116
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:33 schreef Fonkmeistah het volgende:
zouden ze iets in gemeen hebben ?
Ja, een kut-houding, meer niet. Hetzelfde kan gezegd worden voor nazi-Duitsland, Chili onder Pinochet, China onder Mao enzovoort.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 11:48:11 #43
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24860297
oh ik dacht meer aan het hoge percentage joden die verantwoordelijk zijn voor het beleid.
maar je ziet het wel vaker dat slachtoffers uiteindelijk zelf daders worden..
zouden ze misschien gebaat zijn bij een collectief praatgroepje met dr Phil .
pi_24865297
Maar goed, gevraagd om een voorbeeld van de eeuwenlange arrogantie van Joden tegenover andersdenkenden, komt Fonkmeistah met het toverwoord Israel aanzetten.
Zou je nog wat verder terug in de tijd kunnen graven?
  dinsdag 1 februari 2005 @ 16:36:48 #45
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_24865445
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 11:48 schreef Fonkmeistah het volgende:
oh ik dacht meer aan het hoge percentage joden die verantwoordelijk zijn voor het beleid.
Maar dat kan het dus niet zijn, gezien mijn andere voorbeelden, dus misschien heb je een beter argument?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_24865694
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed, gevraagd om een voorbeeld van de eeuwenlange arrogantie van Joden tegenover andersdenkenden, komt Fonkmeistah met het toverwoord Israel aanzetten.
Zou je nog wat verder terug in de tijd kunnen graven?
Ik denk dat Fonkmeistah niet in de holocaust gelooft.
Is het niet ,Fonkmeistah?
  dinsdag 1 februari 2005 @ 17:00:13 #47
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_24865828
quote:
Op zondag 30 januari 2005 20:49 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Best betreurenswaardig dat Gelly dit aangrijpt om te propaganderen.
Best betreurenswaardig dat jij iemand anders z'n mening afschildert als "propaganda"
  woensdag 2 februari 2005 @ 02:06:50 #48
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24876332
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:52 schreef el_hombre het volgende:Ik denk dat Fonkmeistah niet in de holocaust gelooft.
ik vind holocaust een discriminerende term. een uiting van nationalisme en een beledeging tegenover de overige slachtoffers.
een door onze strot geramd Dogma wat schaamteloos geexploiteerd word voor politieke doeleinden ( het winnen van zieltjes voor de sektarisch commune israel ) aangedikt voor propaganda doeleinden waarvan men weigert de cijfers te corrigeren omdat het dan zijn effect verliest.
Een deken waarmee ze de vanuit ultra rechtse opvattingen gevoedde schendingen van mensrechten door Israel proberen te bedekken. zowel als een rookgordijn om de aandacht af te leiden van de russische gulags en democides onder joods bewind.

Het is erg vreemd dat een dogma door middel van strafwetgeving opgedrongen word.
dat men vervolgd word als men twijfelt aan dat dogma is niets minder dan een inquisitie.
ik verbaas mij dat dit soort middeleeuwse praktijken anno 2005 nog serieeus toegepast worden
de waarheid kan kritische vragen doorstaan en behoeft niet met verboden af gedwongen te worden

Maar als het ontkennen van, dan wel twijfelen aan, de holocaust bij de wet strafbaar is, dan moet het buitensluiten van andere slachtoffers net zo strafbaar worden gesteld, een verbod op het gebruik van de term holocaust in relatie tot de nazi vervolgingen zou dus wel gepast zijn. daar de term discrimineert tussen joden en non joden en dus onrecht doet aan de overige slachtoffers van geno- en democide .

pi_24876433
Joden worden door de eeuwen heen gehaat.

Zou het dan misschien niet aan de joden zelf liggen
  woensdag 2 februari 2005 @ 08:06:49 #50
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_24877667
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 02:06 schreef Fonkmeistah het volgende:

-radicaal rechts geblaat-
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:52 schreef el_hombre het volgende:

[..]

Ik denk dat Fonkmeistah niet in de holocaust gelooft.
En nu even gewoon ja of nee, graag.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')