Ja ik zat ook al te kijken...quote:
Dank je wel!!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:00 schreef Inu het volgende:
Best veel
Feli enzo![]()
![]()
en wrom ben je niet op msn?
Hoe laat ben je vanavond klaar?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:15 schreef febster het volgende:
Blue dat nr wat ik van jou gekregen heb of een keer naar een tip van jou gedownload heb is echt goed
Marco Borsato - Dat Ben Jij
Cool nummer hequote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:15 schreef febster het volgende:
Blue dat nr wat ik van jou gekregen heb of een keer naar een tip van jou gedownload heb is echt goed
Marco Borsato - Dat Ben Jij
Filmweekend?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:10 schreef Inu het volgende:
[..]Patrick Swayze
OST
Ik ga over tijdje filmweekend houden en deze komt er zeker in
Hij?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:13 schreef Inu het volgende:
Jah, we gaan films kijken die hij niet heeft gezien waarvan ik vind dattiej ze gezien moet hebben en andersomEn we houden een disney-nacht en een pixar-nacht en voor de rest nog wat films die gewoon gaaf zijn
Doe je goeddddquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:25 schreef Inu het volgende:
M'n filmbuddyEn hij woont op de campus in Enschede, dus dat gaat wel goedkomen met films ensow
'Filmbuddy' ...... riiiiiiightquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:25 schreef Inu het volgende:
M'n filmbuddyEn hij woont op de campus in Enschede, dus dat gaat wel goedkomen met films ensow
Ondertussen weten we het wel van Lottequote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:38 schreef omegaproject het volgende:
[..]
'Filmbuddy' ...... riiiiiiight
Welk makkelijk zo een vriendin. Heb je een keer geen zin, geef je der gewoon een treinkaartje naar der zoenbuddy, filmbuddy, uitgaansbuddies, afwasbuddy, sexbuddy (he's the lucky one), slaap buddy, uitetenbuddy etc. etc. etc.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ondertussen weten we het wel van Lotte![]()
Volgens mij is dat toch al een tijdje..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:53 schreef Burning_RefleX het volgende:
godverdomme.. wie het de quotebox gesloopt
hmm, en dat had niet ff iemand kunnen meldenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:16 schreef Blueman het volgende:
[..]
Volgens mij is dat toch al een tijdje..
Jij bent er nooit...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:26 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
hmm, en dat had niet ff iemand kunnen melden![]()
Uhm, wat denk jij van mij te weten?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ondertussen weten we het wel van Lotte![]()
En dat slaat dus ook ff dik nergens op he... En ik weet dat het Fok is en dat ik het niet serieus moet nemen, maar ik vind het toch aardig beledigend overkomen...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Welk makkelijk zo een vriendin. Heb je een keer geen zin, geef je der gewoon een treinkaartje naar der zoenbuddy, filmbuddy, uitgaansbuddies, afwasbuddy, sexbuddy (he's the lucky one), slaap buddy, uitetenbuddy etc. etc. etc.
*aaaai*quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Uhm, wat denk jij van mij te weten?
[..]
En dat slaat dus ook ff dik nergens op he... En ik weet dat het Fok is en dat ik het niet serieus moet nemen, maar ik vind het toch aardig beledigend overkomen...
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:19 schreef Inu het volgende:
[..]
[..]
En dat slaat dus ook ff dik nergens op he... En ik weet dat het Fok is en dat ik het niet serieus moet nemen, maar ik vind het toch aardig beledigend overkomen...
Neeej, dat is dus een vriendinquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:47 schreef NiPpY83 het volgende:
Dat zou wat zijn een vrouwelijke filmbuddy, Dan bij mij thuis film kijken. gehgehe Dat zou best leuk kunnen worden. Drankje erbij en tot laat in de nacht doorgaan met ook andere leuke dingen dan films :>
Tis nie verkeerd bedoeld richting jouw inu.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:19 schreef Inu het volgende:
[..]
[..]
Moi!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:48 schreef blieblie het volgende:
Goedeavond.
Wie gaat er allemaal uit vanavond?
haha, 06155...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:27 schreef Blueman het volgende:
Ohja.. Lise...
Geen Valkenswaard voor mij vanavond.
Wilde je smsen maar kwam erachter dat ik je nummer helemaal niet had
Rest van de nummertjes doen we een andere keerquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:32 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
haha, 06155...![]()
Mis je wel wat hoor!
Volgens mij wordt het echt 1 zatte bedoeling in onze kroeg![]()
ach watnais!
Have fun iig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |