Jochem Meyerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat zijn jullie negatief zeg, die jongen heeft humor, net als Jochem Meyer...
HHA daar heb ik uren om krom gelegenquote:Op maandag 7 februari 2005 08:16 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
And you put in in a zakje
Die is wel leuk
http://tuxje.rack.nl/zakje.avi
Blijkbaar.. kan je ook een goede grap van 'm vertellen of werkt het niet zo?quote:Op zondag 24 juli 2005 11:13 schreef Tammymara het volgende:
Ik vind m WEL LEUK...
Oke, sommige dingen zijn op het randje en juist dat hele slome vind ik leuk aan m, Als je m kent dan merk je echt wel dat ie humor heeft....
Maar goed, ik ben zwaar in de minderheid met die mening dus.
Daar geef je zelf het antwoord al op, Ik kan niet eens een normale mop vertellen , laat staan dat ik zijn grappen kan vertellen..die moet je kunnen "brengen"quote:Op zondag 24 juli 2005 11:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Blijkbaar.. kan je ook een goede grap van 'm vertellen of werkt het niet zo?
Nee echt nietquote:Op zondag 24 juli 2005 11:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kun je niet een poging wagen? In de anonimiteit van deze situatie zie ik niet in waarom, zeker in dit topic, je het niet zou moeten doen..
Hmm, gezien het verloop van dit topic ga ik ervanuit dat dit sarcastisch is bedoeldquote:Op zondag 24 juli 2005 11:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geweldig!
Die vind ik juist goed. Tuurlijk zitten er af en toe mensen bij waarvan je denkt "ga toneelspelen terut" maar dat is altijd zo. 9 Van de 10 keren hebben ze echt wel niveau.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:45 schreef MrX1982 het volgende:
De stand-up "comedians" bij The comedy factory zijn pas erg
Ik moet nooit lachen
Hartstikke spraakmakend, maar wel enorm slecht ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:25 schreef BGN het volgende:
Spraakmakende dvd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |