www.thottbot.com , staan de meeste quests wel opquote:Op zondag 30 januari 2005 08:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
weet iemand hoe ik de quest van tooth-jack tot een goed einde kan brengen.
Enige aanwijzing is dat ze camp in south ligt maar waar weet ik niet kan het niet vinden (die gast heeft een badge van marshal grafher gestolen)
Alleen de meeste informatie is zwaar verouderd merkte ik.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:57 schreef Absinth het volgende:
[..]
www.thottbot.com , staan de meeste quests wel op
Nee hoor, dat valt wel mee? Is gewoon up2date....quote:Op zondag 30 januari 2005 12:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Alleen de meeste informatie is zwaar verouderd merkte ik.
Neequote:Op zondag 30 januari 2005 10:38 schreef Tain het volgende:
Migwi, wist je ook dat er een edit knop bestaat?
[afbeelding]
Je kunt niet vliegen tussen orgrimmar en undercity, kan alleen met de zeppelin. Zie de maps op de begin postsquote:Op zondag 30 januari 2005 15:49 schreef Bomber het volgende:
Goh er zijn ineens wel veel alliance fokkersBen net met mijn Warlock per ongeluk in een instanced dungeon gelopen, was zo dood met al die elites. Maar dat mag de pret niet drukken, ben nu alleen aan het kloten met de flightpaths, ik heb er nu één opgezet in Ogrimmar en nu wil ik er ook nog eentje hebben in de Undercity, maar zodra ik op die kerel klik zegt ie dat ik geen flightpaths heb terwijl dat wel zo is....Wat doe ik eigenlijk verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |