abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13284631
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:58 schreef Golfen het volgende:

Privacy
De kandidaten worden 24 uur per dag gevolgd door camera's. Niets ontgaat de Master. Romer: "Het gaat best ver. Je geeft je privacy op, we volgen je 24 uur per dag, we luisteren je telefoon af, we checken je email, we weten echt alles van je." Het is de bedoeling dat de kandidaten compleet paranoia worden.

En dat is leuk?
quote:
[Psycholoog Steven Pont vindt het gevaarlijk. "Als Endemol z'n macht misbruikt, hoop ik dat mensen zo slim zijn om eruit te stappen."
Uit het programma of uit het leven?
pi_13284882
Het streven naar "paranoïde deelnemers" vind ik ook niet bijster nobel en klinkt zelfs behoorlijk achterlijk. Lekker sensationeel voor de kijker, maar een beetje nadenken over wat je roept en wilt is wel op zijn plaats.

Nou ja, waarschijnlijk roepen ze het alleen om kijkers te trekken en is het programma zelf wel uiterst voorzichtig (hoop ik...)

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_13285100
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 08:11 schreef Christine het volgende:
Is dit programma al opgenomen eigenlijk? Of wordt het live??
Het is al opgenomen, op de site van Yorin is ook een trailer te zien.
  Moderator vrijdag 19 september 2003 @ 13:03:18 #54
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13286584
Gisteren was er een voorstukje bij RTL Boulevard. Je zag een deelnemer bij een graf staan. Het was een man, en hij was aan het huilen. Bij het graf stond een ingelijste foto, en hij had net per SMS de opdracht gekregen om die foto te verbranden.

Ik kan best wel wat reality-shit hebben, maar dit is niet leuk meer.

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_13291931
Ik ben benieuwd wat het gaat opleveren.. Het lijkt me best heel heftig namelijk.
Het zal in ieder geval veel stof doen opwaaien, dat is duidelijk. Wat kan wel en wat kan niet.
Maar lijkt het mij toch ook dat zo'n persoon psychisch binnenstebuiten is gekeerd en hopelijk realiseert waar hij of zij zich mee heeft ingelaten.
Ik ga in ieder geval kijken.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_13515646
Vanavond om 21:00 uur Masterplan......aflevering 1!

Wie gaat er kijken????

pi_13515702
Dank je wel voor het herinneren!! Ik ga zeker kijken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_13515704
Dit zijn de eerste 2 players....

JORDY
Leeftijd: 30 jaar
Burgerlijke stand: single

Jordy woont antikraak in een kantoorpand. Na de middelbare school volgt hij de opleiding MBO mode. Momenteel speelt zijn leven zich grotendeels af op het strand van Zuid Holland. Hier verdient hij zijn brood met onder andere het geven van kitesurflessen, zijn grote passie.

MICHEL
Leeftijd: 25 jaar
Burgelijke stand: samenwonend (met Andrea en twee katten)

Michel is ooit begonnen aan een studie architectuur maar besloot al snel het zakenleven in te gaan. Momenteel is hij zelfstandig ondernemer. Michel vertrouwt op zijn intelligentie en is vastberaden iets te bereiken in het leven.

pi_13515728
quote:
Op maandag 29 september 2003 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Dank je wel voor het herinneren!! Ik ga zeker kijken.
Ik was het ook helemaal vergeten.....maar ik kwam toevallig op yorin.nl
  maandag 29 september 2003 @ 11:37:56 #60
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_13516122
Ik ga kijken hoor!
  Moderator maandag 29 september 2003 @ 12:26:09 #61
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13517232
Ik ga ook kijken. In ieder geval een keer.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_13517269
Ik ga ook kijken... als ik op tijd thuis ben tenminste.

Heeft Endemol dit project verzonnen, en is Nederland het eerste land waar het op tv komt?

pi_13517282
Ik ga ook even een kijkje nemen...
Ben wel benieuwd hoe het programma eruit ziet!
Mijn levensmotto is: Vrijgezel blijven voor het leven!!!
  Moderator maandag 29 september 2003 @ 14:19:24 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13520021
quote:
Op maandag 29 september 2003 12:28 schreef Golfen het volgende:
Heeft Endemol dit project verzonnen, en is Nederland het eerste land waar het op tv komt?
Ja en nee (Portugal).
pi_13523981
quote:
Op maandag 29 september 2003 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond om 21:00 uur Masterplan......aflevering 1!

Wie gaat er kijken????

Bah, wat een klote tijd weer, om die tijd kijk ik namelijk altijd EastEnders.
pi_13524080
Ik ga wel even kijken, alhoewel ik "The Trip" (MTV) net zo leuk begon te vinden en dat begint ook om 21:00 uur...
  maandag 29 september 2003 @ 17:12:59 #67
19142 tslh
Never at ease.....
pi_13524810
Ziet er uit als een programma dat op een goedkope en negatieve manier emoties van mensen wil uitbuiten. En iedereen maar toekijken met koffie en koek op de bank. Ik ga ZEKER niet kijken!
"Verbreek je relatie"
"Zeg je baan op"
"Neem afscheid van je ouders"

Gebruik maken van mensen die nog niet weten waar ze aan beginnen, of die het geld ECHT nodig hebben en dus niet zo maar zullen afhaken.
Dan kun je je tenminste verschuilen achter: "ze hebben er zelf voor gekozen om mee te doen. Niemand heeft ze gedwongen." En dan zitten al die mensen helemaal in de stress na zoveel jaar (of al aan het einde van het programma) en wij Nederlanders maar genieten van 'confronterende televisie'. Vroegah konden we met plezier kijken hoe bepaalde mensen in shows lol hadden en allerlei dingen wonnen, nu kunnen we alleen maar genieten van hoeveel ellende ze moeten doorstaan en hoeveel ze moeten verliezen. Gewoon NIET een prijs kijken is niet meer voldoende, verliezers moeten echt zware vernederingen hebben doorstaan en dit moet breed uitgemeten op tv zijn geweest.

Life is funny. Well, yours is. To me.
pi_13527414
Vergeten te zeggen! maar............... om 19:15 uur op RTL4 de KIck Off van MASTERPLAN!
pi_13527423
quote:
Op maandag 29 september 2003 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
Vergeten te zeggen! maar............... om 19:15 uur op RTL4 de KIck Off van MASTERPLAN!
Ik wou het net posten.

Ook Boulevard aan het kijken??

pi_13527446
quote:
Op maandag 29 september 2003 19:10 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik wou het net posten.

Ook Boulevard aan het kijken??

Nee geen Boulevard aan het kijken, maar ik kwam net op de club van Masterplan, en daar stond het vermeld.....
  maandag 29 september 2003 @ 19:11:42 #71
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_13527456
Ik ben bang dat ze uiteindelijk alleen maar hele kinderachtige opdrachten gaan krijgen

"Knijp die-en-die dame in d'r kont"
of "Eet zestig kroketten in een uur"

Mja, we zullen zien!

maandag 29 september 2003 @ 19:22:03 #72
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_13527706
Ik vind het maar een rare kick-off... er is nog helemaal geen introductie van de kandidaten geweest, je ziet een hoop fragmenten door elkaar, en er zit (nog) geen lijn in. En die doodskist...?? Er gaat toch niet iemand dood
pi_13527730
Nou, de Efteling is het beslist niet.
pi_13527761
Het lijkt mij maar een bizar programma...
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_13527774
Wat een scheit regie, onsamenhangende rommel, ik geef ze nog 1 kans na de reclame.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')