abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 februari 2005 @ 12:55:00 #151
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_25055192
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 19:19 schreef Manneke_Pils het volgende:
Rules of Engagement

Oftewel je minpunten die je krijgt als je op een teammaat schiet of hem afknalt
En dat geeft dus weer aftrek van je honor punten? want ik snap nog steeds niet precie shoe je meer honor krijgt. Ik heb er nog steeeds 10.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  zaterdag 12 februari 2005 @ 13:13:47 #152
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_25055498
Jacco,

Ik neen aan dat je op officiele of op leased servers speelt. (te herkennen aan het witte bolletje voor de servername). Zo niet, dan worden je punten niet naar de AA hoofdserver gestuurd welke je scores verwerkt.

Als je honor 10 t/m 19 hebt, dan krijg je voor elke 1000 punten één honor punt.
Heb je honor 20 t/m 30, dan moet je (ik dacht) ongeveer 2500 punten halen voor 1 honor punt. etc. etc.

ga naar www.americasarmy.com
klik helemaal bovenaan rechts op "my account"
Log in
Ga dan naar "maintain account", daar staat hoeveel punten je nog moet om een extra honor punt te krijgen.
pi_25055525
meet the Fo(c)kkers!!! Nu in de bioscoop!
pi_25057200
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 23:25 schreef mechatronics het volgende:
Ik ben er trouwens achter dat , ik snipe nogal veel
dat als je op lange afstand een headshot door een teamgenoot geeft, via scope, dat de ROE echt minimaal is, 8 of niks,... iets dergelijks.

kwam ik per ongeluk achter
knip
Hoeveelheid roe die je krijgt hangt volgens mij af van de schade die je aanricht, als die gozer al dik rood was heeft ie maar een klein tikkie nodig om dood te gaan, wat dus weinig roe betekent. Maar altijd leuk om eens uit te proberen.
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
pi_25071005
Ik heb gisteren ook maar weer eens AA geinstalleerd en ik gebruik het programma The all seeing eye om servers te zoeken, vroeger ging dit altijd goed en had ik altijd een grote lijst met goede servers.
Maar nu zie ik 4-5 servers van onder de 100(ping), zijn er gewoon minder servers of is The all seeing eye gewoon slechter geworden ofzo?
pi_25071130

Ik gebruik niet eens zo'n programma.
Je kán evt. iets als GameSpy gebruiken, maar ik kijk gewoon altijd bij deployment hoor, ja of ik kijk bij buddy list of er toevallig 1tje online is... en via daar launchen, alleen dan moet ik eerst wel AA op de achtergrond hebben draaien..
-
  zondag 13 februari 2005 @ 13:14:26 #157
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_25071362
Ja, als je vanuit Gamespy wil joinen, dan is de server meestal al vol, als er maar een stuk of 3 slots nog over zijn ofzo.. omdat je hij het spel zelf ook nog moet opstarten

Waarom zou je niet via AA zelf doen Als je wil spelen, moet je hem toch openen, en joinen is dan alleen maar sneller!

Enne zolang je onder de 200 ping zit met een serverbij AA, heb je vaak nog niet eens lagg ...

Alleen misschien ff de eerste ronde!
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  zondag 13 februari 2005 @ 19:44:01 #158
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_25074748
Zo net terug van de autorai. Was weer vetjes. Alleen jammer dat het met elke editie meer zakelijker en strakker wordt. (en drukker, tering hey).

Anyhow, dit was inmiddels mijn 7e keer autorai.
Ik heb een stuk of 200 foto's gemaakt. Iemand die een speciale auto wilt zien, dan post ik hem wel ff. (indien hij in mijn collectie zit)
  maandag 14 februari 2005 @ 17:38:17 #159
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_25087759
quote:
Op zondag 13 februari 2005 19:44 schreef Dacide het volgende:
Zo net terug van de autorai. Was weer vetjes. Alleen jammer dat het met elke editie meer zakelijker en strakker wordt. (en drukker, tering hey).

Ik heb een stuk of 200 foto's gemaakt. Iemand die een speciale auto wilt zien, dan post ik hem wel ff. (indien hij in mijn collectie zit)
Ben gister ook geweest. En wil van jou natuurlijk de foto's van de Pagani Zonda zien
  maandag 14 februari 2005 @ 17:44:16 #160
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_25087818
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 13:13 schreef Dacide het volgende:
Jacco,

Ik neen aan dat je op officiele of op leased servers speelt. (te herkennen aan het witte bolletje voor de servername). Zo niet, dan worden je punten niet naar de AA hoofdserver gestuurd welke je scores verwerkt.

Als je honor 10 t/m 19 hebt, dan krijg je voor elke 1000 punten één honor punt.
Heb je honor 20 t/m 30, dan moet je (ik dacht) ongeveer 2500 punten halen voor 1 honor punt. etc. etc.

ga naar www.americasarmy.com
klik helemaal bovenaan rechts op "my account"
Log in
Ga dan naar "maintain account", daar staat hoeveel punten je nog moet om een extra honor punt te krijgen.
Thx, nu heb ik dit er dus staan.

Experience 5418
Honor 10
Experience Required For Next Level 582
Marksmanship Score 28

En nu begrijp ik dus hoe langer/vaker je speelt hoe meer experience punten je krijgt? en op welke manier word je marksmanship score hoger dan?
pi_25088034
je markmanshipscore is de score die je haalt op de Markmanship course, de training die je als eerste hebt gedaan!

Je moest 23 [??] van de 40 halen om die cursus te halen, maar wil je kunnen snipen ( en de Advanced Markmanship cursus kunnen doen) dan moet je minimaal 36 van de 40 targets raken!!!
Nu snap je misschien ook waarom ik zo pissed was bij deze score:

Owja, als je bijvoorbeeld een manneke afschiet krijg je 10 punten. Die komen bij je experience erbij staan, en gaan van je "Experience Required For Next Level " af. Als die op 0 is, krijg je 1 honor punt erbij!
MAAR dan moet je wel op officiele of op Geleasde officiele servers spelen! Anders word het niet geregistreerd en telt het dus niet mee voor je honor en heb je er dus niks aan..

Jij moet dus nog 582 punten halen op een officiele/ geleasde offiiciele server voor je honor 11 bent
  maandag 14 februari 2005 @ 18:39:46 #162
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_25088638
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
je markmanshipscore is de score die je haalt op de Markmanship course, de training die je als eerste hebt gedaan!

Je moest 23 [??] van de 40 halen om die cursus te halen, maar wil je kunnen snipen ( en de Advanced Markmanship cursus kunnen doen) dan moet je minimaal 36 van de 40 targets raken!!!
Nu snap je misschien ook waarom ik zo pissed was bij deze score:
[afbeelding]

Owja, als je bijvoorbeeld een manneke afschiet krijg je 10 punten. Die komen bij je experience erbij staan, en gaan van je "Experience Required For Next Level " af. Als die op 0 is, krijg je 1 honor punt erbij!
MAAR dan moet je wel op officiele of op Geleasde officiele servers spelen! Anders word het niet geregistreerd en telt het dus niet mee voor je honor en heb je er dus niks aan..

Jij moet dus nog 582 punten halen op een officiele/ geleasde offiiciele server voor je honor 11 bent
Dank je en duidelijk zo idd. Maar nu hoef ik nog maar 312 punten

En als ik dus die advanced sniper wil doen moet ik dus die eerste sniper training weer over doen zodat ik meer dan 36 punten haal.
pi_25089176
Ja, gewoon die Markmanshipcourse opnieuw doen, ik ben nu sharpshooter, omdat ik 35 had , maar daar heb je dus geen drol aan, omdat alleen 23 telt om hem de eerste keer te halen en 36 de 2e keer om snipertrainingen te kunnen gaan doen.
0,4% van alle geregistreerde users heeft trouwens maar die snipertraining kunnen doen
Kijk maar bij die statistieken op www.americasarmy.com

En je hebt ook door hoe je official servers e.d. van andere kan onderscheiden ?

[14.gif] dan
pi_25099354
quote:

Het is de bedoeling dat ik ook nog ff naar autoRAI ga, maargoed.
Laat alle foto's maar zien van Porsche, Ferrari, Bugatti, Lamborghini, Bentley, Rolls Royce, Mercedes, BMW etc. (dus alle bijzondere/mooie/snelle/dure auto's). Zet ze online of mail ze naar mn gmail ofzo
pi_25099972
quote:
Op maandag 14 februari 2005 19:10 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ja, gewoon die Markmanshipcourse opnieuw doen, ik ben nu sharpshooter, omdat ik 35 had , maar daar heb je dus geen drol aan, omdat alleen 23 telt om hem de eerste keer te halen en 36 de 2e keer om snipertrainingen te kunnen gaan doen.
0,4% van alle geregistreerde users heeft trouwens maar die snipertraining kunnen doen

[14.gif] dan
Ik heb dan wel gelijk zin om het hele lijstje over te tikken, ik verveel me...
Honor Stats
61-80: 0.4%
41-60: 1.0% (hier zit ik)
21-40: 3.3%
0-20: 95.2% <--

Markmanship Totals
Experts(36-40) 8.5%
Sharpshooters (30-35) 40.0%
Marksman (23-29) 13.4%
Unqualified(0-22)38.1% Dat betekend dat 38.1% nog niet eens online kan

AA:SF Top Level Stats
Total Registered Players: 4,658,661
# Completed Basic Training 2,685,117
New Users Feb 2005: 71,387
Total Servers 15,028

Player Averages
Avg. Honor: 39 (das al best hoog...)
Avg Marksmanship: 30
Avg. Rounds per Day: 1,307,665
Avg. Hours per Day: 77,689

Special Forces Stats ik zou niet weten wat dit is...
SF Rescue: 366,843 (Hospital, toch?)
SF Escape: 341,417 (welke?)
SF CSAR: 396,731
SF Recon 146,798

dat waren ze weer
-
pi_25100767
Het lijkt erop dat v2.3 vandaag uitkomt

http://aaotracker.4players.de/thread.php?threadid=82603
pi_25102083
Hmmz bij die latest downloads info op de hoofdpagina staat nu nog niks erover.. Ach, komt vanzelf wel...

Als je btw een beetje kan spelen is het ook wel leuk, om een noob-accountje aan te maken In 5 minuten ff die basistraining en je kan spelen!

Krijg je best leuke fragrates mee:

http://aaotracker.4players.de/usertracker.php?userid=294108

Lekker trieste nick ik weet het, maar dan denken ze tenminste echt dat je een noob bent...
--> tot je begint te schieten
  dinsdag 15 februari 2005 @ 17:30:48 #168
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_25102147
quote:
Op maandag 14 februari 2005 19:10 schreef Manneke_Pils het volgende:

[14.gif] dan
Ja dat wist ik en speel dus alleen maar op die servers. Vanaf wanneer kan ik in de us-army kledij rondlopen dan? wat ben nu nog steeds als indiginous forces.
pi_25103202
Owja, dat is ook een puntje, waar ik nog een vraag over heb aan de nog meer ervaren mensen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe krijg je dat dus voor elkaar? Met een ak47 starten ipv m16 ?

Als je spectate mode hebt, zie je verschillende mensen, de een gekleed als 'opfor' de andere as Us army..

Iemand enig idee hoe je je eigen geweer e.d. kan aanpassen
pi_25110030
quote:

ik ga alleen maar naar races kijken en af en toe een auto rai meepikken. Dit jaar niet geweest.
  woensdag 16 februari 2005 @ 11:44:56 #171
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_25110834
Voor de mannen die graag de autorai foto's willen zien:
Ik zal straks als ik thuis ben alles op mijn eigen domein zetten. Ik post de link dan gewoon hier.
pi_25111763
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 22:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
Owja, dat is ook een puntje, waar ik nog een vraag over heb aan de nog meer ervaren mensen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe krijg je dat dus voor elkaar? Met een ak47 starten ipv m16 ?

Als je spectate mode hebt, zie je verschillende mensen, de een gekleed als 'opfor' de andere as Us army..

Iemand enig idee hoe je je eigen geweer e.d. kan aanpassen
Dat is gewoon een soort van bug, als je snel in het spel bent, dus als je toevallig bij een server binnenkomt als deze net een seconde of net begint, dan zien je teammates er ook uit als OpFor. Dan zie je ze gewoon als OpFor, met een AK47, terwijl ze toch US army met M16 zijn....
pi_25111856
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:40 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

Dat is gewoon een soort van bug, als je snel in het spel bent, dus als je toevallig bij een server binnenkomt als deze net een seconde of net begint, dan zien je teammates er ook uit als OpFor. Dan zie je ze gewoon als OpFor, met een AK47, terwijl ze toch US army met M16 zijn....
Tja ok, daar was ik ook achter, maar bij tracker kan je rechtsboven bij online buddies ook hun inventory zien..

Bij sommige staat er dan dus gewoon GP of AK47 enz. enz. en dan dus niet de standaard amerikaanse helm en rugzak!

Schijnbaar kan je dus zo beginnen, maar hoe Nog steeds geen idee...
pi_25113694
Nee dat kan zo niet, dat inventory, dat is iets voor de gein van tracker zelf. Daar kan je met punten spullen kopen. Waar dit voor dient weet ik alleen niet
Maar je kan dus niet zelf kiezen dat je begint als OpFor met AK47
pi_25114890
ok, had ik ook al niet verwacht met zo'n naam zoals America's Army, die Amerikanen zullen niet toestaan dat je een spel speelt als de vijanden van de amerikanen
'
Auth is weer down btw
pi_25115823
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 17:53 schreef Manneke_Pils het volgende:
ok, had ik ook al niet verwacht met zo'n naam zoals America's Army, die Amerikanen zullen niet toestaan dat je een spel speelt als de vijanden van de amerikanen
'
Auth is weer down btw
hij doet het alweer hoor
En op het laatst had ik er ff geen zin meer in, dus zo van bye now, en whop met mn RPK 2 teamgenoten omver blazen, en naar de gevangenis
-
  woensdag 16 februari 2005 @ 20:08:09 #177
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_25116136
Hoe zit het met btw met die kleurtjes die achter de namen staan als je asl spectator mee kijkt?
pi_25116234
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 19:42 schreef mechatronics het volgende:

[..]

hij doet het alweer hoor
En op het laatst had ik er ff geen zin meer in, dus zo van bye now, en whop met mn RPK 2 teamgenoten omver blazen, en naar de gevangenis
Ik vanmiddag ook op bridge. Ik was met iemand ff sniper rifle ruilen, en hij kreeg er nades bij, een andere gast vroeg of hij ook nades van mij mocht, ik zo van ja volgende ronde. Volgende ronde loop ik naar 'm toe, ik eerst mn flash nades droppen, en dan frag, en bij de laatste snel de pin eruit trekken
Weer een bezoek aan de gevangenis afgelegd
pi_25117347
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 20:17 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

Ik vanmiddag ook op bridge. Ik was met iemand ff sniper rifle ruilen, en hij kreeg er nades bij, een andere gast vroeg of hij ook nades van mij mocht, ik zo van ja volgende ronde. Volgende ronde loop ik naar 'm toe, ik eerst mn flash nades droppen, en dan frag, en bij de laatste snel de pin eruit trekken
Weer een bezoek aan de gevangenis afgelegd
Ik zit mensen ook gek te maken met die "Frag out!"-bind

Net ook weer iets anders, zo'n kerel van 85 honor bij me in het team en er is smoke op bridge bij het midden. Ik zie iemand op onze cat jumpen dus ik roep E ON OUR CAT, ik lig klaar, ja ik zie iets, BAM

85 honor Kerel dood, die nog 0 kia had
Hij moeilijk doen, jah! dat deed je expres! Nee echt niet blabla, meteen een votekick aan mn broek
  vrijdag 18 februari 2005 @ 19:34:22 #180
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_25149645
Honor 12 bereikt
pi_25149741
Hoaah Soldier!
-
pi_25150211
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 11:44 schreef Dacide het volgende:
Voor de mannen die graag de autorai foto's willen zien:
Ik zal straks als ik thuis ben alles op mijn eigen domein zetten. Ik post de link dan gewoon hier.
....
Ik wacht..

En ik ga er ws. zondag nog naartoe, (en waarschijnlijk met een VIP kaart voor de Ferrari stands, en heel misschien zelfs voor alle stands ). Mn Pa heeft een 575 Maranello...

Just kidding Maar het is wel waar dat ik ws. VIP kaart krijg
pi_25150462
Wil er iemand trouwens nog een Gmail invite?
Heb er ineens 50
pi_25150714
ik ook
-
pi_25151723
net ff met v2.3 gespeeld, speeld wel lekker, nog geen hacker gezien :p, maar dat zegt nog niks..
pi_25152277
wat? is ie er al?!?
>>> downloading

ook nieuwe levels?
-
pi_25160437
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 22:17 schreef mechatronics het volgende:
wat? is ie er al?!?
>>> downloading

ook nieuwe levels?
Yeuy!
Ik ben nu dus pas aan het downen,...
maar check!
http://www.americasarmy.com/intel/map_urban.php

Hoaah!
-
pi_25161248
pi_25161272
* ZigoSOS is aan het downloaden!

edit: Dl'ing @ 140 kb/s , ong. 8 minuten te gaan
edit 2: Al op 20 %
edit 3 : Wat is FOK! snel vandaag!
edit 4 : Dacide, ik wacht nog steeds op foto's.

[ Bericht 32% gewijzigd door ZigoSOS op 19-02-2005 14:09:15 (FOK! is snel :`)) ]
pi_25161430
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 14:05 schreef ZigoSOS het volgende:
* ZigoSOS is aan het downloaden!

edit: Dl'ing @ 140 kb/s , ong. 8 minuten te gaan
edit 2: Al op 20 %
edit 3 : Wat is FOK! snel vandaag!
edit 4 : Dacide, ik wacht nog steeds op foto's.
dat editten van jou ook /
ik heb em binnen, gepatced, gereboot, en ik ga nu gamen
-
pi_25161529
Ikke ook
pi_25161534
En ik heb schijt aan rebooten
pi_25161947
Urban Assault is wel geinig, en server info is handig (alhoewel hij na 4 verschillende servers steeds op 1 server blijft hangen ), het Spectate knopje is handig, voor als je terug wilt naar Spectate mode. Maar bij SF Hospital, wtf gebeurde daar.. Hoogste ping van de server was 120, en er was dikke lag. Ook als ik met een RPK naar rechts leunde en schoot hele dikke terugslag.
Nieuwe level is dus wel gaaf, en die kleine nieuwe dingetjes ook.
Maar van Hospital, misschien ligt het aan mij of aan de server, maar dat was echt gaar allemaal..

Ohja, en het connecten naar een server duurt nu nog langer door dat Auth. gebeuren, en het Quitten duurt nu ook langer (heel het spel bleef hangen toen ik wou stoppen... )
pi_25162136
ik vind het ook verragt dat hospital, ik zat bovenin, deed even met chat zodat iedereen het las, dat ik het zat was, ik denk ik spring van de tafel naar buiten, val ik naar beneden, wordt ik, teruggezet op de tafel, en om het af te maken, neergeschoten door iemand van West Wing Roof

fucking hell mate, t is echt erg, die Lag, en we zaten allemaal onder de 150, vage shit, niet leuk meer....
-
pi_25162157
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 15:15 schreef mechatronics het volgende:
ik vind het ook verragt dat hospital, ik zat bovenin, deed even met chat zodat iedereen het las, dat ik het zat was, ik denk ik spring van de tafel naar buiten, val ik naar beneden, wordt ik, teruggezet op de tafel, en om het af te maken, neergeschoten door iemand van West Wing Roof

fucking hell mate, t is echt erg, die Lag, en we zaten allemaal onder de 150, vage shit, niet leuk meer....
en, volgens mij tracked ie em niet meer met AAO tracker.de,.... ik zat net te kijken, maar hij neemt het niet mee, vage stuff.... shit zooi

op die 2 velden na.... is het weinig leuks...
-
pi_25165671
Kom terug van vakantie en 2.3 is uit, morgen gelijk downloaden! Kan iemand wat screens posten van de nieuwe urban map en van die andere nieuwe map?

PS:

Boeing Transavia verliest plaatwerk 3maal raden wie daar in zat
pi_25166351
whooooooo!

trouwens vrij irritant, dat je eerst 4 minuten moet wachten voordat je PunkBuster geupdated is, en daarna nog eens 10 seconden voor elke server die je "joint"

Urban dinges is wel tof, aardig wat granaatwerk in het begin, en je moet soms aardig zoeken naar de vijand, vrij tof
-
pi_25166701
Dacide!! Je zit allemaal gezellig AA te spelen, maar de moeite nemen om het topic te bekijken en de foto's online zetten neem je niet!
pi_25166769
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:03 schreef Fillipe het volgende:
Kom terug van vakantie en 2.3 is uit, morgen gelijk downloaden! Kan iemand wat screens posten van de nieuwe urban map en van die andere nieuwe map?

PS:

Boeing Transavia verliest plaatwerk 3maal raden wie daar in zat
Welkom terug

Wtf dat blauwe is weet ik alleen niet
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:02:01 #200
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_25166835
Hey Fil,

Back in town?

Hoe was je vakantie daar op tenerife? Mazzel met dat plaatwerk, hé

2.3 is wel vetjes. (althans, woodland roeleert de pan uit.)
Ook hjeb ik het idee dat de ragdoll physics en de graphics opgepoetst zijn. Urban vind ik een gruwelijk moeilijke map. Woodland daarentegen ben ik al helemaal verslaafd aan.

IK denk dat Roggel hem ook erg vet zal vinden. (Waar is hij eigenlijk? Lang nie meer gezien)

Maargoed,

Ben nog ff aan het bijkomen van gisteravond. (feestje gehad met benjamin Bates)

Frag ze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')