Hoi Mensen!
Hier weer van alles en nog wat van Outrage Online! Ik zou zeggen . Enjoy!!
Nieuws
"Geheim leger is al in actie tegen Afghanistan"
website: http://www.cnn.com
Nederlanders zijn heel gelukkig!
[ onderzoek ] Ruim 90% van de Nederlanders zegt gelukkig te zijn. Dit komt, aldus het Sociaal en Cultureel Planbureau, vooral omdat Nederlanders de afgelopen tijd steeds meer zijn gaan verdienen, en de werkloosheid daalde. Hierdoor hebben veel mensen ontzettend veel te besteden gehad, en hebben we veel materiële goederen. Nederlanders geven hun maatschappelijke positie een 7,6. Daarnaast kwam ook nog uit het 300 pagina's tellende onderzoeksverslag dat 86% van de Nederlanders zich gezond tot zeer gezond voelt. Kortom Nederlanders zijn heel gelukkig.
website: http://www.cpb.nl
Pearl Harbor met $430.000.000,- grootste succes
[ movies ] Het staat nu al vast dat Disney een topjaar heeft meegemaakt. Met de opbrengst van $430.000.000,- van de film Pearl Harbor, is dit nu al de best bezochte film voor 2001.Toch vinden veel critici de film matig, aangezien de producenten een budget hadden van $145 miljoen. Daar waren de reclame kosten en merchandising nog niet bijgerekend. De najaar releases als Harry Potter en Monster inc. zullen naar verwachting deze opbrengst niet gaan overtreffen. De film heeft een officiële website [mag ook wel voor dat budget!]:
website: http://www.pearlharbor.com
SMS voor bestellen van drankjes
[ opmerkelijk ] Nederland is in de ban van SMS. Een Haags terras speelt hierop in door de klanten hun drankje te laten bestellen via SMS. Op de tafels liggen viltjes met daarop het nummer van het café. Wanneer de bestelling binnen is, zal de bediening worden ingeschakeld en de klant de bestelling bezorgen. Dit bespaard het personeel het nodige lopen. Dit is een eerste test, is dit een succes, dan zal dit nieuwe bestellen ook worden doorgevoerd.
Citaat
Wie onschuldigen zonder reden de dood in jaagt en met geweld gebouwen en steden doet beven, moet door de hele wereld worden aangeklaagd en behoort zelf ook niet lang meer te leven...
Hoe groot is je kans op het winnen van de Staatsloterij?
1) Je kunt winnen of verliezen. Je kans is dus één op twee oftewel 50%.
2) Elk menselijk wezen is onderdeel van het grote geheel, dat we het universum noemen. Het is door een optische illusie van ons bewustzijn, dat we onze eigen beperkingen creëren. Winnen in de Staatsloterij is dus vooral een kwestie van het wegnemen van die persoonlijke barrières. Als je ècht wilt, kun je bij de volgende trekking van de Staatsloterij met de hoofdprijs aan de haal gaan. Tsjakka!
||>>suckers<<||<<
3) Stel er worden maandelijks ongeveer 5 miljoen Staatsloten verkocht. Als je in het bezit bent van 'n heel lot is de kans dat je met dat lot de hoofdprijs wint dus 1 op 5 000 000 ofwel 0,000 02%. En als je denkt dat je met een dergelijk percentage een hele aardige kans maakt, bedenk dan wel dat er 4 999 999 anderen zijn die daar net zo over denken.
Een aardige vergelijking ter verduidelijking. Er vallen in Nederland jaarlijks zo'n 1 100 dodelijke verkeersslachtoffers. De kans dat je dit jaar met je hoofd door de voorruit van je auto schiet en roemloos in een greppeltje aan je einde komt is dus 1 100 op 16 000 000 ofwel 0,007%.
Beetje traag van begrip? Of gewoon een hopeloze optimist? Dan is dit iets voor jou: de Staatsloterij Simulator!
Kortom, de kans dat je de Staatsloterij wint is een slordige 350 keer kleiner dan de kans dat je binnenkort door een vrachtwagen wordt geschept. Of anders geformuleerd: de kans dat je deze maand de hoofdprijs in de Staatsloterij wint is even groot als de kans dat je binnen 81,9 seconden tengevolge van een ernstig verkeersongeluk om het leven komt. Pas je wel op als je straks naar buiten gaat?
Hier een zeer indrukwekkende compilatie van de aanslagen op de Verenigde Staten Hij is ongeveer 45MB maar het is de moeite waard
Moppen
Een agent staat met z'n paard voor het stoplicht te wachten.
Naast hem staat een klein jongetje op z'n fietsje.
De agent kijkt naar beneden en zegt: "Mooi fietsje heb je daar, zeker van
Sinterklaas gekregen?"
"Ja, meneer" zegt het ventje.
"Wil je dan volgende keer aan Sinterklaas vragen of hij er een achterlicht op
zet?"
Het mannetje kijkt naar het paard van de agent en zegt: "Mooi paard hoor,
zeker van Sinterklaas gekregen?"
"Ja, mannetje" zegt de agent. Het ventje kijkt naar boven en zegt: "Wil je
dan volgend jaar aan Sinterklaas vragen
of hij de lul eronder zet en niet erop?"
Een man komt de ABN AMRO Bank binnen en gaat naar het loket:
"Ik wil een kutrekening openen bij deze kutbank..."
"Pardon?" zegt de dame
"Ben jij doof of wat, ik wil een kutrekening openen bij jouw
kutbank.."
"Olala, meneer, beleefd blijven alstublieft..."
"Watte Trut, moet je een slag op je bakkes?"
"Luister mijnheer, ik ga de directeur erbij halen..."
"Ach ja doe dat, lelijk kutwijf, roep je kutdirecteur erbij.."
De directeur komt erbij: "Is er een probleem mijnheer?"
"Geen idee, ik wil gewoon een kutrekening openen bij uw kutbank, want
ik heb net een kut-erfenis ontvangen van een miljard."
Waarop de directeur verbaasd antwoordt: "En deze teringhoer doet
moeilijk?"
Een blondje belt haar vriend, met de mededeling dat ze een probleem heeft.
Wat is er aan de hand?" vraagt hij.
"Nou, ik heb een legpuzzel gekocht, maar ik vind 'm zo moeilijk.De stukjes passen totaal niet en ik kan de randen ook al niet vinden."
"Wat moet de puzzel voorstellen?" vraagt hij.
"Een grote rode haan", antwoordt ze. Hij besluit even langs te gaan. Bij aankomst neemt ze hem mee naar de keuken, waar de stukjes op de tafel liggen uitgespreid.
Hij kijkt er even naar en zegt dan met een diepe zucht:"Nou, stop die cornflakes maar weer in de doos, dan praten we er niet
meer over."
Een dom blondje bij haar eerste rijles:
"hé, de stoelen kunnen ook rechtop!"
Er is een nieuw voorbehoedsmiddel in Belgie. Ze smeren daar nu groene zeep op het dak zodat de ooievaar uitglijdt.
een moeder luistert terwijl ze eten aan het koken is naar haar zoontje dat met de trein aan het spelen is. "tuut tuut, alle teringlijers uitstappen" roept het zoontje. moeder komt boos de kamer binnenlopen en zegt: "dat soort taal gebruiken we hier niet in huis, voor straf ga je 2 uur naar je kamer, hup naar boven!! als je weer normaal kunt praten mag je weer naar beneden komen..." het zoontje vertrekt mopperend naar boven en na 2 uur komt hij weere beneden en gaat met zijn trein spelen. "tuut tuut dames en heren, wij naderen het station. u dient hier allen uit te stappen" moeder glimlacht bij het horen
Om dit te bewijzen stopt hij zijn vinger in de anus van het dode slachtoffer, en likt deze
vervolgens af. De studenten moeten hem nadoen. Om niet af te gaan, doen de studenten hem stuk voor stuk na.
De prof hervat zijn verhaal:
"Ten tweede is het belangrijk om oog voor detail te hebben. Wie van jullie zag bijvoorbeeld dat ik
mijn wijsvinger in het lijk stak, en mijn
middelvinger aflikte?".
In 3 stappen van je puisten afkomen!!!
Gratis en handig 3 stappen plan, om van die vervelende vakantie puist op je rug af te komen!
Neem een ontspannen houding aan, concentreer je op je lichaam en beweeg niet
Niet bewegen!
En uitdrukken maar!
Waar of NIET waar?
Een jongen leest op het prikbord in de plaatselijke supermarkt tussen de andere advertenties de volgende advertentie:
"Te koop: Porsche Carrera. Kleur: zwart. Bj: 1993. Prijs: F 25,-."
Omdat de jongen vlakbij het opgegeven adres woont, besluit hij een kijkje te nemen. Wanneer hij aanbelt doet een vrouw open. Zij vertelt de jongen dat de auto in de garage staat. Wanneer ze daar aankomen staat een prachtige Porsche te glimmen. De jongen vraagt of de prijs die op de advertentie staat wel klopt. De vrouw antwoordt bevestigend en de jongen geeft haar F 25,-. Voor de jongen wegrijdt, vraagt hij waarom de auto zo goedkoop is.
De vrouw antwoordt dat ze in een scheidingsprocedure zit met haar man. Hij heeft verteld dat ze al haar "cadeaus" van hem aan haar maar moet verkopen, en hem de opbrengst daarvan moet geven.
Enige jaren geleden was het nog lastig parkeren in de binnenstad van Amersfoort. Daarom stond een zakenman met zijn mercedes nogal te hannesen om zijn auto in het parkeervak te krijgen.
De parkeervakken waren zo gemaakt dat je moest parkeren met de neus van je auto richting de gracht. Maar na de derde keer steken met die auto lukte het de man nog niet om zijn luxe maar vooral grote mercedes in te parkeren.
Toen hij weer achteruit reed, floepte er uit het niets ineens een jonge dame tevoorschijn met een mini-cooper. Die reed als een vlo het parkeervak binnen en stapte lachend uit haar autootje.
"Tja," riep ze tegen de zakenman. "Dat kan als je een klein autootje hebt." De vrouw wilde weglopen maar de zakenman twijfelde geen moment. Hij zette zijn mercedes in de versnelling en drukte het minitje over de kademuur de gracht in.
"Tja," riep hij naar het meisje. "En dat kan je nou weer doen als je geld zat hebt."
Nou, dat was het dan weer!
Groetjes,
Dinesh.
Webmaster Outrage Online©
[site wordt binnenkort tijdelijk uit de lucht gehaald ter vernieuwing]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |