Tis een klassieker!!!!!!!!! en het was avi, geen dvdquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:44 schreef Parleur het volgende:
[..]
Wansmaak! Pure wansmaak! En dit is gewoon tekenend voor de rest van je dvd's! Walgelijk...
quote:
Adam: Is Mary Cherry retarded?quote:
mjah de "Harrison met z'n ik ben zielig want ik heb een enge ziekte" aflveringen waren minderquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Vond alleen op den duur dat de serieuze mushy mushy afleveringen van Popular de overhand gingen nemen t.o.v. de sarcastische humoristische BH90210-spotdrijvende afleveringendat was jammer.
Hey Jerruh!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:53 schreef Jerruh het volgende:
mogguh Tech!
*kuch*foto*kuch*quote:
oh dear!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:57 schreef DennisMoore het volgende:
Ik weet het kleren-kopen al máánden uit te stellen....
Maar eens moet het er toch weer 's van komen... I need more pants.
Mja, inderdaad. 'k Ben gewoon een hetero die met jongens zoent enzo...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:07 schreef Deamonine het volgende:
oh dear!
Je moet toch eens je homoseksualiteit laten checken dan!
clichés zijn altijd leuk om uit te melken
Yeah! 'Babykrul' be gone!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:06 schreef Vlarp het volgende:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga nog een keer de tondeuse gebruikenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yeah! 'Babykrul' be gone!.
Ik nu:
[afbeelding]
Dan Vlarp?quote:
Nóg een keer, of nog een kéér?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:42 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga nog een keer de tondeuse gebruiken
In de winter is 't wat frisjes ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:13 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga het dus nog een keer doen. Misschien van de zomer ofzo. Millimeteren
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
In de winter is 't wat frisjes ja.
Doe je gewoon een muts op:
[afbeelding]
quote:
Gebruik je 'm voor het eerst ofzo?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij mag ook zo natuurlijk.
Damn, ik had die webcam niet aan moeten sluiten... *gekke bekken trek*
Sinds een half jaar ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:43 schreef Jerruh het volgende:
het DM-gekke-bekke-uurke is weer aangebroken!
.
carnaval is volgende week pas, lulhannes!.
ja, maar wel ween wepkem en een mutsquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sinds een half jaar ofzo..
[..]
[afbeelding]
Hey, ik ben van bóven de rivieren, mêêên... heb geen carnaval nodig om gekke bekken te kunnen trekken..
Dat valt bést mee.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:47 schreef Jerruh het volgende:
ja, maar wel ween wepkem en een muts.
In de auto?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:47 schreef Jerruh het volgende:
vlarp!!
es geht, beetje moe (moest zonodig weer tot drie uur bij iemand in de auto zitten...)
Pre carnavallen? Ieuw?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:23 schreef creno het volgende:
zo ik ben uitgepretext
en vanavond gaan we pre-carnavallen !
Moore! Darling!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat valt bést mee.
[afbeelding]
Mensen met foonmodems aanwezig?
jerre raar konijnquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:18 schreef Jerruh het volgende:
rel rel rel!
deamon is een del
deamon is een muts
rellen zonder guts!.
. zo doe je da, beeb
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |