ga je ook??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:23 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Tom live is altijd een goede avondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb net de kaartjes voor ons gekochtquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:09 schreef peaceman het volgende:
Hij komt naar Nederlandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In oktober is het zover.... In diverse zaaltjes! Komt dat zien!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooi zo!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb net de kaartjes voor ons gekochtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beter van niet, hebben wij meer ruimte om vooraan te staanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:16 schreef peaceman het volgende:
Gaat dit uitverkocht raken? Jawel toch????????
Ik denk nu weer hoor, op Werchter was dat ook het geval....nog 3,5 week!!quote:Op donderdag 29 september 2005 13:22 schreef Lotjeb het volgende:
Ik ga ook kaartjes halen zo!
Dindsdag eindelijk All maps welcome gekocht. Deze cd is wel anders dat de twee vorige maar niet minder goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben zo benieuwd! Het vorige concert had zo'n hoog kippenvel gehalte...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:15 schreef Lotjeb het volgende:
Ik heb kaartjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:59 schreef peaceman het volgende:
Nog maar 13 daagjes!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En nu nog maar 12quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:59 schreef peaceman het volgende:
Nog maar 13 daagjes!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij gaan morgen pas... ben jaloers..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:25 schreef Lotjeb het volgende:
Vanavondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vertel eens wat meer...wat speelde hij enzo...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:48 schreef FLR het volgende:
Gister was goed iigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er werd meegezongen ja, maar massaal is een groot woord. Het was namelijk lang niet uitverkocht, zonde! Niet vergelijkbaar met Werchter dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:00 schreef peaceman het volgende:
Werd er ook weer massaal meegezongen? Net als op Werchter en vorig jaar in de Melkweg?
Te gek voor woorden dat het niet uitverkocht was. Echte kwaliteit wordt maar matigjes gewaardeerd blijkbaar...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:02 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Er werd meegezongen ja, maar massaal is een groot woord. Het was namelijk lang niet uitverkocht, zonde! Niet vergelijkbaar met Werchter dus.
Maar die stilte zorgt dan weer voor een intieme sfeer, dat heeft ook wel wat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja ik stond er ook van te kijken. Maar we hebben het natuurlijk over maandagavond, Rotterdam, slecht weer...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Te gek voor woorden dat het niet uitverkocht was. Echte kwaliteit wordt maar matigjes gewaardeerd blijkbaar...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is ook zo... ik heb overwogen om nog te gaan, maar omdat ik het hartstikke druk op mijn werk heb, woensdag al ga in Tivoli en vrijdag naar Dylan in Ahoy heb ik het niet gedaan... Maar was het minder druk hier geweest, was ik zeker gegaan....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:25 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ja ik stond er ook van te kijken. Maar we hebben het natuurlijk over maandagavond, Rotterdam, slecht weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop