ik kom op tafel metquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:44 schreef creno het volgende:
ik leg neer
schoppen 7 8 9
harten vrouw schoppen vrouw klaveren vrouw
Nemen we toch gewoon paard & wagenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:46 schreef Waxxer het volgende:
Mja, komen jullie??Er gaat alleen geen OV meer deze kant op
![]()
Och er gewoon langs rijden met die rode brandweer auto van je!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:58 schreef XMN8R het volgende:
ik moet elke dag door die hel ... erg he.
oeh! een rummicubmeet!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:49 schreef Weemz het volgende:
Is er geen online rummikub ofzo? Wil best een keertje langskomen (evt met de auto). Maar aangezien ik morgen weer om 07:00 uur mag werken denk ik niet dat ik daar nu fysisch in staat toe ben...
hahahaquote:
datum?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:56 schreef Waxxer het volgende:
Nah, ik denk, ff een tuinfeest houden......winter-bbq enzo......
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:08 schreef creno het volgende:
29 januari XMN8R
tenminste dat geeft mijn kalender aan
Also, dann haben Sie noch einen Langen Weg zu machen!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:05 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
ik kom er ook aan...we zijn onderweg... als die chaufeuse dat beest maar onder controle kan houden
Zijn wel little race pony's dus ff je gordel vast!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:22 schreef creno het volgende:
okay Ang3l, voorspannen die twee... daar gaan we
heeft iemand de bbq-saus bij, en wie moeten we nog meer ophalen met onze koets met 2 little pony's en een knol
Wansmaak! Pure wansmaak! En dit is gewoon tekenend voor de rest van je dvd's! Walgelijk...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk ondertussen ff To Wong Foo (DVD in d ekoets he)
OH MY GOSHquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn wel little race pony's dus ff je gordel vast!
Ik kijk ondertussen ff To Wong Foo (DVD in d ekoets he)
[afbeelding]
Toch heel wat anders dan Blade Trinity, nietwaar meneer Snipes? Or should I say Miss Snipes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |