abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24809672
KLIK
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
OMFG.

Hij is groot, maar zeer de moeite waard.
Lambo of Rekt
  zaterdag 29 januari 2005 @ 02:07:54 #2
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_24809911
zeg dan ook gelijk wat het is
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_24810056
Lijkt me duidelijk wat het is. Tis een soort PurePwnage voor Counterstrike ipv Generals, voor degene die dat kennen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Edit : fimpje dus.
Lambo of Rekt
  zaterdag 29 januari 2005 @ 02:23:05 #4
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_24810111
Ah kel, moet ik nog een uur wakkerblijven.
pi_24810157
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 02:23 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ah kel, moet ik nog een uur wakkerblijven.
LoL, koop sneller inet dan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

10 min dude
M'n signature, wat doe je :{
  zaterdag 29 januari 2005 @ 02:39:47 #6
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_24810270
mijn lul is maar 435 KB/s lang, maar ach het is niet zo dat ik wat beters te doen heb
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_24810368
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 02:39 schreef twiFight het volgende:
mijn lul is maar 435 KB/s lang, maar ach het is niet zo dat ik wat beters te doen heb
LoL

mannen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_24810475
Mwahahahhaha

Echt vette movie man
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pwnage

zeg, als je je herkent in die shit, da's slecht right
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 29 januari 2005 @ 03:09:41 #9
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_24810480
Zo, hijs bij 50%
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_24810490
Mwah , duurt iets te lang.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Counter-strike!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_24810912
Maar 500 MB
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Gelukkig hebben ze het ingepakt...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_24811012
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop