En morgenavond ook.....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:01 schreef Lotjeb het volgende:
2nd Law.... ik hoop dat hij die vanavond ook zingt
Melkweg was vorig jaar echt geweldig jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En morgenavond ook.....geweldig lied.
En wat betreft die drukte: ik vind het "zonde" voor hem maar het geeft wel een speciale sfeer asl het niet zo druk is en heb je ook nog een beetje de kans om vooraan te staan. Net als vorig jaar in de Melkweg... geweldig. Dus van mij hoeft het absoluut niet uitverkocht te zijn.
Is het ook, maar ik zou het hem wel gunnen dat ie uitverkoopt. Hij is beter dan bijvoorbeeld James Blunt of Jamie Bubble en die verkopen de HMH uit... rare wereld...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:02 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Melkweg was vorig jaar echt geweldig ja
Is denk dat het enthousiasme van de mensen belangrijker is dan de hoeveelheid mensen toch?
Veel plezier vanavond!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:35 schreef Lotjeb het volgende:
Ik hoop ook nog op My vampire heart...
Verder hoop ik stiekem op dezelfde setlist, vooral de toegift ziet er heel goed uit!
quote:
Pratende mensen zijn idd irritant.. Dat je soms even wat zegt oke.. maar van die 'we praten even het weekend bij' mensen moeten gewoon lekker thuis blijven....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:32 schreef Lotjeb het volgende:
Het was echt super! Tom McRae zoals ik hem gewend ben
Dezelfde playlist als de avond ervoor, alleen 2nd Law niet! Waarschijnlijk kwam dat omdat er achterin de zaal een groep mensen was die constant aan het praten was en rustige nummers daardoor een stuk minder intiem en dus minder succesvol waren
Voor de mensen achterin: als je wil bijpraten met je vrienden doe dat dan ergens anders!!! Het is echt lomp om tijdens een concert te praten, vooral wanneer door de rest van de zaal regelmatig wordt aangegeven dat het storend is!![]()
![]()
![]()
Ow dat is echt irritant en nog belachelijker dat ze niets uitdoen op mensen die aangeven dat het irritant is. Ga da niet naar zo'n concert zou je zeggen.... helaas blijf je dat soort mensen houden. Wij hebben het ook bij KT Tunstall meegemaakt, maar die mensen reageerden er gelukkig wel op.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:32 schreef Lotjeb het volgende:
Het was echt super! Tom McRae zoals ik hem gewend ben
Dezelfde playlist als de avond ervoor, alleen 2nd Law niet! Waarschijnlijk kwam dat omdat er achterin de zaal een groep mensen was die constant aan het praten was en rustige nummers daardoor een stuk minder intiem en dus minder succesvol waren
Voor de mensen achterin: als je wil bijpraten met je vrienden doe dat dan ergens anders!!! Het is echt lomp om tijdens een concert te praten, vooral wanneer door de rest van de zaal regelmatig wordt aangegeven dat het storend is!![]()
![]()
![]()
En nog een paar uurtjes en dan mag ik tentamen makenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is echt irritant en nog belachelijker dat ze niets uitdoen op mensen die aangeven dat het irritant is. Ga da niet naar zo'n concert zou je zeggen.... helaas blijf je dat soort mensen houden. Wij hebben het ook bij KT Tunstall meegemaakt, maar die mensen reageerden er gelukkig wel op.
Ik vind het trouwens jammer voor je dat hij 2nd Law niet heeft gespeeld.
Nog een paar uurtjes en dan mogen wij
Heel veel succes bij je tentamenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:05 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
En nog een paar uurtjes en dan mag ik tentamen maken![]()
Joe Purdy was trouwens verrassend leuk! De muziek danIk had een CD willen kopen maar zijn CD's waren niet verder gekomen dan de douane!
Peace maak jij ook even een kartonnen plaatquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:47 schreef FLR het volgende:
2nd Law speelde hij maandag trouwens ook alleen maar, omdat er mensen vooraan dat nummer op een kartonnen plaat hadden gezet en laten zien... Toen er bij de toegiften dan ook om andere nummers gevraagd werd, was Tom's antwoord: "They did all the effort of putting their request on cardboard. So we're gonna play that on" oid![]()
Daar komt dan wel een ander nummer opquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace maak jij ook even een kartonnen plaat![]()
Toch stond het nummer gewoon op de setlist. Volgens mij was het dus een beetje toneelspelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:47 schreef FLR het volgende:
2nd Law speelde hij maandag trouwens ook alleen maar, omdat er mensen vooraan dat nummer op een kartonnen plaat hadden gezet en laten zien... Toen er bij de toegiften dan ook om andere nummers gevraagd werd, was Tom's antwoord: "They did all the effort of putting their request on cardboard. So we're gonna play that on" oid![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar komt dan wel een ander nummer op![]()
Of... You cut her hair..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Welk ? domme vraag... Mermaid Blues denk ik..
Die staat toch op de setlistquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:51 schreef peaceman het volgende:
How the west was won en A day like today mag hij ook wel spelen van mij
Ow ja, da's die afkortingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |