quote:En dat is leuk?
Op donderdag 18 september 2003 18:58 schreef Golfen het volgende:Privacy
De kandidaten worden 24 uur per dag gevolgd door camera's. Niets ontgaat de Master. Romer: "Het gaat best ver. Je geeft je privacy op, we volgen je 24 uur per dag, we luisteren je telefoon af, we checken je email, we weten echt alles van je." Het is de bedoeling dat de kandidaten compleet paranoia worden.
quote:Uit het programma of uit het leven?
[Psycholoog Steven Pont vindt het gevaarlijk. "Als Endemol z'n macht misbruikt, hoop ik dat mensen zo slim zijn om eruit te stappen."
Nou ja, waarschijnlijk roepen ze het alleen om kijkers te trekken en is het programma zelf wel uiterst voorzichtig (hoop ik...)
quote:Het is al opgenomen, op de site van Yorin is ook een trailer te zien.
Op vrijdag 19 september 2003 08:11 schreef Christine het volgende:
Is dit programma al opgenomen eigenlijk? Of wordt het live??
Ik kan best wel wat reality-shit hebben, maar dit is niet leuk meer.
JORDY
Leeftijd: 30 jaar
Burgerlijke stand: single
Jordy woont antikraak in een kantoorpand. Na de middelbare school volgt hij de opleiding MBO mode. Momenteel speelt zijn leven zich grotendeels af op het strand van Zuid Holland. Hier verdient hij zijn brood met onder andere het geven van kitesurflessen, zijn grote passie. 
MICHEL
Leeftijd: 25 jaar
Burgelijke stand: samenwonend (met Andrea en twee katten)
Michel is ooit begonnen aan een studie architectuur maar besloot al snel het zakenleven in te gaan. Momenteel is hij zelfstandig ondernemer. Michel vertrouwt op zijn intelligentie en is vastberaden iets te bereiken in het leven.
quote:Ik was het ook helemaal vergeten.....maar ik kwam toevallig op yorin.nl
Op maandag 29 september 2003 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Dank je wel voor het herinneren!! Ik ga zeker kijken.
Heeft Endemol dit project verzonnen, en is Nederland het eerste land waar het op tv komt?
quote:Ja en nee (Portugal).
Op maandag 29 september 2003 12:28 schreef Golfen het volgende:
Heeft Endemol dit project verzonnen, en is Nederland het eerste land waar het op tv komt?
quote:Bah, wat een klote tijd weer, om die tijd kijk ik namelijk altijd EastEnders.
Op maandag 29 september 2003 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond om 21:00 uur Masterplan......aflevering 1!Wie gaat er kijken????
Gebruik maken van mensen die nog niet weten waar ze aan beginnen, of die het geld ECHT nodig hebben en dus niet zo maar zullen afhaken.
Dan kun je je tenminste verschuilen achter: "ze hebben er zelf voor gekozen om mee te doen. Niemand heeft ze gedwongen." En dan zitten al die mensen helemaal in de stress na zoveel jaar (of al aan het einde van het programma) en wij Nederlanders maar genieten van 'confronterende televisie'. Vroegah konden we met plezier kijken hoe bepaalde mensen in shows lol hadden en allerlei dingen wonnen, nu kunnen we alleen maar genieten van hoeveel ellende ze moeten doorstaan en hoeveel ze moeten verliezen. Gewoon NIET een prijs kijken is niet meer voldoende, verliezers moeten echt zware vernederingen hebben doorstaan en dit moet breed uitgemeten op tv zijn geweest.
quote:Ik wou het net posten.
Op maandag 29 september 2003 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
Vergeten te zeggen! maar............... om 19:15 uur op RTL4 de KIck Off van MASTERPLAN!
Ook Boulevard aan het kijken??
quote:Nee geen Boulevard aan het kijken, maar ik kwam net op de club van Masterplan, en daar stond het vermeld.....
Op maandag 29 september 2003 19:10 schreef schatje het volgende:[..]
Ik wou het net posten.
Ook Boulevard aan het kijken??
"Knijp die-en-die dame in d'r kont"
of "Eet zestig kroketten in een uur"
Mja, we zullen zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |