En dat geeft dus weer aftrek van je honor punten? want ik snap nog steeds niet precie shoe je meer honor krijgt. Ik heb er nog steeeds 10.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:19 schreef Manneke_Pils het volgende:
Rules of Engagement
Oftewel je minpunten die je krijgt als je op een teammaat schiet of hem afknalt
Hoeveelheid roe die je krijgt hangt volgens mij af van de schade die je aanricht, als die gozer al dik rood was heeft ie maar een klein tikkie nodig om dood te gaan, wat dus weinig roe betekent. Maar altijd leuk om eens uit te proberen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:25 schreef mechatronics het volgende:
Ik ben er trouwens achter dat , ik snipe nogal veel![]()
dat als je op lange afstand een headshot door een teamgenoot geeft, via scope, dat de ROE echt minimaal is, 8 of niks,... iets dergelijks.
kwam ik per ongeluk achter
knip
Ben gister ook geweest. En wil van jou natuurlijk de foto's van de Pagani Zonda zienquote:Op zondag 13 februari 2005 19:44 schreef Dacide het volgende:
Zo net terug van de autorai. Was weer vetjes. Alleen jammer dat het met elke editie meer zakelijker en strakker wordt. (en drukker, tering hey).
Anyhow, dit was inmiddels mijn 7e keer autorai.
Ik heb een stuk of 200 foto's gemaakt. Iemand die een speciale auto wilt zien, dan post ik hem wel ff. (indien hij in mijn collectie zit)
Thx, nu heb ik dit er dus staan.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:13 schreef Dacide het volgende:
Jacco,
Ik neen aan dat je op officiele of op leased servers speelt. (te herkennen aan het witte bolletje voor de servername). Zo niet, dan worden je punten niet naar de AA hoofdserver gestuurd welke je scores verwerkt.
Als je honor 10 t/m 19 hebt, dan krijg je voor elke 1000 punten één honor punt.
Heb je honor 20 t/m 30, dan moet je (ik dacht) ongeveer 2500 punten halen voor 1 honor punt. etc. etc.
ga naar www.americasarmy.com
klik helemaal bovenaan rechts op "my account"
Log in
Ga dan naar "maintain account", daar staat hoeveel punten je nog moet om een extra honor punt te krijgen.
Dank je en duidelijk zo idd. Maar nu hoef ik nog maar 312 puntenquote:Op maandag 14 februari 2005 18:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
je markmanshipscore is de score die je haalt op de Markmanship course, de training die je als eerste hebt gedaan!
Je moest 23 [??] van de 40 halen om die cursus te halen, maar wil je kunnen snipen ( en de Advanced Markmanship cursus kunnen doen) dan moet je minimaal 36 van de 40 targets raken!!!
Nu snap je misschien ook waarom ik zo pissed was bij deze score:
[afbeelding]
Owja, als je bijvoorbeeld een manneke afschiet krijg je 10 punten. Die komen bij je experience erbij staan, en gaan van je "Experience Required For Next Level " af. Als die op 0 is, krijg je 1 honor punt erbij!
MAAR dan moet je wel op officiele of op Geleasde officiele servers spelen! Anders word het niet geregistreerd en telt het dus niet mee voor je honor en heb je er dus niks aan..
Jij moet dus nog 582 punten halen op een officiele/ geleasde offiiciele server voor je honor 11 bent
quote:Op zondag 13 februari 2005 19:44 schreef Dacide het volgende:
Zo net terug van de autorai. Was weer vetjes. Alleen jammer dat het met elke editie meer zakelijker en strakker wordt. (en drukker, tering hey).
Ik heb een stuk of 200 foto's gemaakt. Iemand die een speciale auto wilt zien, dan post ik hem wel ff. (indien hij in mijn collectie zit)
Ik heb dan wel gelijk zin om het hele lijstje over te tikken, ik verveel me...quote:Op maandag 14 februari 2005 19:10 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ja, gewoon die Markmanshipcourse opnieuw doen, ik ben nu sharpshooter, omdat ik 35 had, maar daar heb je dus geen drol aan, omdat alleen 23 telt om hem de eerste keer te halen en 36 de 2e keer om snipertrainingen te kunnen gaan doen.
0,4% van alle geregistreerde users heeft trouwens maar die snipertraining kunnen doen
Kijk maar bij die statistieken op www.americasarmy.com
En je hebt ook door hoe je official servers e.d. van andere kan onderscheiden ?
[14.gif] dan
Ja dat wist ik en speel dus alleen maar op die servers. Vanaf wanneer kan ik in de us-army kledij rondlopen dan? wat ben nu nog steeds als indiginous forces.quote:Op maandag 14 februari 2005 19:10 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ja, gewoon die Markmanshipcourse opnieuw doen, ik ben nu sharpshooter, omdat ik 35 had, maar daar heb je dus geen drol aan, omdat alleen 23 telt om hem de eerste keer te halen en 36 de 2e keer om snipertrainingen te kunnen gaan doen.
0,4% van alle geregistreerde users heeft trouwens maar die snipertraining kunnen doen
Kijk maar bij die statistieken op www.americasarmy.com
En je hebt ook door hoe je official servers e.d. van andere kan onderscheiden ?
[14.gif] dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je dat dus voor elkaar? Met een ak47 starten ipv m16 ?
Als je spectate mode hebt, zie je verschillende mensen, de een gekleed als 'opfor' de andere as Us army..
Iemand enig idee hoe je je eigen geweer e.d. kan aanpassen
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
ik ga alleen maar naar races kijken en af en toe een auto rai meepikken. Dit jaar niet geweest.quote:Op zondag 13 februari 2005 19:44 schreef Dacide het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
Owja, dat is ook een puntje, waar ik nog een vraag over heb aan de nog meer ervaren mensenDat is gewoon een soort van bug, als je snel in het spel bent, dus als je toevallig bij een server binnenkomt als deze net een seconde of net begint, dan zien je teammates er ook uit als OpFor. Dan zie je ze gewoon als OpFor, met een AK47, terwijl ze toch US army met M16 zijn....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je dat dus voor elkaar? Met een ak47 starten ipv m16 ?
Als je spectate mode hebt, zie je verschillende mensen, de een gekleed als 'opfor' de andere as Us army..
Iemand enig idee hoe je je eigen geweer e.d. kan aanpassen
Tja ok, daar was ik ook achter, maar bij tracker kan je rechtsboven bij online buddies ook hun inventory zien..quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:40 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Dat is gewoon een soort van bug, als je snel in het spel bent, dus als je toevallig bij een server binnenkomt als deze net een seconde of net begint, dan zien je teammates er ook uit als OpFor. Dan zie je ze gewoon als OpFor, met een AK47, terwijl ze toch US army met M16 zijn....
hij doet het alweer hoorquote:Op woensdag 16 februari 2005 17:53 schreef Manneke_Pils het volgende:
ok, had ik ook al niet verwacht met zo'n naam zoals America's Army, die Amerikanen zullen niet toestaan dat je een spel speelt als de vijanden van de amerikanen
'
Auth is weer down btw
Ik vanmiddag ook op bridge. Ik was met iemand ff sniper rifle ruilen, en hij kreeg er nades bij, een andere gast vroeg of hij ook nades van mij mocht, ik zo van ja volgende ronde. Volgende ronde loop ik naar 'm toe, ik eerst mn flash nades droppen, en dan frag, en bij de laatste snel de pin eruit trekkenquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:42 schreef mechatronics het volgende:
[..]
hij doet het alweer hoor
En op het laatst had ik er ff geen zin meer in, dus zo van bye now, en whop met mn RPK 2 teamgenoten omver blazen, en naar de gevangenis
Ik zit mensen ook gek te maken met die "Frag out!"-bindquote:Op woensdag 16 februari 2005 20:17 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ik vanmiddag ook op bridge. Ik was met iemand ff sniper rifle ruilen, en hij kreeg er nades bij, een andere gast vroeg of hij ook nades van mij mocht, ik zo van ja volgende ronde. Volgende ronde loop ik naar 'm toe, ik eerst mn flash nades droppen, en dan frag, en bij de laatste snel de pin eruit trekken![]()
Weer een bezoek aan de gevangenis afgelegd![]()
....quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:44 schreef Dacide het volgende:
Voor de mannen die graag de autorai foto's willen zien:
Ik zal straks als ik thuis ben alles op mijn eigen domein zetten. Ik post de link dan gewoon hier.
Yeuy!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:17 schreef mechatronics het volgende:
wat? is ie er al?!?
>>> downloading
ook nieuwe levels?
dat editten van jou ookquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:05 schreef ZigoSOS het volgende:
* ZigoSOS is aan het downloaden!
edit: Dl'ing @ 140 kb/s, ong. 8 minuten te gaan
![]()
edit 2: Al op 20 %
edit 3: Wat is FOK! snel vandaag!
edit 4: Dacide, ik wacht nog steeds op foto's.
en, volgens mij tracked ie em niet meer met AAO tracker.de,.... ik zat net te kijken, maar hij neemt het niet mee, vage stuff.... shit zooiquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:15 schreef mechatronics het volgende:
ik vind het ook verragt dat hospital, ik zat bovenin, deed even met chat zodat iedereen het las, dat ik het zat was, ik denk ik spring van de tafel naar buiten, val ik naar beneden, wordt ik, teruggezet op de tafel, en om het af te maken, neergeschoten door iemand van West Wing Roof
fucking hell mate, t is echt erg, die Lag, en we zaten allemaal onder de 150, vage shit, niet leuk meer....
Welkom terugquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:03 schreef Fillipe het volgende:
Kom terug van vakantie en 2.3 is uit, morgen gelijk downloaden! Kan iemand wat screens posten van de nieuwe urban map en van die andere nieuwe map?
PS:
Boeing Transavia verliest plaatwerk 3maal raden wie daar in zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |