Normaal gesproken wel, maar ik weet niet uit mij hoofd wat de regeling voor deze pot is.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:22 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik heb een Ajax Club Card. Kan ik daarmee 2 kaarten halen?
Wat dat betreft geef ik Koeman volledig gelijk. Gallasek is gewoon super nuttig op het middenveld. Weet ook wanneer hij iemand tegen de grond moet werken om een gevaarlijke situatie te voorkomen wat nog volledig ontbreekt bij de jonkies bij Ajax.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:18 schreef Radegast het volgende:
Ronald Koeman: ,,Een speler met de kwaliteiten van Galásek is normaal gesproken geen vraagteken voor de basisopstelling.''
Nou, als Galasek straks weer fit is, mag hij van mij lekker op de bank gaan zitten.
Galasek heeft zijn beste tijd wel gehad, vind ik.
veel plezier naast het kleutervak straksquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar ik weet niet uit mij hoofd wat de regeling voor deze pot is.
Misschien hebben ze op de homepage of bij ticketbox wat info?
Ach waarom nietquote:Op zondag 30 januari 2005 11:15 schreef methodmich het volgende:
Ja, al kan Escudé wellicht nog Nederlander worden.
Nou als d'r spelers van Ajax geneutraliseerd gaan worden, doe dan maar Maxwell, hebben we een goeie back d'r bij.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:55 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Ach waarom niet
Van Bouma ligt ook geen enkele tegenstander wakker
Kortom, kampioenschap kunne we vergeten!quote:Op zondag 30 januari 2005 16:25 schreef twi het volgende:
Schijtzooi, schijtinstelling, schijtwedstrijd, schijtwissels, schijttegenstander, schijtuitslag, schijtweekend.
Durft Koeman weer nietquote:Op zondag 30 januari 2005 16:33 schreef tong80 het volgende:
Wisselt ie Rosales voor de Ridder.Haal er dan verdomme een verdediger uit
Lees even de FAQ met betrekking tot dodelijke ziektes?quote:Op zondag 30 januari 2005 16:32 schreef Nashje het volgende:
TIEFUSZOOI.
Inderdaad een kanker team. Gvd zeg. ado moet je gewoon OPROLLEN.
Morgenvroeg om 6 uur tot 's avonds laat laten trainen. Schijt instelling
Haha tuurlijk hageneesjequote:Op zondag 30 januari 2005 16:35 schreef woediewokkie het volgende:
Stelletje over het paard getilde teletext neusjes,kunnen niet eens winnen van een 11tal wat zijn supporters niet mee mag nemen naar de arena,anders wordt het thuispubliek overstemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |