hij maakt het helemaal niet goed. Hij heeft oa hersenbeschadiging. Dankzij de linkse politiekquote:O ja, vervelend voor je buurman, gelukkig dat hij het goed maakt.
Ja ik snap het maar al te goed. Wat denk jij dat ik gisteren dacht toen ik het voor het eerst hoorde? Ik had de straat wel op kunnen rennen en de eerste beste rondhangende, onbetrouwbaar uitziende kut-Marokkaan voor z'n kop kunnen schoppen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 05:43 schreef Landmass het volgende:
Maar lemmeb, je begrijpt toch wel dat ik erg boos ben en dat dat er een beetje uit moet?
Tsja vertel mij watquote:Op zaterdag 29 januari 2005 05:51 schreef Landmass het volgende:
We zijn fatsoenlijker voor onze buitenlanders dan voor onze eigen nedelanders die wij met deze problemen hebben opgescheept.
minder dominant aanwezig?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 05:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tsja vertel mij wat.
Ik roep al sinds begin jaren '90 dat het de verkeerde kant op gaat met vooral het Marokkaanse deel van de allochtonen. Toen had ik al een aantal keren in de praktijk mogen meemaken waartoe sommige van die Marokkaanse kereltjes toe in staat zijn. Het vlak voor de gymles met een stok afranselen van minder dominant aanwezige medeleerlingen, bijvoorbeeld.
Ik zie dat je genoeg stof hebt voor toekomstige topics.quote:En wij welopgevoede Hollandse kaaskoppies stonden erbij en keken ernaar, met onze bek vol tanden. We waren dergelijk redeloos geweld toen simpelweg nog niet gewend en wisten (nog) niet hoe te reageren.
Zo moet je dat zien ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 05:59 schreef Landmass het volgende:
[..]
minder dominant aanwezig?
dus voor de lol een rustige vriendleijke nederlander met stokken neerknuppelen?
Stof genoeg, je moet het alleen juist weten te doseren en juist weten te brengen. Anders krijg je mot met de admins, en voor je het weet ben je alleen nog maar aan het mailen of je alsjebliiiiieeeeeft het forum weer op mag.quote:Ik zie dat je genoeg stof hebt voor toekomstige topics.
Deze groen-links aanhanger vindt dan ook zeker dat "Broodje Shoarma" van De Heleboel verboden moet worden?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:47 schreef harlingen het volgende:
Maarja, wat zit ik nu mijn tijd te verdoen, gezien je username verdien je een ban hier is mijn mening.
Nee, die zijn nog niet gepakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 06:52 schreef MrX1982 het volgende:
Ik weet niet of het al is gevraagd maar hebben ze de daders kunnen pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |