quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:07 schreef Karin het volgende:
Bram heette in mijn buik Flappie(omdat ET op de 1e echo vond dat hij flaporen had
) Dat was zo vreselijk ingeburgerd dat ik hem de eerste dagen na zijn geboorte ook nog vaak Flappie noemde
![]()
Toen hij pas geboren was had Peet het heel vaak over Pikkie of Pielemoos. Hij was erg blij met een jongetje. Nu is het heel vaak Vriendje als we het samen over hem hebben. "Hoe is het met het Vriendje?"
Dat doet me denken aan mijn oma toen ze nog leefde.. Ik heb twee oudere broers. De oudste broer was het mannegie, de ander was het ventjie en ik was het jongiequote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:00 schreef Grijs het volgende:
Daan noemen we wel Meneertje of gewoon Ventje. Judith noem ik meestal Dametje (ook omdat ik dan 'Daan' wil zeggen en me halverwege realiseer dat ze geen Daan heet, maar vooral omdat ze echt een klein dametje is, ze kan zo 'deftig' kijken af en toe).
Hetgeen van alle tijdens is Mijn grootvader [1868 - 1948] zei bij slapen gaan van zijn kindertjes het volgende versje op: " Stommetje, stommetje onder de deken. Niet te lachen, niet te spreken. Noch het mondje laten klinken, noch het ..... laten stinken."quote:Op zondag 10 april 2005 09:09 schreef snoopy het volgende:
Soms veranderd 'meneertje Koekepeertje' hier in 'Meneertje Poepepeertje'![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |