Leuke kickquote:Op maandag 15 maart 2004 13:26 schreef bigshadow het volgende:
"if words could kill, I'd spell out your name"![]()
"now you're searching, for a song with your name, to define you, the king of the game"quote:Op maandag 15 maart 2004 13:26 schreef bigshadow het volgende:
"if words could kill, I'd spell out your name" :')
Klopt, doet hij nog een festival aan?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:39 schreef placebeau het volgende:
[..]
"now you're searching, for a song with your name, to define you, the king of the game"
hij zit in de verenigde staten voor de moment, dacht ik
Die is erg mooi, ja...quote:Op maandag 15 maart 2004 13:26 schreef bigshadow het volgende:
"if words could kill, I'd spell out your name"![]()
HEY we hebben aardig dezelfde smaak geloof ik hihi...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:58 schreef labello het volgende:
Prachtige en vaak beklemmende muziek (you cut her hair...).
Heerlijk!
Tweede keer dat ik het fout zie staan.quote:Op maandag 22 maart 2004 00:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Boy With The Bubblegum
[afbeelding]
Haha ja jou ben ik ook al een paar keer tegengekomen inderdaad!quote:Op maandag 22 maart 2004 14:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
HEY we hebben aardig dezelfde smaak geloof ik hihi...
had je vorig jaar op werchter moeten langskomenquote:Op maandag 22 maart 2004 18:01 schreef labello het volgende:
[..]
Haha ja jou ben ik ook al een paar keer tegengekomen inderdaad!
Sorry voor het offtopic gehalte... Ontopic: Ik ben hem al een aantal keren misgelopen en baal daar behoorlijk van... Maar het ziet er niet naar uit dat hij binnenkort weer langskomt![]()
Ik was op Werchter vorig jaar!quote:Op maandag 22 maart 2004 20:29 schreef placebeau het volgende:
[..]
had je vorig jaar op werchter moeten langskomen
was echt zalig! Ik dacht dat zulke rustige muziek niet zou passen op een festival, maar hij speelt het met zoveel kracht!
You're choosing to forget, you cut away the safety net, holds your heart, ...
Ik was ook op werchter en heb het optreden gemist omdat ik beroerd was (van de drank ahumquote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:37 schreef labello het volgende:
[..]
Ik was op Werchter vorig jaar!
Maar ik stond tijdens zijn concert te springen bij Supergrass... Da's het vervelende van goede festivals: keuzes keuzes...
Het lijkt me een mooie avond om de gemiste kans weg te luisterenquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik was ook op werchter en heb het optreden gemist omdat ik beroerd was (van de drank ahum)
Maar ik net wel zijn laatste cd in bezit gekregen en die ga ik nu lekker luisteren...
Ik heb m geluisterd en ik kan me er wel wat bij voorstellen dat het een wenplaat is. Alhoewel ik wel moet zeggen dat het 2e gedeelte op dit moment in elk geval mijn voorkeur heeft.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:30 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Het lijkt me een mooie avond om de gemiste kans weg te luisterenDe tweede is trouwens meer een "wenplaat" dan de eerste is mijn mening!
Ach ja... daar zijn festivals ook een beetje voor niet waar??quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:32 schreef peaceman het volgende:
Ik was ook op werchter en heb het optreden gemist omdat ik beroerd was (van de drank ahum)
Tot mijn schande moet ik zeggen dat ik hem nog steeds niet heb...quote:Maar ik net wel zijn laatste cd in bezit gekregen en die ga ik nu lekker luisteren...
Je hebt groot gelijk! En daarom heb ik hem vandaag dan uiteindelijk gekocht (10,95 bij Plato, niet slecht!). Ik ben benieuwd...quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:56 schreef bigshadow het volgende:
Mensen die hem nog niet hebben schaam jullie, hij heeft zeker twee maanden voor ongeveer 9 euro gelegen in zowel plato als velvet! Dus no excuses en kopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |