Ik heb net de kaartjes voor ons gekochtquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:09 schreef peaceman het volgende:
Hij komt naar Nederland![]()
In oktober is het zover.... In diverse zaaltjes! Komt dat zien!![]()
Mooi zo!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb net de kaartjes voor ons gekocht![]()
![]()
Beter van niet, hebben wij meer ruimte om vooraan te staanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:16 schreef peaceman het volgende:
Gaat dit uitverkocht raken? Jawel toch????????
Ik denk nu weer hoor, op Werchter was dat ook het geval....nog 3,5 week!!quote:Op donderdag 29 september 2005 13:22 schreef Lotjeb het volgende:
Ik ga ook kaartjes halen zo!
Dindsdag eindelijk All maps welcome gekocht. Deze cd is wel anders dat de twee vorige maar niet minder goed![]()
Ik ben zo benieuwd! Het vorige concert had zo'n hoog kippenvel gehalte...![]()
![]()
En nu nog maar 12quote:
Wij gaan morgen pas... ben jaloers..quote:
Vertel eens wat meer...wat speelde hij enzo...quote:
Er werd meegezongen ja, maar massaal is een groot woord. Het was namelijk lang niet uitverkocht, zonde! Niet vergelijkbaar met Werchter dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:00 schreef peaceman het volgende:
Werd er ook weer massaal meegezongen? Net als op Werchter en vorig jaar in de Melkweg?
Te gek voor woorden dat het niet uitverkocht was. Echte kwaliteit wordt maar matigjes gewaardeerd blijkbaar...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:02 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Er werd meegezongen ja, maar massaal is een groot woord. Het was namelijk lang niet uitverkocht, zonde! Niet vergelijkbaar met Werchter dus.
Maar die stilte zorgt dan weer voor een intieme sfeer, dat heeft ook wel wat.![]()
Ja ik stond er ook van te kijken. Maar we hebben het natuurlijk over maandagavond, Rotterdam, slecht weer...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Te gek voor woorden dat het niet uitverkocht was. Echte kwaliteit wordt maar matigjes gewaardeerd blijkbaar...![]()
Dat is ook zo... ik heb overwogen om nog te gaan, maar omdat ik het hartstikke druk op mijn werk heb, woensdag al ga in Tivoli en vrijdag naar Dylan in Ahoy heb ik het niet gedaan... Maar was het minder druk hier geweest, was ik zeker gegaan....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:25 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ja ik stond er ook van te kijken. Maar we hebben het natuurlijk over maandagavond, Rotterdam, slecht weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |