quote:Ik neem aan dat je om 21:00 bedoelt.Het RTL nieuws komt namelijk na de reclame.
Op maandag 29 september 2003 19:25 schreef elcastel het volgende:
Wat een scheit regie, onsamenhangende rommel, ik geef ze nog 1 kans na de reclame.
En die doodskist? Waar gaat dit over......
Ik hoop dat het vanavond allemaal een stuk duidelijker wordt!
quote:Meen je niet, ik dacht aan deel 2.
Op maandag 29 september 2003 19:26 schreef schatje het volgende:
Ik neem aan dat je om 21:00 bedoelt.Het RTL nieuws komt namelijk na de reclame.
quote:Smullen dus.
Op maandag 29 september 2003 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
als er maar geen enge dingen gaat gebeuren met de players
Ik hoop dat het in de normale uitzendingen wat overzichterlijker wordt
quote:Met enge dingen bedoel ik dus niet heel erg gewond raken enzo.....of iets anders wat eng en erg is
Op maandag 29 september 2003 19:29 schreef static het volgende:[..]
Smullen dus.
quote:Dat vroeg ik me ook al af...
Op maandag 29 september 2003 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
En die doodskist? Waar gaat dit over......
Er stond toch Jordy op die krans
Dat is één van de players.
Overigens vraag ik me af of het echt maar twee spelers zijn??
quote:Ach, ze weten waar ze aan beginnen.
Op maandag 29 september 2003 19:31 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Met enge dingen bedoel ik dus niet heel erg gewond raken enzo.....of iets anders wat eng en erg is
quote:Svensational je icoon
Op maandag 29 september 2003 19:30 schreef Svensational het volgende:
Deze kick -off vond ik ook erg rommelig. Ze lieten echt alles door elkaar heen zien. En Peter Tuinman isZoals hij dat zei: "Ik ben Peter Tuinman en dit is Maaasterplan"
Ik hoop dat het in de normale uitzendingen wat overzichterlijker wordt
On topic: lijkt me een leuk programma vooral als mensen hun relatie moeten gaan beeindigen. Er is geen beter vermaak als leedvermaak
quote:Ja er stond Jordy op, dus daarom zeg ik, ik hoop maar niet dat er enge dingen gaat gebeuren met de players. Want dan ga ik ehct niet kijken hoor denk ik.
Op maandag 29 september 2003 19:31 schreef Christine het volgende:[..]
Dat vroeg ik me ook al af...
Er stond toch Jordy op die krans
Dat is één van de players.
Overigens vraag ik me af of het echt maar twee spelers zijn??
Nee er zin meer players, maar Jordy en Michel zijn de eerste 2 players
Trouwens, zo heel spontaan kan het allemaal niet gebeuren. Als je al de hele dag aan het werk bent met een cameraploeg bij je, zul je toch wel eerst aan je baas uitgelegd moeten hebben wat er aan de hand is. En iemand z'n zogenaamde begrafenis filmen, moet de familie toch wel een idee geven wat er aan de hand is. Wat dat betreft vertrouw ik het allemaal niet zo.
quote:ik hoop het.....maar bij die doodkist stond toch echt Jordy........
Op maandag 29 september 2003 19:32 schreef static het volgende:[..]
Ach, ze weten waar ze aan beginnen.
Het lijkt mij trouwens helemaal niets om daaraan mee te doen. Nou fijn, dan win je 100.000 euro, maar dan ben je wel alles kwijt in je leven. Sorry, maar dan heb ik liever niets. Het idee dat een ander je leven bepaalt vind ik echt afschuwelijk.
quote:Inderdaad!
Op maandag 29 september 2003 19:33 schreef imago het volgende:
Die Michel heeft al aangegeven voor dat geld zo z'n baan op te zeggen en z'n vriendin te dumpen. Dat laat je je toch niet zeggen als je zijn vriendin zou zijn?!
quote:Nee dat lijkt me ook niet. Of hij moet zijn eigen dood in scene zetten???? Dat kan wel....
Op maandag 29 september 2003 19:34 schreef Angeles het volgende:
Ze kunnen toch niet mensen dood laten gaan in zo'n programma?Het lijkt mij trouwens helemaal niets om daaraan mee te doen. Nou fijn, dan win je 100.000 euro, maar dan ben je wel alles kwijt in je leven. Sorry, maar dan heb ik liever niets. Het idee dat een ander je leven bepaalt vind ik echt afschuwelijk.
quote:En je partner zal dan niet doorhebben dat dat alleen voor de duur van het programma is, omdat ze toevallig 3 camera's op d'r kop heeft staan?
Op maandag 29 september 2003 19:32 schreef Markie-Mark het volgende:On topic: lijkt me een leuk programma vooral als mensen hun relatie moeten gaan beeindigen. Er is geen beter vermaak als leedvermaak
quote:Vandaar die jankende moeder.Misschien dat ze een afscheidsvideo aan het kijken was.
Op maandag 29 september 2003 19:35 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Nee dat lijkt me ook niet. Of hij moet zijn eigen dood in scene zetten???? Dat kan wel....
quote:Da's pas mindfucken
Op maandag 29 september 2003 19:35 schreef schatje het volgende:
Lijkt me ook wel een interessant progamma.
quote:Jamaar dan nog
Op maandag 29 september 2003 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
Of hij moet zijn eigen dood in scene zetten???? Dat kan wel....
Ben je je zoon aan het begraven, komt er opeens een cameraploeg langs. Dat laat je niet toe, tenzij je eigenlijk gewoon weet wat er aan de hand is en ook in het complot zit.
Lijkt mij dan. Nouja, we zien het vanavond wel
In die kickoff werd volgens mij ook een hoop in scene gezet.
Jammer trouwens dat dat meisje niet direct begint met spelen... lijkt me wel een leuk type.
quote:Inderdaad. Zouden die mensen niet gewoon met iedereen, partner, familie en baas, afspreken: wat ik tijdens die maanden zeg is allemaal maar onzin? Ze kunnen dat toch moeilijk controleren.
Op maandag 29 september 2003 19:36 schreef imago het volgende:En je partner zal dan niet doorhebben dat dat alleen voor de duur van het programma is, omdat ze toevallig 3 camera's op d'r kop heeft staan?
quote:Spanning en sensatie dus.
Op maandag 29 september 2003 19:34 schreef charmed_angel het volgende:[..]
ik hoop het.....maar bij die doodkist stond toch echt Jordy........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |