ja, maar jij zuigt alle rook via een waterpijp in je longen van een klein beetje wiet en houd het redelijk lang ing, zodat er geen rook is en niemand het ruiktquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:22 schreef EternalSolstice het volgende:
[..]
nee hij was een vette bong aan het sucken buiten in de kou. muhahaha
klopt, tegenwoordig meer hardere shit, coke, pilletjes hier en daar.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:53 schreef haagse_elfje het volgende:
blowen is so 70's
ik sta versteld van je mensenkennis, echt waarquote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:56 schreef Katana het volgende:
Laffer is een kinderachtige nerd van denk net 14 die het leuk vind om mensen te sarren. Hij krijgt denk thuis te weinig aandacht en dat gebrek aan aandacht hoopt hij hier te krijgen. Niet op ingaan dus.
Ben jij wel helemaal bij je verstand? Wat heb je tegen Katana?quote:
Als je ouders ernaar vragen, zeg je: "ja, ik rook wel eens een joint. Ga lekker zitten dan ga ik jullie alles over wiet vertellen."quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:56 schreef Katana het volgende:
Het is niet zo heel erg , maar ik had net zin in een jointje.
Ik naar de koffieshop , jointje mee naar huis.
Rook ik hem ff buiten op bij mij in de buurt.
Kom net mn zusje langs :S
En die weet het nu dus.
Hoop niet dat ze het tegen mn ouders zegt want dat zou een beetje minder zijn.
Verder ben ik oud genoeg om te doen wat ik zelf doe , maar vind het toch minder dat mn ouders er mischien achter komen .. ze hoeven niet alles te weten zeg maar.
What 2 tell als mn ouders er naar vragen ?![]()
pak je triangel en ga meespelen, achterbakse traplulquote:Op zondag 30 januari 2005 01:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal bij je verstand? Wat heb je tegen Katana?
Dat verhaal dat je ophangt lijkt me wel heel erg sterk, bovendien al is het waar wat schiet je ermee op je zo te gedragen?![]()
Waarom, omdat haar posts nog inhoudslozer zijn dan de jouwe?quote:
dankjewel!quote:Op zondag 30 januari 2005 11:08 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Waarom, omdat haar posts nog inhoudslozer zijn dan de jouwe?
Lijkt me onmogelijk...
want sla wel prei nietquote:Op zondag 30 januari 2005 10:59 schreef Babbelzz het volgende:
tjarie, wrom liegen?
op een forumquote:Op zondag 30 januari 2005 12:45 schreef Katana het volgende:
Laat maar zitten jongens.
Zat me gewoon beetje druk te maken om niks.
Sterk punt.quote:
Hey Lafferquote:Op zondag 30 januari 2005 01:27 schreef laffer het volgende:
[..]
pak je triangel en ga meespelen, achterbakse traplul![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |