????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Het leger controleert ieder voertuig, maar laat nog steeds mensen de tunnel in??????
[Dit bericht is gewijzigd door Rtificial op 27-09-2001 08:16]
(bron : nu.nl)
Vier grote tunnels in Amsterdam en Rotterdam zijn donderdagochtend deels afgesloten, mogelijk in verband met bommeldingen. Het gaat om de Coentunnel, Zeeburgertunnel in Amsterdam en de Botlektunnel en de Beneluxtunnel in Rotterdam. Daar zijn een of meer rijstroken afgesloten. De politie wil niet zeggen waarom de rijstroken worden afgesloten.
Mogelijk bestaat er een verband met enkele bommeldingen die zijn gedaan. Het persagentschap ANP kreeg woensdag een anonieme brief waarin een gedetailleerde beschrijving werd gegeven over aanslagen in drie tunnels; de Coen- en Beneluxtunnel en de Zeeburgertunnel. De afzender schrijft dat enkele explosies zullen plaatsvinden om 8.00 uur. In de Zeeburgertunnel zou een bom ontploffen om 8.15 uur. Het ANP heeft de brief woensdag meteen doorgespeeld aan de politie.
De Coentunnel is vanuit de richting Zaandam deels afgesloten. De Ring Noord is totaal onbereikbaar voor verkeer. Inmiddels is rond de Coentunnel ook een marinehelikopter geland.
Wie heeft dit nou weer gedaan?
Waarom heeft degene dit eigenlijk gedaan?
Staat dit los van de aanslag in Amerika?
Radicale moslims?
Slaap zacht Nederland.
Cameramensen die willen gaan filmen worden weggestuurd door militairen met grote wapens.
Ik weet niet wat er aan de hand is maar als het idd om bommeldingen zou gaan laten ze geen mensen meer door de tunnels, lijkt mij.
Niemand weet zeker wat er aan de hand is en ik denk dat het nutteloos is om te gaan vragen of het misschien radicale moslims zijn.
geschreven door DarkElf maar Rtificial stond nog ingelogd, sorry !
[Dit bericht is gewijzigd door Rtificial op 27-09-2001 08:30]
Er kwam net heeeeel laag een leger helikopter over (oh daar is ie weer)
De tunnel is dicht!
quote:Meldingsplicht van ieder 15 minuten heb je
Op donderdag 27 september 2001 08:30 schreef Jeromar het volgende:
Ik werk letterlijk naast de Coentunnel....Er kwam net heeeeel laag een leger helikopter over (oh daar is ie weer)
De tunnel is dicht!
Gewoon een grapjas.
Zullen er wel vaker zijn, maar nu gaat men er serieus op in, ivm met America.
Verder is er ook politie aktiviteit bij het Shellcomplex in Rotterdam.
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 27-09-2001 08:38]
Iedereen laat zich (terecht waarschijnlijk, want je MOET voorzichtig zijn..) snel opFOK!ken..
quote:gefeliciteerd u bent de 100.000 gebruiker van het modewoord "hoax".
Op donderdag 27 september 2001 08:38 schreef MoJo het volgende:
Tis een HOAX, watch my words.
Wat een vertrouwen in de PTT. Stel dat ze een dagje te laat zijn met bezorgen...
Of dit is iemand die echt nog in de middeleeuwen leeft.
quote:Wat is mijn prijs? Ik hoop het boek "Hoe fake ik bommeldingen op 150 manieren" ?
Op donderdag 27 september 2001 08:39 schreef Tokus het volgende:[..]
gefeliciteerd u bent de 100.000 gebruiker van het modewoord "hoax".
quote:Er schijnt gisteren een brief binnengekomen te zijn bij het ANP dat er vanochtend om 8:00 bommen in die tunnels zouden ontploffen. En omdat het inmiddels bijna 8:45 is lijkt het idd wel een hoax.
Op donderdag 27 september 2001 08:38 schreef MoJo het volgende:
Tis een HOAX, watch my words.Iedereen laat zich (terecht waarschijnlijk, want je MOET voorzichtig zijn..) snel opFOK!ken..
Maar een keer een bommelding niet serieus nemen levert veel meer risico's op. Stel dat er wel iets boem doet, en dat men ontdekt dat dit vooraf bekend was maar dat er geen maatregelen genomen zijn, da's niet goed...
quote:En en??
Op donderdag 27 september 2001 08:39 schreef Jeromar het volgende:
Er komt heel veel rook van achter het UPC kantoor vandaan.... (Het zou de electriciteitscentrale kunnen zijn maar volgens mij staat die verder naar het oosten), Ik ga even naar buiten toe
-WAAROM- gebeurd al dit gezeik toch steeds?! Sommige mensen zijn echt zzzzoooOOOO ziek in hun hoofd! Laat de wereld gewoon leven!!! Djezzz! Kan er echt zo boos om worden! Waarom dat geterroriseer de hele tijd!?
gr, Mieke
quote:Waarom niet?
Op donderdag 27 september 2001 08:43 schreef Bastard het volgende:
Die nuchterheid hier begrijp ik soms niet.
Waarom zouden wij ons gelijk in paniek de straat op moeten storten, om maar een voorbeeld te geven. Er is nog niets gebeurt en het is gewoon onzeker dus ga je geen voorbarige conclusies trekken maar vertel je gewoon wat je weet cq. hoort.
Nuchterheid is een fijn redmiddel voor een hoop mensen hoor!
(De rook was idd van de elektrisietijdsentraale
Kost miljoenen dit. Ben blij dat ik niet met de trein ben gegaan, dan was ik wrs omgekomen van de vertragingen...
quote:Dat is waar ja, met paniek word de situatie heus niet verbeterd. Maar Sjit, is het dan zo gek om te verwachten dat er hier ook waarschijnlijk wat gaat gebeuren?
Op donderdag 27 september 2001 08:46 schreef DarkElf het volgende:[..]
Waarom niet?
Waarom zouden wij ons gelijk in paniek de straat op moeten storten, om maar een voorbeeld te geven. Er is nog niets gebeurt en het is gewoon onzeker dus ga je geen voorbarige conclusies trekken maar vertel je gewoon wat je weet cq. hoort.
Nuchterheid is een fijn redmiddel voor een hoop mensen hoor!
quote:Gelukkig maar
Op donderdag 27 september 2001 08:46 schreef Jeromar het volgende:(De rook was idd van de elektrisietijdsentraale
Zal ik even een mailtje sturen naar NN in R'dam?
Ja, er zit een bom in jullie nieuwe blikjesautomaat..
quote:Wil je weer een dag vrij hebben
Op donderdag 27 september 2001 08:51 schreef MoJo het volgende:
Hmmz..Zal ik even een mailtje sturen naar NN in R'dam?
Ja, er zit een bom in jullie nieuwe blikjesautomaat..
quote:Dan zou ik een bommelding naar mn school moeten sturen..
Op donderdag 27 september 2001 08:53 schreef APM het volgende:[..]
Wil je weer een dag vrij hebben
Je brengt me op een idee..
quote:Radicalen worden idd opgepakt in nederland maar daarom moeten we geen voorbarige conclusies gaan trekken.
Op donderdag 27 september 2001 08:49 schreef Bastard het volgende:[..]
Dat is waar ja, met paniek word de situatie heus niet verbeterd. Maar Sjit, is het dan zo gek om te verwachten dat er hier ook waarschijnlijk wat gaat gebeuren?
Je houdt toch je hart vast met zon aanslag in Amerika vers in het geheugen? En hoe vaak lees je niet over radicale die zijn opgepakt in Nederland??
En idd hou je af en toe je hart vast.
(bij Rotterdam)
[Dit bericht is gewijzigd door defender op 27-09-2001 09:03]
En over nuchterheid, tja er hoeft niets te gebeuren. Maar; ik vind het hele feit dat er tunnels zijn afgezet, militairen rondlopen, helicopters vliegen, enz, is AL TE VEEL.
Ben trouwens blij dat ik 5min-auto van mijn werk af woon, zeg... het is hier nog verdacht stil!
Maarja, toch maar weer 'opzij' zetten, heb er toch geen invloed op wat er in de wereld gebeurd!
Politiewoordvoeder mevr. Floraks uit Amsterdam, de twee tunnels in amsterdam weer open aan het gaan. Ze kunnen geen meldingen doen over de bron van de bedreiging.
Experts van het ministerie van defensie hebben aan de hand van de brief geconcludeerd dat dit een daadwerkelijke bedreiging was en daarom is er meteen adequaat gereageerd door het leger etc.
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 27-09-2001 09:07]
quote:zoiets heb ik dus ook...
Op donderdag 27 september 2001 09:02 schreef Rtificial het volgende:
Die bommelding zal ongetwijfeld een hoax zijn, maar sinds wanneer laat je mensen een tunnel in als je een explosie verwacht. Om 10 voor 8 reed het verkeer nog steeds over de vluchtstrook de tunnels in... Daarnaast, bij bommeldingen is nog nooit zo grootschalig gereageerd, en komt de EOD in ieder geval. Van de komst van de EOD heb ik nergens iets gehoord...
Je gaat haast denken dat er meer aan de hand is... Een oefening zou logisch zijn, maar wordt stellig ontkend.
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 27-09-2001 09:09]
quote:Zo hier is je HOAX dan !!
Op donderdag 27 september 2001 09:03 schreef DarkElf het volgende:
Op dit moment zijn er in Rotterdam 4 mensen aangehouden, de auto uitgehaald en worden onder schot gehouden. 1 van de 4 loopt nu onder bewaking naar hun auto, een wit bestelbusje, verder is er nog niets bekend.Politiewoordvoeder mevr. Floraks uit Amsterdam, de twee tunnels in amsterdam weer open aan het gaan. Ze kunnen geen meldingen doen over de bron van de bedreiging.
Experts van het ministerie van defensie hebben aan de hand van de brief geconcludeerd dat dit een daadwerkelijke bedreiging was en daarom is er meteen adequaat gereageerd door het leger etc.
quote:Geen radio/TV hier
Op donderdag 27 september 2001 09:03 schreef DarkElf het volgende:
Op dit moment zijn er in Rotterdam 4 mensen aangehouden, de auto uitgehaald en worden onder schot gehouden. 1 van de 4 loopt nu onder bewaking naar hun auto, een wit bestelbusje, verder is er nog niets bekend.
Wel lekker rustig op het werk nu (Spijkenisse). Ik schat dat ongeveer 75% van de mensen er nog niet is. Enkele hebben al gebeld dat ze omdraaien en thuis blijven vandaag.
GEEN EXPLOSIE, COENTUNNEL WEER OPEN
In de Coen- en Zeeburgerertunnel hebben zich om 08.00 en 08.15 uur geen explosies voorgedaan. Op die tijdstippen zouden volgens in een anonieme brief aan het ANP bommen afgaan in drie tunnels in Rotterdam en Amsterdam.
Rond 09.00 uur is de Coentunnel weer gedeeltelijk vrijgegeven voor het verkeer. Wel wordt de weg nog gedeeltelijk geblokkeerd door legervoertuigen.
quote:'t Moet toch niet al te moeilijk zijn om een radiostation via het internet te volgen ?
Op donderdag 27 september 2001 09:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:Geen radio/TV hier
quote:Geen streams toegestaan hier.
Op donderdag 27 september 2001 09:17 schreef popolon het volgende:[..]
't Moet toch niet al te moeilijk zijn om een radiostation via het internet te volgen ?
quote:Zal het proberen, volg het nieuws en probeer tegelijkertijd te tikken
Op donderdag 27 september 2001 09:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Geen radio/TV hier
Blijf je ons op de hoogte houden?
De gene die die melding heeft gemaakt mag van mijn part dood vallen ik treur er niet om
quote:Of dit is een 'vreemde' manier van bekeren
Op donderdag 27 september 2001 09:25 schreef shmoopy het volgende:
Waarom gaat iedereen er van uit dat dit verband houdt met de aanslagen in Amerika?
Die terorristen hebben als doel zoveel mogelijk 'ongelovigen' te doden,
die gaan dus niet waarschuwen voor een aanslag.
quote:Ik zie niet dat iedereen er vanuit gaat dat dit verband houdt met Amerika. Er is volgens mij 1 persoon geweest die dit opperde.....
Op donderdag 27 september 2001 09:25 schreef shmoopy het volgende:
Waarom gaat iedereen er van uit dat dit verband houdt met de aanslagen in Amerika?
Die terorristen hebben als doel zoveel mogelijk 'ongelovigen' te doden,
die gaan dus niet waarschuwen voor een aanslag.
Voor de rest is iedereen er nogal nuchter onder naar het mij lijkt.
quote:Hmm.
Op donderdag 27 september 2001 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Of dit is een 'vreemde' manier van bekeren
Hoewel?
-edit-typo
xM
quote:Gelukkig wel.
Op donderdag 27 september 2001 09:28 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ik zie niet dat iedereen er vanuit gaat dat dit verband houdt met Amerika. Er is volgens mij 1 persoon geweest die dit opperde.....
Geef toe,het is wel het eerste waar de meeste mensen aan denken.
Er is nu wel iemand uit zijn auto gehaald en moet op zijn knieen bij de vangrail, wederom onder schot. Zijn auto wordt doorzocht.
Mag ook weer naar zijn auto, nog steeds onder schot.
(Lijkt mij meer dat ze gewoon op zoek zijn naar iets/iemand.)
Shell/pernis: cirkelen twee helicopters boven, 1 leger helicopter en 1 van de rijkspolitie.
De heer Stoop van politie Rotterdam: Acties naar aanleiding van anonieme brief. Deze brief werd op zo'n mate serieus genomen dat de politie niet anders kon dan de twee tunnels meteen afsluiten.
Op dit moment worden de verscherpte controles beindigd en gaan ze weer terug naar toestand normaal.
Hoop dat ik alles een beetje goed over laat komen
Dit was DarkElf voor het Fok! Nieuws.
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 27-09-2001 09:43]
quote:Natuurlijk. Je wilt niet weten hoevaak er bommeldingen doorgebeld worden voor Rotterdam CS. Nu heeft iemand gebeld en melding gedaan van bommen in 4 tunnels.
Op donderdag 27 september 2001 09:28 schreef DarkElf het volgende:
Gezien de situatie wordt er serieuzer op gereageerd dan normaal. Big deal.
Is er al bekend of die aangehouden personen er nu iets mee te maken hadden? Zelfs dat kan namelijk gewoon toeval zijn, aangezien vrijwel alle auto's werden gecontroleerd. Dikke kans dat je dan een paar figuren aantreft met een illegaal wapen of zo.
Ik zie nog geen reden voor grote paniek in ieder geval
quote:De terroristen hebben al gewonnen.
Op donderdag 27 september 2001 09:39 schreef DarkElf het volgende:
De 4 mannen uit het busje, mogen weer terug in de auto.Er is nu wel iemand uit zijn auto gehaald en moet op zijn knieen bij de vangrail, wederom onder schot. Zijn auto wordt doorzocht.
Mag ook weer naar zijn auto, nog steeds onder schot.
(Lijkt mij meer dat ze gewoon op zoek zijn naar iets/iemand.)
Shell/pernis: cirkelen twee helicopters boven, 1 leger helicopter en 1 van de rijkspolitie.
De heer Stoop van politie Rotterdam: Acties naar aanleiding van anonieme brief. Deze brief werd op zo'n mate serieus genomen dat de politie niet anders kon dan de twee tunnels meteen afsluiten.
Op dit moment worden de verscherpte controles beindigd en gaan ze weer terug naar toestand normaal.
Hoop dat ik alles een beetje goed over laat komen
Dit was DarkElf voor het Fok! Nieuws.
quote:
Op donderdag 27 september 2001 09:45 schreef nipeng het volgende:[..]
De terroristen hebben al gewonnen.
quote:Laat me raden omdat er meteen acties werden ondernomen???
Op donderdag 27 september 2001 09:45 schreef nipeng het volgende:[..]
De terroristen hebben al gewonnen.
WIE zegt dat het terroristen waren!
Autobom
In de brief wordt gesproken van een witte Volkswagen Polo die om 8.00 uur in de westbuis van de Amsterdamse Coentunnel zou exploderen. In de oostbuis van de Rotterdamse Beneluxtunnel zou dat het geval zijn met een rode Opel Kadett (type E).
Deze auto's zouden gestolen zijn in respectievelijk Amsterdam en Antwerpen. De afzender heeft het ook nog over een derde autobom, die om 08.15 uur zou ontploffen in de Zeeburgertunnel in Amsterdam.
Slachtoffers
De onbekende afzender van de brief schrijft dat hij waarschuwt voor de aanslagen, omdat hij vreest dat er zeer veel slachtoffers zullen vallen. Door auto's met daarin tanks met een mengsel van zwavel, nitraat en olie te laten ontploffen, was het de bedoeling dat "zoveel mogelijk slachtoffers" zouden worden gemaakt, aldus de schrijver, omdat "gehoopt wordt dat de tunnels zullen instorten."
Gewapende strijd
De afzender meldt dat hij in principe achter "gewapende strijd tegen het verderfelijke westen" staat, maar dat hij vindt dat bij de aangekondigde aanslagen te veel slachtoffers zullen vallen. Volgens de schrijver worden er donderdag en vrijdag over de hele wereld verschillende aanslagen gepleegd.
quote:Zit wel wat in hoor.
Op donderdag 27 september 2001 09:46 schreef Jeromar het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Met hun afschuw over het vrije Westen hebben ze dat vrije Westen doeltreffend geraakt:
in hun gevoel van vrijheid.
quote:I told you so.
Op donderdag 27 september 2001 09:50 schreef defender het volgende:De afzender meldt dat hij in principe achter "gewapende strijd tegen het verderfelijke westen" staat, maar dat hij vindt dat bij de aangekondigde aanslagen te veel slachtoffers zullen vallen. Volgens de schrijver worden er donderdag en vrijdag over de hele wereld verschillende aanslagen gepleegd.
quote:Eerst maar eens afwachten of er echt iets gaat gebeuren!
Op donderdag 27 september 2001 09:50 schreef defender het volgende:
Nog even een update op www.nu.nl :
De afzender meldt dat hij in principe achter "gewapende strijd tegen het verderfelijke westen" staat, maar dat hij vindt dat bij de aangekondigde aanslagen te veel slachtoffers zullen vallen. Volgens de schrijver worden er donderdag en vrijdag over de hele wereld verschillende aanslagen gepleegd.
quote:Dit kan heel goed een of andere gek zijn die deze brief heeft verstuurd. Ikzelf ga daar ook zeker van uit.
Op donderdag 27 september 2001 09:57 schreef DarkElf het volgende:[..]
Eerst maar eens afwachten voor we hysterisch gaan worden niet?
quote:Dat verklaart waarom er bepaalde personen uit hun auto werden gehaald lijkt me.
Nog even een update op www.nu.nl :Autobom
In de brief wordt gesproken van een witte Volkswagen Polo die om 8.00 uur in de westbuis van de Amsterdamse Coentunnel zou exploderen. In de oostbuis van de Rotterdamse Beneluxtunnel zou dat het geval zijn met een rode Opel Kadett (type E).
quote:Of dat het geval is zullen we snel genoeg horen. Ik heb er mijn twijfels over.
quote:Per definitie zijn/is degene(n) die dit gemeld hebben een terrorist. Misschien niet in het opzicht dat er nu een explosie is geweest maar het is wel degelijk een terroristische daad. Maar dan meer op economisch vlak. Leger, brandweer en politie met materieel uit laten rukken kost klauwen met geld. Half amsterdam en rotterdam en nog een beetje van NL dat vaststaat in de file en transporten die hun doorgang niet vinden zoals gepland. Dit zijn slechts de zichtbare gevolgen voor de buitenstaander en voor mij en velen met mij valt dit ook gewoon onder terrorisme.
Op donderdag 27 september 2001 09:49 schreef DarkElf het volgende:[..]
Laat me raden omdat er meteen acties werden ondernomen???
WIE zegt dat het terroristen waren!
quote:idd. paniek zaaien. en meer... en met succes. Laten we hopen dat het daarbij blijft.
Op donderdag 27 september 2001 10:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Dat verklaart waarom er bepaalde personen uit hun auto werden gehaald lijkt me.
Maar er is toch verder niets gevonden in de auto's?
[..]Of dat het geval is zullen we snel genoeg horen. Ik heb er mijn twijfels over.
quote:Klinkt idd gedailleerd genoeg om serieus te nemen.
Nog even een update op www.nu.nl :Autobom
Deze auto's zouden gestolen zijn in respectievelijk Amsterdam en Antwerpen. De afzender heeft het ook nog over een derde autobom, die om 08.15 uur zou ontploffen in de Zeeburgertunnel in Amsterdam.
Slachtoffers
De onbekende afzender van de brief schrijft dat hij waarschuwt voor de aanslagen, omdat hij vreest dat er zeer veel slachtoffers zullen vallen. Door auto's met daarin tanks met een mengsel van zwavel, nitraat en olie te laten ontploffen, was het de bedoeling dat "zoveel mogelijk slachtoffers" zouden worden gemaakt, aldus de schrijver, omdat "gehoopt wordt dat de tunnels zullen instorten."
Gewapende strijd
De overdadige reactie van de overheid is zo bedoeld, laten zien dat Nederland paraat is. Persoonlijk vind ik dat een domme zet, want iedereen schrikt zich nou de pleuris:'de Russen komen!"
quote:Ik had daarom al mijn post aangepast
Op donderdag 27 september 2001 09:58 schreef defender het volgende:[..]
Dit kan heel goed een of andere gek zijn die deze brief heeft verstuurd. Ikzelf ga daar ook zeker van uit.
Mijn post was niet meer dan informatief hoor.
Ik ben in principe tegen de doodstraf, maar dit soort mensen mogen van mij heel lang opgesloten worden in de meest vochtige schimmelde rottende cel te wereld...
quote:Neuh, maar zo te zien zijn er nog niet zoveel online. Heb hem zelf even volgegooid.
Op donderdag 27 september 2001 09:38 schreef Jeromar het volgende:
Waar update de Fok Mods de FP? De FP is n.l. sinds 1 uur al niet geupdate.... Moeten ze soms naar Rotterdam?
Er zitten nu vast ergens een paar mensen zich rot te lachen om het zo geslaagde resultaat van hun misselijke grap.
Ik hoop dat degenen die hier achter zitten snel gepakt worden.
Snap de lol van valse bommeldingen echt niet.
quote:
Op donderdag 27 september 2001 09:35 schreef shmoopy het volgende:[..]
Gelukkig wel.
Komt waarschijnlijk ook omdat het vooraf gemeld is,en omdat 'we' nou eenmaal nuchtere Hollanders zijn.
Die bommeldingen zullen de komende tijd nog wel ff door blijven gaan denk ik, iedereen kan nu heel makkelijk gebruik maken van de massale volksangst. Misschien waren het wel friesen..
quote:Echte bommeldingen zijn ook geen pretje, hoor...
Op donderdag 27 september 2001 10:16 schreef golfer het volgende:
...Snap de lol van valse bommeldingen echt niet.
quote:Juist.
Op donderdag 27 september 2001 09:50 schreef shmoopy het volgende:[..]
Zit wel wat in hoor.
Met hun afschuw over het vrije Westen hebben ze dat vrije Westen doeltreffend geraakt:
in hun gevoel van vrijheid.
Zodra we hysterisch gaan worden dan is het voorbij.
Natuurlijk wel goed dat de overheid zo kordaat optrad.
quote:beter dan dooien!
Op donderdag 27 september 2001 10:20 schreef kamagurka het volgende:
Misschien waren het wel friezen..
quote:En dan die sig eronder!
Op donderdag 27 september 2001 10:34 schreef bixister het volgende:[..]
beter dan dooien!
quote:lijken mij wat opzettelijke spelfouten in zitten.
Op donderdag 27 september 2001 11:10 schreef Jeromar het volgende:
[afbeelding]
De brief..........
aanzetten tot intolerantie
Goed lang de gevangenis in die grapjes...
quote:Bekend handschrift ook.
[afbeelding]
De brief..........
quote:Ik kan me voorstellen dat deze brief serieus genomen werd.
[afbeelding]
De brief..........
quote:Ja, 'dit brief'.
Op donderdag 27 september 2001 11:38 schreef BigDick het volgende:[..]
lijken mij wat opzettelijke spelfouten in zitten.
iemand die het allochtoon wil doen laten lijken.
(Overigens hebben allochtonen niet het alleenrecht op spelfouten.)
quote:Lama, Halinalle zag het ook al.
Op donderdag 27 september 2001 11:38 schreef BigDick het volgende:[..]
lijken mij wat opzettelijke spelfouten in zitten.
iemand die het allochtoon wil doen laten lijken.
quote:Mee eens, ik woon zelf in het achterland van de Botlektunnel en moet er niet aan denken als er hier of ergens wat gebeurt. In ieder geval zitten we hier als ratten in de val. Scarry...
Op donderdag 27 september 2001 12:23 schreef Ryan3 het volgende:
Of het is een zieke geest, die racisme o.i.d. wil aanwakkeren, of het is echt, en hebben potentiėle terroristen vooralsnog eieren voor hun geld gekozen, en dan is het really scarry...
Verder lijkt 'dit brief' mij ook een opzettelijke grammaticafout.
quote:We hadden dat vroeger ook vaak. Maar goed, naast onze school stond dan ook het amerikaanse consulaat.
Op donderdag 27 september 2001 11:44 schreef speknek het volgende:
Gewoon ettertjes. Wij hebben ook zovaak bommeldingen op onze middelbare school gehad.
quote:Als ik de bommelder was en bewust de wellicht onjuiste indruk zou willen wekken dat een bepaalde groep Nederlanders achter deze melding zat zou ik dat wat subtieler doen dan 'dit brief'. Is me wat te opvallend.
Op donderdag 27 september 2001 17:28 schreef Zanderrr het volgende:Verder lijkt 'dit brief' mij ook een opzettelijke grammaticafout.
quote:Hoezo Dat Soort Fouten Maak Ik Ook Wel Eens
Op donderdag 27 september 2001 17:37 schreef Zanderrr het volgende:
Toch vind ik het raar. 'Verderfelijke' en 'tot ontploffing brengen' zijn nou niet echt woorden of zinsconstructies die iemand gebruikt die niet weet dat het 'deze brief' moet zijn. Lijkt mij, maar: ik ben geen expert.
En Ik Ben Niet Eens Een Buitenlander
quote:Als iemand opzettelijk spelfouten zou gaan maken in die brief had hij er wel meer verzonnen dacht ik zo. Maar wat wel opmerkelijk is dat die persoon wist wat voor auto's er gestolen waren. Dit zuig je niet zo 1 2 3 uit je duim...
Op donderdag 27 september 2001 17:37 schreef Zanderrr het volgende:
Toch vind ik het raar. 'Verderfelijke' en 'tot ontploffing brengen' zijn nou niet echt woorden of zinsconstructies die iemand gebruikt die niet weet dat het 'deze brief' moet zijn. Lijkt mij, maar: ik ben geen expert.
quote:
Op donderdag 27 september 2001 08:37 schreef DarkElf het volgende:
Containers en rupsvoertuigen sluiten de coentunnel af.
Bij benelux is het leger nu ook gearriveerd.Verder is er ook politie aktiviteit bij het Shellcomplex in Rotterdam.
Pff... in heel het topic worden ik en mijn collega's maar 1 keer genoemd.. magertjes hoor..
Zie links op de foto.. En ik stond met mijn wagen natuurlijk net weer op de verkeerde plek Achter de fotograaf
Maar goed, ik loop nu wel te zeuren dat ik niet op de foto sta, het is natuurlijk te gek voor woorden dat dit soort acties ondernomen moeten worden. Ik heb er dus met m'n neus bovenop gestaan, en het was echt een vreemde situatie. Mannen met geweren en maskers, tanks, gepansterde auto's.
Zoals je op de foto kunt zien, staat er een rijd auto's te wachten om geinspecteerd te worden. Dat controleren gebeurde ook heel geheimzinnig. Ze hadden een cordon van de vrachtwagens en tanks gemaakt, zodat er van buitenaf niet te zien was wat er zich bij het voertuig voordeed.
Het was trouwens wel stoer hoe we onder politiebegeleiding met 9 vrachtwagens achter elkaar de vluchtstrook over werden geleid. We hebben zo'n beetje alles gedaan wat je in het normale verkeer niet mag doen Vluchtstrook rijden, rood licht pakken, kruisingen aan de linkse kant passeren, al spookrijdend de file voorbij.. Dat was eigenlijk nog het 'leuke' gedeelte, voor de rest was het wachten en hangen tot de afzetting opgeheven werd..
Maar ik ben blij dat het allemaal zonder gevolg beeindigd is..
quote:Volgens mij behoor je niet eens tot het menselijk ras
Op donderdag 27 september 2001 17:41 schreef ZineGineZidane het volgende:[..]
Hoezo Dat Soort Fouten Maak Ik Ook Wel Eens
En Ik Ben Niet Eens Een Buitenlander
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |