abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24810862
Stel je voor, je wilt een doorbakken biefstuk bestllen in een 4 sterren resteaurant....
kan dan??
zonder dat je commentaar krijgt van het personeel????
ik denk van niet, want klant is koning toch???
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_24810867
nee dat kan niet
pi_24810870
elke zichzelf respecterende kok heeft namelijk de pest aan mensen die een doorbakken biefstuk bestellen.
pi_24810873
jah ok, die hebben de pest aan dat soort mensen, maar ze krijgen gewoon betaald, en de klant is toch koning???
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_24810876
de klant kan vanuit de keuken gezien dood vallen
pi_24810879
vanuit de keuken wel, heb je gelijk aan, maar denk je dat persooneel gaat klagen als je dat besteld..........
pi_24810882
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 05:48 schreef Sinaasappel het volgende:
vanuit de keuken wel, heb je gelijk aan, maar denk je dat persooneel gaat klagen als je dat besteld..........
Geen idee maaarre, waarom wil je het eigenlijk weten?
pi_24810884
klanten die een doorbakken biefstuk willen moet je dan ook altijd voorstellen de menukaart op te eten.
pi_24810893
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 05:50 schreef Thieske het volgende:

[..]

Geen idee maaarre, waarom wil je het eigenlijk weten?
omdat ik er een discussie over heb, een vriend van me, wil beweren dat hij gelijk heeft, en beweer van niet, als de klant maar betaald dan bakken ze het wel is mijn mening....
  zaterdag 29 januari 2005 @ 09:12:30 #10
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_24811099
In vrijwel elk geval zal het heus wel geserveerd worden, goed personeel laat verder niet blijken wat ze van de keus van een klant vinden.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_24811178
Ik denk dat je in een echt luxe restaurant geen biefstuk kan bestellen.
pi_24811299
Alleen als je er meteen ketchup bij besteld.

(CUL -> ONZ wellicht?)
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
  zaterdag 29 januari 2005 @ 10:12:43 #13
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_24811430
Waar haalt TS een 4 sterren restaurant vandaan?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_24811482
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:

Maar als er een biefstuk op het menu zou staan kan dit inderdaad. Het is echt niet zo dat vanuit de keuken gezien de klant kan doodvallen. Hoe jullie op dit idee komen is mijn onduidelijk.
pi_24811506
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:
http://www.viamichelin.co(...)ntroller/Restaurants
  zaterdag 29 januari 2005 @ 10:25:37 #16
33309 El_Jefe
WHY??????????????
pi_24811526
4 sterrerestaurants bestaan dus ECHT NIET he, dus nee is niet mogelijk
WHY NOT?????????????????????????????????????
  zaterdag 29 januari 2005 @ 10:29:57 #17
45206 Pietverdriet
pi_24811559
quote:
Nope, daar haal je geen 4 sterren vandaan
pi_24811562
Afgezien daarvan, een stelling is toch heel iets anders?
pi_24811565
Ah, ze bedoelt van der valk natuurlijk.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 10:32:09 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24811579
Ik zou me als topkok in een sterrenrestaurant flink in mijn kuif gepikt voelen als een klant om een doorbakken biefstuk vraagt.
Je komt naar een sterrenrestaurant om je smaakpapillen te laten verwennen door de vakkunde en vakliefde van de kok. Wil je een schoenzool op je bord, kun je beter naar Van der Valk of de plaatselijke schoenlapper gaan.

Kan me dan ook heel goed voorstellen dat een topkok weigert deze biefstuk te maken, en dat ie die heiligschennis overlaat aan de toiletjuffrouw .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_24811583
BIj een goed restaurant vragen ze nieteens hoe je hem wilt. Een biefstuk is namelijk maar op 1 manier goed te eten en dat is medium...
  zaterdag 29 januari 2005 @ 10:33:55 #22
45206 Pietverdriet
pi_24811595
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 10:19 schreef harlingen het volgende:

[..]

Maar als er een biefstuk op het menu zou staan kan dit inderdaad. Het is echt niet zo dat vanuit de keuken gezien de klant kan doodvallen. Hoe jullie op dit idee komen is mijn onduidelijk.
Oh jawel, als een klant om een doorbakken biefstuk vraagt kan ie doodvallen.
Hij krijgt hem wel, bij een steaktent, maar vraag niet wat de keuken er mee uitvreet.

En voor de rest bestaan 4 sterren tenten niet, en in een 3 sterren tent word je waarschijnlijk geen biefstuk geserveerd.
TS heeft duidelijk ongelijk, maar niet op het punt waar ie denkt gelijk op te hebben.
pi_24811596
Je zal het ongetwijfeld gewoon krijgen, maar waarschijnlijk krijg je niet de meest verse biefstuk omdat je het toch niet meer proeft. Is de vriend van de topicstarter toevallig schoenmaker?
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  zaterdag 29 januari 2005 @ 10:35:19 #24
45206 Pietverdriet
pi_24811612
Dahei, goeie biefstuk is niet vers, die is van een koe die al weken dood is.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 10:35:40 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24811615
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 10:32 schreef PrintScrn.nl het volgende:
BIj een goed restaurant vragen ze nieteens hoe je hem wilt. Een biefstuk is namelijk maar op 1 manier goed te eten en dat is medium...
Da's niet helemaal waar. Ben toevallig afgelopen weekend in l'Est geweest, een Paul Bocuse restaurant in Lyon.
Daar werd me ook gevraagd hoe ik m'n biefstuk (of was het nu tournedos?) wilde... Medium rare uiteraard, dat dan weer wel .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')